Aanmelden voor het forumleden-etentje

Discussie in 'De lounge' gestart door Linda76, 21 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maartje06

Maartje06 Fanatiek lid

5 dec 2006
    2.143
    0
    0
    MW-er
    Noord Holland
    Dat snap ik, maar bij andere provincies staat er een 0 en bij NH staat niks, daardoor was ik in de war. Dacht dat je NH misschien vergeten was.
    Mijn hoofd staat echt nog even niet naar eten, maar als ik me beter voel meld ik me misschien wel aan.
    Ik hou jullie in ieder geval in de gaten! ;)

2. Linda76

Linda76 Actief lid

4 jun 2006
    377
    0
    0
    Ik was Noord Holland idd vergeten te vermelden, maar daar zijn inmiddels 2 aanmeldingen. (Maartje nog niet meegeteld)

3. daantje86

daantje86 Fanatiek lid

20 nov 2006
    3.570
    0
    0
    kraamverzorgende
    ijsselstein
    leuk idee maar heb op dit moment geen geld ervoor dus hellaas

4. Linda76

Linda76 Actief lid

4 jun 2006
    377
    0
    0
    Ow jammer :( Ik kan je onder voorbehoud wel op de lijst zetten en een notitie achter laten bij jouw gegevens. Dan krijg je van mij gewoon een berichtje en kan je dan alsnog besluiten of het dan wel of niet uitkomt. Ik verwacht trouwens niet dat het etentje binnen nu en een maand wordt gehouden.

5. wendy1611

wendy1611 Fanatiek lid

14 mei 2006
    2.463
    0
    0
    Ik ben een grensgeval, Hillegom is eigenlijk Zuid-Holland maar ligt tegen Noord-Holland aan, als dit helpt om een groep eerder compleet te maken wil ik best 2 keer gaan eten :)

6. Bianca84

Bianca84 Bekend lid

6 dec 2006
    813
    0
    0
    Lerares
    Toch raar. Zo'n leuk idee en naar mijn idee niet walgelijk veel animo.
    Moeten we meer reclame maken?

7. Linda76

Linda76 Actief lid

4 jun 2006
    377
    0
    0
    De eerste aanmeldingen kwamen inderdaad vrij snel na elkaar binnen, maar op dit moment is het helaas erg rustig :(

Heb geen idee waar dit aan ligt. Zou het overgrootte deel van de leden het dan toch niet leuk vinden? Of is de drempel te hoog om je op te geven? En hoe dacht je aan reclame maken? Misschien net als ik een voettekst plaatsen oid? (ik heb geen idee eigenlijk op dit moment omdat het zo stil is met aanmeldingen) Ideeen zijn welkom dus 8)

8. Linda76

Linda76 Actief lid

4 jun 2006
    377
    0
    0
  9. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Misschien is een provincie topic etentje makkelijker om te openen.
    En dan meteen een plaats aan te geven?
    Vind een etentje of een meeting erg leuk, maar ik wil er niet langer als een half uur voor rijden. ;)

10. Linda76

Linda76 Actief lid

4 jun 2006
    377
    0
    0
    Ik kan niet zomaar 13 topics openen :) daarvoor moeten er uiteraard eerst wat groepen ontstaan. Iedereen die zich opgeeft kan aangeven wat de max.afstand is, en dan hou ik daar rekening mee met het indelen van de groepen. Als er meer concreet is dan was inderdaad, mits de moderators dat goed vinden, de bedoeling om een extra topic aan te maken voor een desbetreffende groep. En een half uurtje rijden is trouwens voor de meeste mensen het maximale hoor, dus laat het je in die zin er niet van weerhouden om je op te geven :D

11. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Dan zou ik de moderator eens vragen of het mag, als ik jou was.
    Maar ik zal je pben en me vast opgeven ;)
    Er staat dan nl toch nog niks definitief vast toch?

12. Linda76

Linda76 Actief lid

4 jun 2006
    377
    0
    0
    Alles op zn tijd :) Wil niet op zaken vooruit lopen, eerst maar eens een "basis-groep" compleet en dan overleg ik met de moderators :) Bedankt voor je aanmelding iig, leuk dat je meegaat! Uiteraard is nog niets definitief. In het kort:

- ik hou bij waar welke aanmeldingen zijn en wie welke wensen heeft
    - daarop baseer ik een basis-groep
    - mits het mag van de mods plaats ik, zodra een basis-groep compleet is een nieuw topic voor die desbetreffende groep
    - na verloop van tijd als er een bepaald aantal aanmeldingen zijn (afhankelijk van de animo en wat de gedachte is van de personen die zich al hebben opgegeven) zal ik zelf óf iemand anders het etentje (laten) plannen. Pas dan worden tijden en locaties enzo afgesproken.

Ik hoop dat het zo wat duidelijker is geworden :)

Iedereen die zich heeft opgegeven die hoort natuurlijk van me!

Groeten Linda

13. Bianca84

Bianca84 Bekend lid

6 dec 2006
    813
    0
    0
    Lerares
    Ik dacht inderdaad aan een oproeptext zoals jij die hebt. En dan maar veel posten....

14. Linda76

Linda76 Actief lid

4 jun 2006
    377
    0
    0
    Lijkt me een goed idee :) Uiteraard dan wel ff de link naar dit onderwerp vermelden :)

15. Bianca84

Bianca84 Bekend lid

6 dec 2006
    813
    0
    0
    Lerares
    FF kijken of dit wat is.....

16. Linda76

Linda76 Actief lid

4 jun 2006
    377
    0
    0
  17. Bianca84

Bianca84 Bekend lid

6 dec 2006
    813
    0
    0
    Lerares
  18. Bianca84

Bianca84 Bekend lid

6 dec 2006
    813
    0
    0
    Lerares
    nog niet!

19. daantje86

daantje86 Fanatiek lid

20 nov 2006
    3.570
    0
    0
    kraamverzorgende
    ijsselstein
    nog niet

20. Linda76

Linda76 Actief lid

4 jun 2006
    377
    0
    0
    Mee met het ZW-etentje? Ga naar http://www.zwangerschapspagina.nl/viewtopic.php?t=36036 en geef je op!

En als je deze bovenstaande tekst exact kopieert (dus rechtermuisknop en dan kopieeren) en in je profiel zet?

Als je met je muis op de link gaat "hangen" dan kan je bovendien onderin je scherm (boven Start) zien dat de volledige link anders heet, de puntjes staan daar niet in.

Zie ook het bericht wat ik hieronder heb gezet (dit bericht heb ik aangepast nadat ik die geschreven had dus komt misschien een beetje vreemd over haha)

Deel Deze Pagina