Aanmelding IVF Erasmus MC Wie nog meer?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Diligo Ergo Sum, 11 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Leeuw1808

Leeuw1808 Actief lid

2 apr 2012
    117
    0
    0
    @Nijntje ja ik heb ook geen idee waarom dat is. Ze vroeg wat ik wilde. Dus ik van ja geen idee ik weet niet wat het protocol is. Maar ik mocht dus gelijk door. Al heb ik wel PCOS dus het ligt er wel aan of ik uit mezelf een eisprong heb.

Maar dat is een mooie score toch?! Nog twee nachtjes slapen. Slim dat je om een extra pilletje hebt gevraagd. Dan heb je er iig al meer rust van.

2. Leeuw1808

Leeuw1808 Actief lid

2 apr 2012
    117
    0
    0
    Mag ik even gal spugen? Hebben jullie dat ook dat jullie internet niet aan kunnen zetten of er is weer iemand zwanger? Nou mag iedereen van mij zwanger worden uiteraard maar echt he.
    Nu ook weer, beide in de 30 en onder de echo zetten: Zo moet je er niet aan denken en zo duurt het nog maar 6 maandjes voor we papa en mama worden.

Ik kan daar zo boos over worden. En die voetballer uit italie die wel even dat kind mag adopteren terwijl er mensen jaren moeten wachten voor ze mogen adopteren en compleet lichamelijk en fisiek door de mangel gehaald worden voordat ze horen of het wel mag.

Ik vind het soms (en zeker na dit weekend) lastig zat om enthousiast te reageren maar als mensen zulke dingen neer gaat zetten dan kan ik denk ik beter even helemaal niet reageren....

Zo einde van mijn geraaskal haha

3. nijntje5

nijntje5 Bekend lid

23 jun 2012
    739
    1
    18
    mijn kleine lieve manneke
    zuid-holland
    Leeuw, ik herken het hoor, en ik vind het mooie weer ook niet altijd prettig omdat al de zwangere vrouwen eerst de buik onder een jas hadden en nu zie je ze allemaal.....
    Sommigen denken er ook niet bij na en vaak bedoelen ze dat ze het fijn vinden dat het zo snel gelukt is, maar zeg dat dan ipv dit, want dit kwetst meer (is mijn ervaring)

En je mag hier aktijd je gal spuwen!

@hier, de hele dag al wel een aantal keer aan de punktie gedacht, ik kijk er echt tegenop.... Gelukkig allemaal begripvol op het werk, het is geen probleem dat ik alles omgooi. Helaas morgen niet naar de sauna omdat de kleine van mijn vriendin ziek is, dus ik ga nog een dagje werken. Het scheelt dat ik dan weinig tijd heb om er aan te denken aangezien ik allerlei vragen krijg de hele dag. Ben blij als het donderdagmiddag is.

4. Tammie87

Tammie87 Fanatiek lid

28 jan 2010
    1.091
    102
    63
    Zooo niet eerlijk Leeuw jij mag wel:p Wel erg fijn natuurlijk.
    Misschien ligt het eraan wie je aan de telefoon heb.

Leeuw ik herken het hoor, ik had het ook sterk nadat het mis was gegaan, en nu nog wel.

Graag gedaan hoor Nijntje. en wat fijn dat het snel gaat! en overmorgen al de punctie, ik snap dat je ertegen op ziet hoor het is ook niet fijn. Ik vond het op zich wel meevallen. ik hoop dat jij het ook zo zal ervaren.

Nog een weekje en dan wordt ik ongesteld (of niet);) zou echt een wonder zijn als t ineens spontaan is.

5. nijntje5

nijntje5 Bekend lid

23 jun 2012
    739
    1
    18
    zuid-holland
    Hoihoi, punctie is achter de rug, gelukkig. Het viel me redelijk mee, 2 follikols waren lastig aan te prikken maar verder ging het makkelijk. Het extra pilletje helpt ook goed, ben nog lekker 'high'.
    Nu lekker op de bank hangen met een hittepitkussen, thee en pennywafels. De napijn valt me mee, af en toe wat steken.
    Ml gaat, zodra miijn vriendin er is, met de hele handel naar het erasmus. Hopelijk krijgen we vanmiddag goede resultaten te horen over hoeveelheid eitjes en sperma. Zodra ik wat hoor laat ik het weten!

6. nijntje5

nijntje5 Bekend lid

23 jun 2012
    739
    1
    18
    zuid-holland
    Er zijn er 8 gevonden, nu afwachten wat zondag het resultaat gaat zijn...

7. Leeuw1808

Leeuw1808 Actief lid

2 apr 2012
    117
    0
    0
    Hoi Nijntje, 8 eitjes. Dat klinkt goed! Fijn dat het je is mee gevallen. Nu je lichaam rust geven en zorgen dat alles kan helen en zich klaar kan maken om een mooie embryo terug te laten plaatsen zondag.

8. nijntje5

nijntje5 Bekend lid

23 jun 2012
    739
    1
    18
    zuid-holland
    Zeker weten! Ik hoop op goed bericht!

Hoe is het met de rest?

9. Tammie87

Tammie87 Fanatiek lid

28 jan 2010
    1.091
    102
    63
    @Nijntje wat fijn dat het is meegevallen! en 8 eitjes wat goed! Wanneer heb je terugplaatsing?

Verder heb ik niet zoveel te vertellen. woensdag moet ik ongesteld worden. en mag ik bellen eindelijk.

10. nijntje5

nijntje5 Bekend lid

23 jun 2012
    739
    1
    18
    zuid-holland
    @tammie, ik heb zo de terugplaatsing. Dus ben benieuwd!
    Woensdag hopelijk weer verder, dat is fijn, 'eindelijk' weer actie....

Ik kan wel zeggen dat de belasting van een ivf behandeling groter is dab iui. Hopelijk vallen de wachtweken mee.....

11. nijntje5

nijntje5 Bekend lid

23 jun 2012
    739
    1
    18
    zuid-holland
    Terugplaatsing is gelukt! Helaas daarbij wel een tegenvaller, we hebben geen cryo's........ Van de 8 eitjes waren er 6 eitjes niet rijp. Van de overgebleven 2 is er 1 niet doorgedeeld. Dus we hopen dat deze ene een topper is!

12. Leeuw1808

Leeuw1808 Actief lid

2 apr 2012
    117
    0
    0
    Je hebt maar 1 goede nodig roepen ze hier altijd. ;) maar het had wel fijn geweest als je nog wat in de vriezer had kunnen doen natuurlijk. Hoe voel je je?

13. nijntje5

nijntje5 Bekend lid

23 jun 2012
    739
    1
    18
    zuid-holland
    Heb ik ook tegen mijn vriendin gezegd vorig jaar toen zij er maar 1 bij de ivf had, is toch mooi een lief jongetje geworden.... ;)
    Ik had best last van krampen en pijntjes maar dat lijkt nu minder. Vind ik wel fijn dan kan ik ook eens vergeten dat we een terugplaatsing hebben gehad.

Hoe is het bij jou? Heb je al enig idee wanneer je je eisprong gaat zijn? Dan krijg je toch een cryo terugplaatsing? Hoe mag je bepalen dat je zover bent?

14. Tammie87

Tammie87 Fanatiek lid

28 jan 2010
    1.091
    102
    63
    Wonderen bestaan echt!!!!!!
    Ik zat te wachten op mn ongesteldheid...maaar die komt maar niet he ik balen want ik wil bellen. maar heb positief getest vanmorgen!!!! hoe kan dat?!!!!!! gewoon spontaan!!!! neeee dat overkomt alleen andere toch?

@Nijntje dit wordt vast een topper!
    @Leeuw hoe is t met jou?

15. nijntje5

nijntje5 Bekend lid

23 jun 2012
    739
    1
    18
    zuid-holland
    Wauw Tammie, super zeg, heb helemaal kippevel ervan! Kan me voorstellen dat je het nog niet helemaal kan geloven, wat een wonder.

Ik hoop ook dat dit een topper is, ik ben er op in aan het praten, dus hopelijk luistert het ;)

16. Leeuw1808

Leeuw1808 Actief lid

2 apr 2012
    117
    0
    0
    Tammie wat goed!!!! Super gefeliciteerd.

Ik ben bezig met de lh strips nu. Dus even afwachten wanneer we voor de terugplaatsing kunnen.
    Ondertussen zijn we ons aan het verdiepen in adoptie.

Succes nog Nijntje!

17. nijntje5

nijntje5 Bekend lid

23 jun 2012
    739
    1
    18
    zuid-holland
    Leeuw, wij zijn ook met adoptie bezig geweest maar toen werd ik zwanger van mijn zoontje. Het is een lang proces maar denk ik wel de moeite waard. Wij zijn nu helemaal uitgeschreven.

18. Leeuw1808

Leeuw1808 Actief lid

2 apr 2012
    117
    0
    0
    Ik heb met mijn ex ook al ingeschreven gestaan. We zaten te wachten op de gesprekken toen bleek dat hij al twee jaar een ander had! Dus het begin traject ben ik mee bekend ;)

Toen ik en mijn man het op date 4 over kinderen hadden stonden we beide al voor adoptie open.

Het is idd een lange weg maar als het met de twee cryo's die we hebben niet lukt stoppen we met dit traject. Daar zitten we nu 2,5 jaar in en we zijn ook geen stap verder helaas. En ik moet zeggen dat ik mentaal en fysiek best klappen krijg in dit traject. En dan blijf je met de onzekerheid zitten. Dus ergens moeten we een knoop door gaan hakken en dat doen we als de 2 cryo's geen resultaat hebben.

19. Tammie87

Tammie87 Fanatiek lid

28 jan 2010
    1.091
    102
    63
    Bedankt!! het is nog heel onwerkelijk hoor. heel bizar.

@Leeuw het is ook erg zwaar die behandelingen. Adoptie is ook een mooi iets. Maar ik hoop dat het gewoon nog gaat lukken.

@Nijntje Lekker praten tegen je embryootje haha wanneer mag je testen? en voel je al iets?

20. nijntje5

nijntje5 Bekend lid

23 jun 2012
    739
    1
    18
    zuid-holland
    @leeuw, jij hebt ook al behoorlijk wat meegemaakt zeg! Dapper om dat besluit van stoppen te nemen. Wij hebben afgesproken dat we de 3 ivf afmaken en als het dan niet gelukt is we gaan kijken naar pleegouderschap. Bij ons zoontje hadden we afgesproken dat 2010 ons laatste jaar zou zijn, we zaten toen in ons 4e jaar, en uiteindelijk zijn we eind 2010 ouders geworden, dus hopelijk heb jij dat geluk ook en is 1 van die 2 een topper! En ik vind ivf nog wel een tandje pittiger dan iui ja.

@tammie, praten doe ik zeker ja, hopelijk is het net zoals bij plantjes en groeit het er op ;). Ik heb nu eigenlijk nergens last van, maar dat zie ik als goed. Zowel bij mijn zoontje als de 2 miskramen had ik deze weken ook nergens last van. Dus ik heb nog goede hoop! Ik mag donderdag testen, maar ik moet met ml nog ff overleggen wat we doen. Ik moet die dag namelijk werken en in de avond ook lesgeven en als ik dan een teleurstelling te verwerken heb weet ik niet of ik daar zo gezellig en geconcentreerd van wordt.... En andersom ook niet....

@hier; ff een verhaaltje. Ik ben een echt papa's kindje en mijn vader is 7 jaar geleden overleden. Hij is op 10 april het ziekenhuis in gegaan na een zwaar hartinfarct en 17 april overleden. Bij Yannick mochten we 9 april testen, hebben we uiteindelijk pas 12 april gedaan maar ik had echt het gevoel dat hij 'geholpen' heeft. Er waren ook best wat mensen die Yannick bij de geboorte op mijn vader vonden lijken. Dat voelde zo fijn!
    Nu mogen we dus testen op 17 april..... Ik hoop zo dat hij weer meehelpt!
    Sommigen vragen nu of het niet zwaar is in deze tijd, maar eigenlijk voelt het heel warm alsof hij nog wat goeds kan doen op deze manier, raar he..... Ik hoop het zo.
    Ik denk dat de klap anders best pittig zal zijn...

Maar helaas hebben we geen invloed behalve de dingen die we al gedaan hebben.....

Deel Deze Pagina