Ik denk dat ik al weet waar het misgaat, kan het zijn dat jij gewoon kopieert wat je ziet staan? Die drie puntjes die moet je nl niet zo overtypen. De volledige link is (met spaties ertussen omdat je anders nog niet kan zien wat ik bedoel): h t t p : / / w w w . z w a n g e r s c h a p s p a g i n a . n l / v i e w t o p i c . p h p ? t = 3 6 0 3 6 Die moet je dus in zijn geheel (maar dan zonder de spaties) in je profiel zetten. Als het goed is moet ie het dan doen
jaaa die doet het! Thnx! Ik weet niet of het nav jouw banner komt maar ik heb weer wat aanmeldingen er bij! Super! Dus: wie zich heeft opgegeven maar nog niets van mij weer heeft gehoord: zet zo'n voettekst in je profiel, want het werkt dus echt Mochten jullie denken dat er nog geen één groep compleet is: ik ben op dit moment al aan het mailen met regio Rotterdam. Zij zijn dus de eerste van de reeks. Ik hoop uiteraard dat ook in de andere regio's het door kan gaan (en natuurlijk in friesland, want daar woon ik zelf!)
misschien een beetje laat maar heb me aangemeld gezellig maar meiden uit noord-holland van waar uit noord-holland komen jullie?
Hoi iedereen! Bedankt voor alle extra aanmeldingen die nog steeds binnenkomen! Voor degenen die nog geen antwoord van mij terug hebben gekregen dmv een pb-tje: jullie krijgen allemaal nog persoonlijk antwoord van me. Door drukte (mijn man en ik zijn bezig een eigen bedrijf te starten) en ziekte (luchtweginfectie) ben ik nog niet aan het bijwerken van de lijsten toegekomen, dus een update volgt zsm! (ik ben jullie dus niet vergeten hoor!) Nogmaals heel erg bedankt voor alle aanmeldingen, ennuh: Iedereen kan zich nog steeds opgeven hoor! Groetjes Linda
Dan ik ook ff off topic: gefeliciteerd Linda! He, wacht eens...dat had ik al gedaan. Nou ja, ben in ieder geval erg blij voor je merk je wel.
Wat lief, dank je wel!! Ik zal dit weekend trouwens de lijsten bij gaan werken, dan zal ik hier ook even een tussenstand op vermelden, aangezien er zeker 6 aanmeldingen zijn bijgekomen verwacht ik wel weer dat er een groep is bijgekomen. Ook komt er er per complete groep (in overleg met de moderators) een apart onderwerp. Groetjes en tot later dit weekend!
He, ik kreeg geen berichtjes meer vanaf hier. Hoe staat het met de etentjes? Komt er 1 in Leeuwarden?
Hey wat gezellig zeg ? Maar geldt dit alleen voor de dames die bezig zijn met zwanger worden of zijn reeds zwangeren ook welkom ? Ik vind het namelijk altijd leuk om nieuwe mensen te ontmoeten !
Volgens mij voor iedereen. Het lijkt mij idd ook leuk om zo mensen yte ontmoeten die ook zwanger willen worden of zwanger zijn of net bevallen. Je kunt veel van elkaar leren, maar vooral veel delen.