Dat is goed, ik hou het in de gaten. Ik heb eerder een HSG gehad, ook zo''n ongemakkelijk onderzoek. Daar is het aldus mijn fertiliteitsarts mee te vergelijken. Hou je goed!
@leeuw, ik zie ook het meest op tegen de punctie! Misschien ga ik wel een roesje vragen, ik wacht het nog ff af. Ik heb al wel eens 5 eitjes laten puncteren omdat er anders een ronde verloren ging, ik vond het geen pretje. De napijn bij een operatie is erger, maar ik blijf ook opkijken tegen operaties. Veel succes morgen! @julia, ik ben 36. Ik werd nogal sacho van de decapeptyl, dus na 3 iui's gevraagd of ik orgalutran kon krijgen, dan is het meer in eigen cyclus. En voor mij (en ml ook) was dit een verademing! Met orgalutran heb je meteen een kort protocol, is wel wat lastiger te plannen dan met deca. @tammie, groot gelijk dat je ff je tijd neemt! En balen zeg dat je niet verder mag, zeker als dat de vorige keer wel mocht snap ik dat dat een giga tegenvaller is! Had je nog cryo's over, of moet je een hele nieuwe cyclus starten? Aan je verhaal horend een hele nieuwe cyclus....
Hallo dames, nou het is achter de rug hoor. Het viel me alles mee! Links was erg pijnlijk, dat is het met een gewone echo al dus ik heb daar wel even op mn tanden gebeten maar dat duurt maar even. Rechts was een eitje. Nu loopt alles vol met vocht dus dat irriteert wel. We hadden 8 eitjes en zwemmers die goed genoeg waren voor ICSI. Dinsdagmorgen weten we of we een terugplaatsing hebben. Hang nu lekker op de bank met een kruik en paracetamol. Begreep dat sloten thee en chocola ook goed zijn voor het herstel dus dat gaan we dan maar opzoeken zo haha
Leeuw, wat fijn dat het zo is meegevallen, een hele opluchting dus! Ik vind je dapper hoor! En ook 8 eitjes, dus dat is goed toch! Spannend nu weer wachten op dinsdag, hopelijk snel een terugplaatsing! Wat had jij nou precies moeten spuiten....en hoelang? Hier een lekkere dag gehad, boodschappen, huis opruimen. vanmiddag wezen borrelen en daarna lekker met vrienden uiteten geweest! Geslaagde dag!
Ik ben ontzettend blij met 8 eitjes. Ze hebben 7 eiblaasjes aangeprikt. Donderdag hadden we nog maar 4 goede. Deze ronde heb ik 150 gonal f geprikt 10 dagen lang. Vanaf cyclusdag 2. Vorige ronde ook 150 gonal f maar toen vanaf dag 5, toen had ik maar 2 eiblaasjes. We gaan nu heel hard duimen dat we een terugplaatsing hebben. Vanaf het moment dat je in de mmm zit doe je niet anders dan duimen hahaha, heb al aardige eeltplekken erop Lekker hoor, daar zijn de weekenden voor toch. Even bijtanken
Maar dat zijn toch allemaal stimulatiemiddelen voor een eitje! Hoefde jij niet eerst iets te slikken om je eigen cyclus plat te leggen?
Nee dat hoefde niet. Mijn cyclus was sinds een half jaar weer regelmatig dus ik moet gewoon bellen als ik mijn menstruatie kreeg.
@julia, ieder ziekenhuis heeft zijn eigen protocollen. Vandaar de veschillen. Ik bij asz inmiddels ook al verschillende combinaties gehad. Deca met gonal f, deca met puregon en nu dus orgalutran met puregon.
hoi, @Leeuw wat fijn dat het meegevallen is! en 8 eitjes is een mooie score toch? Op naar de terugplaatsing @Nijntje Ik heb 3 cryo's in de vriezer. dus gelukkig hoef ik nog niet naar poging 2. @Julia moet jou cyclus eerst plat?
Woehoe!!!! Ik ben net gebeld. We moeten om 3 uur in het ziekenhuis zijn voor een terugplaatsing! Ik ben helemaal in de wolken. Weer een stapje verder en ook dit was dus een stap die we kunnen maken. Nu hopen en duimen dat deze stap ook goed gaat!
@leeuw, Wat goed zeg! En nu helaas afwachten.... En hopelijk goed nieuws binnenkort! Hoeveel bevruchtingen waren er, of krijg je dat niet meteen te horen? @hier, morgen het mapgesprek, waarschijnlijk krijg ik ook alle recepten mee en dan is het wachten op de ongi.
Er waren 8 eitjes, daarvan waren er 6 rijp en daarvan zijn er 4 bevrucht. Best netjes dus Vind t afwachten nu al niks meer hahaha elk dingetje dat ik voel denk ik oh nee Heb ons embryotje wel even goed toegesproken gister dus het weet wat er er van m verwacht wordt.. Succes bij je mapgesprek vandaag. En dan maar duimen dat je snel je menstruatie krijgt!
@Leeuw spannend!! nu de helse wachtweken in Ik hoop op een mooie test straks. Ik had 3 jaar geleden ook 6 eitjes waarvan 4 bevrucht, daaruit is mijn zoontje gekomen. @Nijntje weet je al meer? Ik hoop over ongeveer 4 weken ook weer een terugplaatsing te hebben
Mapgesprek gehad vandaag, niks nieuws gehoord, alle medicijnen opgehaald en we mogen volgende week starten als ik ongi ben geworden! Daarna nog ff naar het erasmus geweest om ons in te schrijven, dus alles staat klaar. Nu ongesteld worden en dan kunnen op dag 3 we van start met prikken.
Phoe moest weer even bijlezen hoor. Ben de laatste tijd zo druk met werk en zhuis bezoek dat dit er een beetje bij inschiet. @tammie; wat vervelend dat t niet gelukt is en dat je weer moet wachten.....succes met je volgende terugplaatsing. Doen ze dat in je eigen cyclus? @leeuw; succes de komende 2 weken....wachten duurt lang maar wordt misschien goed beloond! @nijntje; wat goed dat t volgende week begint, je kan vast niet wachten haha dat was bij mij zo namelijk..... Heb vanavond mn 1e prik 150 puregon gezet gezet. T spuiten is niet nieuw voor me, maar wel met deze dosis. Morgen de 2e prik erbij.....Zaterdag 1e echo. Spannend weer!
Succes met prikken dames! Ik heb even een vraagje. Ik zit nu 2 dagen na tp. Na de punctie zaten mn broeken niet lekker. Logisch natuurlijk. Aangezien ik deze week vrij ben heb ik alle dagen lekker in mm trainingsbroeken gelopen. Nou wilde ik vanmorgen een spijkerbroek aan doen. Maar ik krijg m niet dicht!!!!!! Als ik heet hard mn best doe lukt het wel maar dan begint mn buik gelijk te trekken enzo. Kan dit van die balletjes komen dat ik zo op zet?
@leeuw, Zou niet moeten volgens mij, bij de iui's heb ik nooit dat gehad. Kan je niet even bellen met het ziekenhuis om voor de zekerheid te overleggen? @daan, welkom terug! Hoe 'bevalt' het prikken? Ik sta zeker te popelen ja, bizar idee dat je hier blij mee kan zijn @tammie, hopelijk gaan deze weken snel voorbij voor je!