Hallo dames, hoe gaat het met iedereen? Ik heb gister even het ziekenhuis gebeld. Het kan idd van de bollen komen in combinatie met de nog wat opgezwollen en geïrriteerde eierstokken. Vandaag dag 4 na tp. Heb geen echte klachten meer, ik word wat misselijk van de bollen, mn buik is nog wat opgezwollen en irriteert als ik lang zit maar dat is alles. Hier rommelpot het dus maar een beetje door. We mogen als er nog geen bloeding is geweest de 30ste testen maar dan zijn we een weekend weg met mijn schoonouders dus we wachten tot de dinsdag erna. Dan zijn we iig saampjes. Nu nog kijken of ik het idd volhoud om zo lang te wachten hahaha
Spannend leeuw! En weer wat geleerd, nooit geweten dat dat kon van de bollen,maar ja ik heb het nooit gebruikt na een punctie. En lekker dat je een weekendje weg gaat, leuk vooruitzicht! Ik ben nooit van het vroege testen maar ja heb nog nooit een ivf poging gehad. Succes met wachten iig. @hier, vandaag ongesteld geworden dus maandag starten met prikken. Ik had gehoopt het misschien toch niet nodig te hebben maar helaas.... Maar heb nu wel 'zin' in de volgende stap!
@Nijntje, eindelijk beginnen. Zet m op! Ik heb nog nooit een zwangerschapstest gedaan. Maar ik wil echt wel wachten tot 2 april. Tenzij ik daarvoor al aan het vloeien ga natuurlijk. Ik heb het niet zo op vroeg testen, ik heb zoiets van zolang ik nog geen nee heb is een ja nog mogelijk...
Hallo dames, ik moet even van me af schrijven hoor. Heel het weekend heb ik al wat krampjes in mn buik, op zich geen drama.. Maar gisteravond kreeg ik ook ontzettend last van mn rug, zat ik in bed ineens tegen kramp in mn benen aan. Dit heb ik altijd voordat ik mn menstruatie krijg Ik hoop zo dat het niet zo is en het te maken heeft met onze embryo die zich lekker aan het delen is en zich steeds meer thuis voelt on mijn buik. Maar ik begin het vertrouwen steeds meer te verliezen.
@Leeuw wat een onzekerheid he pff deze weken zijn hel. Toen ik zwanger was van mn zoontje had ik een week voor nod ontzetten kramp in mn liezen en benen. dat hield 2 dagen aan. bij mij was het denk ik een innesteling. nog geen hoop verliezen hoor. het kan nog allemaal. Maar snap het wel..ik had ook elke keer niet veel hoop. @Nijntje yes je mag prikken, succes vandaag. @Daan ja in mn eigen cyclus zonder hormonen, echt een verademing. Wat spannend dat je ook aan het prikken bent, hoe was je echo? De afgelopen week ging heel goed, ik kon erg goed mn gedachten op andere dingen zetten. Zoals de verjaardag van mn boefje. Alleen zaterdag vertelde een goede vriendin dat ze die dag positief had getest. Ben super blij voor der ze was ook al ff bezig en heeft pcos en is met eerst ronde clomid zwanger geworden. Maar doordat ze nu zwanger is, is mijn gedachte ook weer daar de hele dag pfff, ben blij voor der maar vind het ook wel weer beetje moeilijk. Waarom kan zij het wel gelijk en ik weer niet. Het lijkt zo makkelijk even zwanger worden. Waarom is het voor ons dan heel moeilijk.. Moest ook even van me afschrijven
@Tammie je hebt me weer wat op weten te beuren met je positieve verhaal. Maar wat doe wachtdagen met een vrouw doen dat is echt niet goed haha ik voel elke haar verkeerd zitten en daar trek ik dan ook gelijk een conclusie uit haha Jij nog gefeliciteerd met de kleine man! Het blijft toch moeilijk als andere vrouwen vertellen dat ze in verwachting zijn. Is ook niet gek, je bent hun het geluk niet aan het misgunnen maar we gunnen het onszelf allemaal het meest. Dat hoort er toch ook bij, een beetje gezond egoisme is helemaal zo slecht nog niet hoor @Nijntje, succes vanavond met de eerste spuit
Nou meiden, hij zit er weer in hoor. Jeetje wat is 125puregon veel zeg als je rond de 50 gewend bent.... @tammie, gefeliciteerd met je kleine man, heeft hij een leuke verjaardag gehad? Ik herken het hoor. In de afgelopen 2,5 jaar dat wij bezig zijn, zijn er al zoveel mensen om ons heen zwanger geworden en bevallen, van makkelijk zwanger tot ivf. Momenteel zijn er 5 (1 ieder moment uitgerekend en alle andere in juni uitgerekend) om ons heen zwanger. @leeuw, fijn he die lijven die vanalles doen wat ze normaal niet doen.... Vergeet niet 'it ain't over till the fat lady sings!'. Sterkte!
Hoe is het met iedereen? Ik heb aanstaande maandag de eerste echo staan, ben benieuwd hoeveel follikels er dan zitten. Ik heb eigenlijk weinig last van de hormonen behalve dat ik hoofdpijn heb maar dat kan ook van de drukte op mijn werk kunnen komen....
@Nijntje duimen voor een goed aantal mooie follikels maandag! Hier begin ik vandaag aan de laatste dag utrogestan bollen. Ik ben benieuwd, heb sinds gisteravond weer last van mn rug, benen en liezen. Heb er een hard hoofd in maar je weet het nooit natuurlijk. Dat wordt een hoop broekloeren straks haha
@leeuw, ik ben erg benieuwd, hoop het ook. dank je! En jij je laatste dag utro voor jou alweer, voor mij ging de tijd wel snel, hopelijk voor jou ook.... Je gaat toch een weekend weg dit weekend? Veel plezier in ieder geval, waar ga je heen? En hopelijk mag je volgende week gewoon testen en levert het broekluren niks op!
Dankje! Ja klopt, we zijn net onderweg naar Friesland. Het weer werkt iig al mee. Als het mee zit kom ik van het weekend niet op deze pagina omdat er niks te melden is dus wens ik jullie nu allemaal vast een fijn weekend en Nijntje succes maandag!
@Nijntje spannend maandag, ik hoop op mooie follikels! @Leeuw super spannend! wanneer wil je testen? En veel plezier in friesland. Hier verder niet zoveel te vertellen. had woensdag mn eisprong dus over 2 weken ongesteld en mag ik weer bellen. Fijn weekend meiden
O help, kom vandaag tot de ontdekking dat ik 1 orgalutran te weinig heb tot maandag, dit hadden we nog moeten bijhalen maar door de drukte op mijn werk heb ik er niet aan gedacht em ml ook niet..... Dus ik gebeld met het ziekenhuis en ze zeggen, je hebt pech gehad, is niet anders en maandag kijken bij je echo wat er gebeurt is.... Hebben jullie een tip voor me? Weten jullie of het Erasmus orgalutran heeft liggen?
Ik wil a.s. dinsdag testen. Mocht het dan nog nodig zijn iig. Dankje! Het lukt aardig we hebben het super hier! @Nijntje oh nee. Ik heb nog genoeg gonal f voor je in de koelkast liggen maar geen orgalutran helaas. De apotheek van het Erasmus is dicht in het weekend dus daar kan je niet terecht ben ik bang. Mss je hap even bellen of die iets voor je kunnen doen? Succes ermee, altijd rot. Je moet al in zoveel dingen erg hebben dan loopt er helaas wel eens wat verkeerd.
Spannend leeuw! voel je al iets? echt goed dat je netjes wacht! dat ga ik ook doen de volgende keer. Nijntje gelukkig had ik nog liggen voor je, overslaan lijkt me niet goed idd. en lief van de wijn en de autootjes haha hij zal er blij mee zijn. Ook wel fijn dat je niet heel Nederland door hoefde om t op te halen. Succes morgen bij de echo.
@tammie, jij super bedankt voor de spuit! Ik dacht de fles kan nu nog wel en hopelijk vind Luc de autootjes leuk. Ik mocht ze van Yannick eigenlijk niet weggeven, hij wilde er zelf mer spelen..... @leeuw, ik duim voor je hoor!
Hallo dames! Goed om te lezen dat voor Nijntje het prik probleem opgelost is Hoe is het vandaag gegaan? Ik ben gisteren gaan vloeien helaas Ik had het al wel aan zien komen maar toen het gebeurde was manlief met mn schoonfamilie aan het fietsen en was ik nog dik 2 uur alleen. Dat was niet top. Gelukkig hadden mijn ouders hun telefoon zo ongeveer aan hun vast geklemd en kon ik hun wel bereiken. 9 april ga ik beginnen met de lh strips en dan hopen dat de volgende embryo (cryo) er meer zin in heeft...
@leeuw, balen zeg! En dan 2 uur alleen is zwaar...... Bijzonder trouwens dat jij meteen door mag met een terugplaatsing en Tammie niet. @hier, rechts zaten er 2 follikels van 12, links totaal 4, 2 van 19 en 2 van 15. Ik vond het erg snel gegaan, meestal duurt het wat langer. De punktie is nu voor donderdag ingeplanned en ik heb een extra pilletje gekregen voor een klein roesje. Ik ga de komende dagen beslissen wat ik ga doen. Ik moet alleen heel mijn agenda omgooien. Ik zou deze week maar 2 dagen werken en nu is dat er maar 1. Ff kijken of dat ook gaat lukken of dat ik woensdag ga werken ipv donderdag, maar ik had al een dagje sauna geplanned wat me ook erg lekker lijkt. @Tammie, ik ben blij dat ik de spuit heb kunnen zetten, nogmaals bedankt!