Ik hou het vanaf nu gewoon eventjes voor me Het doet toch ook niet terzake hoeveel mensen zich al hebben opgegeven en waar Jullie horen vanzelf wel wanneer er een groep compleet is. En waar dat dan is......tjaaaaa Gewoon opgeven dus!
zijn er ook mensen uit de omgeving arnhem 8) misschien kunnen we dan ook met een stel naar zwollen ofzo in 1 auto groetjes van patricia
Nog niemand uit Limburg, maar iemand moet de eerste zijn Ik kan je op de lijst zetten als je wilt. De aanmeldingen komen nog steeds binnen, dus er zullen zeker nog meer aanmeldingen uit Limburg komen, of redelijk dicht bij jou uit de buurt! Natuurlijk hou ik daar met het indelen van de groepen rekening rekening mee!
Ik hou er in de planning uiteraard rekening mee dat mensen uit dezelfde regio in dezelfde groep terecht komen. Tzt worden jullie hierover geinformeerd. PS: Niet iedereen die zich opgeeft laat ook hier een berichtje achter, dus staar jullie niet blind op alleen de berichtjes in dit onderwerp
hier nog iemand uit omg. Leiden weet alleen niet zeker of ik mee kan omdat ik onregelmatig werk + weeknddiensten dus dat zal erom hangen! x
Hoi iedereen, de lijst groeit nog steeds. Inmiddels heb ik alweer 16 aanmeldingen op papier! Lijkt het jou ook leuk om mee te gaan: geef je bij mij op via een PB-tje!
Hier nog een Noord Hollandse! Helaas ben ik momenteel echt te misselijk om mee te gaan met een etentje. Ik hou het topic wel even in de gaten. Als ik mij beter voel en het etentje is nog niet geweest, dan meld ik mij alsnog aan!
Voor wat betreft Gelderland / Overijssel! Daar ben ik voor te porren... ETEN gaat er bij mij altijd wel in... (ssst niet over dieet beginnen) en ik zal ook is ff polsen bij Heidiii Overigens beide Overijssel! D'venter