Wat bijzonder nijntje! Ik duim hard voor je! Moet helemaal goed komen dan. Spannend hoor, ik hoop dat het raak is.
Hoi dames, Ik heb geprobeerd een beetje bij te lezen.. Tammie, Super gefeliciteerd!!!! Echt geweldig! Hier nog steeds weinig nieuws...eerst moet de suiker goed zijn. 18 april hebben we een bel afspraak, dan horen we of we groen licht krijgen Super spannend. Nijntje, Ik begrijp wat je bedoelt, mijn vader is vorig jaar 20 april overleden. We hopen dat we nu groen licht krijgen en dat hij er toch een soort van bij is.
Diligo dank je wel, het begint nu een beetje door te dringen. ik hoop dat je groen licht krijgt!! ik duim voor je!
@diligo, ik hoop het ook voor je! Ik zal meeduimen, het geeft in ieder geval een lichtpuntje op zo'n pittige dag. Het eerste jaar was ook het zwaarst vond ik, dus sterkte de komende dagen! @tammie, krijg je al mer zwangerschapsklachten? @leeuw, wanneer verwacht je je eisprong? Meiden, hebben jullie ook krampen gehad voordat je mocht stoppen met de utro? Ik heb dit bij de iui's nooit gehad, pas erna. Of zal dit bij de ivf weer een nieuw utro klachtje zijn? Het voelt namelijk als zwanger aan en ik heb ook zere borsten..... Ik durf er alleen echt niet op te hopen ondanks dat je dat stiekem wel doet..... Ik hoop dat deze laatste dagen snel voorbij gaan....
Krampen en zere borsten had ik ook. Had zelfs last van mn liezen. Bij de een is het een positief iets bij de ander niet. Mijn klachten stopen de dag nadat ik met de utro gestopt was. De dag daarna weer begonnen de menstruatie krampen. Ik verwacht het deze week ergens ivm pcos is het wat lastig om een precieze dag aan te geven. Hoeveel dagen moet je nog utro gebruiken?
@nijntje ik had geen krampen volgens mij. Spannend nog een paar daagjes! Ben benieuwd. Zere borsten klinkt goed. Dat heb ik nou ook. @ leeuw ik hoop dat je snel je eisprong hebt! Ik heb nog niet veel symptomen, ben af en toe beetje misselijk, zal wel erger worden nog. Nachts plassen. En zere borsten. Ik hoop zo dat t voor jullie ook snel raak is!
Vrijdag laat ik een echo maken. De lh strips geven niks aan en hier word ik niet wijzer van. Ondertussen vanmorgen de brief op de post gedaan om ons bka nummer aan te vragen voor adoptie. Jeej, toch ook weer een mijlpaal. Hoe gaat het met nijntje? Raar he als je van alles voelt en daar ga je conclusies uit trekken en dan voel je niks en dan doe je dat ook. Wat zit een vrouwenlichaam toch gecompliceerd in elkaar.
@leeuw, spannend vrijdag een echo, kan je dat via de afdeling gewoon aanvragen? En je BKA nummer aanvraag, weer een nieuw begin, hopelijk ga je snel door het traject heen. Wat geven ze inmiddels als termijn tot je met de VIA mag beginnen? Toen was het 10 maanden. Het lichaam zit zeker raar in elkaar. Na zondag heb ik nergens last meer van gehad. Dit is mijn laatste dag utro, ik ben benieuw wat het hierna gaat worden.... Vonden jullie het ook zo langzaam gaan die laatste dagen? @tammie, krijg je binnenkort eigenlijk nog een echo of iets? Of moet je dit nu allemaal zelf gaan regelen? @diligo, nog 3 dagen en dan krijg jij hopelijk groen licht!
Hey meiden, ik ben net 4dgn gestart met de decapeptyl, volgende week vrijdag eerste echo...super spannend! Nijntje ben heel benieuwd! Hoeveel dpo zit je morgen?
@ leeuw wat raar dat die strips niks aangeven. hopelijk is er op de echo meer te zien dan. En wat spannend dat je een aanvraag heb gedaan! stoer hoor! best een grote stap. @Nijntje ik vond die dagen ook langzaam gaan. spannend je laatste dag utro! ben benieuwd! Ik heb 28 april een echo bij het Erasmus. @Julia spannend! heb je last van de deca?
Tammie, nou het spuiten vind ik niet echt een lekker gevoel. Krijg daarna een rode plek wat iets prikt, maar dat trekt na een uur weer weg. Maar goed ik weet waar we het voor doen. Verder merk ik dat ik wat sneller geiiriteerd ben, weet niet of dat van de deca kan komen? Jij van harte gefeliciteerd met je zwangerschap, wat super fijn! Bijna de echo dus, met 7 wkn dan al?
ja misschien komt dat wel door de deca, zijn toch hormoontjes. En de spanning van de behandeling misschien, dat had ik ook wel erg. bedankt voor de felicitatie ja met 7 weekjes. Mijn duimen draaien hard voor jullie meiden
@julia, welkom terug hier! Ik heb 3 april de punctie gehad en 6 april de terugplaatsing, geen idee hoeveel dpo dat dan is eerlijk gezegd... Ik had ook last van veranderingen door de deca, met name ml moest het soms ontgelden.... Maar van de utro-bollen heb ik ook wel last hoor, maar minder gelukkig. @tammie, fijn dat dat wel bij het ziekenhuis kan. Ik ga duimen voor een mooie tuinboon met kloppend hartje!
Spannend nijntje, ik duim voor een mooie test! Hoe vergaat de hele ivf jou op dit moment? Valt het mee, of juist tegen? hihi tuinboon
@julia, dank je ik hoop er ook op! Maar probeer mezelf in te dekken voor teleurstelling.... Ik vind het pittiger dan de iui's. Je weet natuurlijk al zoveel meer wanneer het teruggeplaatst wordt omdat het al een embryo is. Het viel bij ons ook behoorlijk tegen dat we ook maar 1 overhielden, dus als deze mislukt beginnen we weer van voor af aan. Ik hoop dat het het allemaal waard is!
Nijntje, spannend blijft het natuurlijk, begijp dat je je wil in dekken voor een eventuele teleurstelling. Maar volgens mij ben je zowieso teleurgesteld als het niet lukt. Moet je kijken wat een moeite je er allemaal voor moet doen. Ik hoop echt dat dit een plakkerd is! Duim nog ff extra hard voor je Hoe vonden jullie de punctie? Dat is iets waar ik wel tegenop zie. De arts heeft gezegd dat ik wel wat dormicum en morfine mag hebben, maar dat we dat pas precies afspreken voor de punctie.
@Nijntje hoe is je eerste dag zonder utro? @Julia ik vond de punctie erg meevallen! Het was serieus binnen 5 minuten klaar. ik had meer last van het roesje, ik werd daar kotsmisselijk van en mn bloeddruk was laag. net als bij de vorige keer. mijn bloeddruk is sowieso snel laag.