Aanmelding IVF Erasmus MC Wie nog meer?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Diligo Ergo Sum, 11 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nijntje5

nijntje5 Bekend lid

23 jun 2012
    739
    1
    18
    mijn kleine lieve manneke
    zuid-holland
    @tammie, het wisselt vandaag erg, ik durf niet positief te zijn, bang voor de teleurstelling..... Nog een nachtje slapen....

@julia, dank je, ik denk zeker dat de teleurstelling sowieso groot is, zoals ml zegt, als het verlangen nog steeds groter is dan de hobbel die we nemen dan gaan we door.
    Ik zag ook erg tegen de punctie op en heb Dormicum bij de punctie gehad en het is me mede daardoor wel meegevallen, ja het is vervelend, maar de dormicum zorgt ervoor dat je heerlijk relaxed blijft. Ik had hier genoeg aan. En ook hier binnen 5 tot 10 minuten was het prikken klaar en de punctie is altijd lekker vroeg op de dag. De medicijnen ook verder geen last gehad.

@diligo, je bent er bijna! Ik heb er een goed gevoel over mede door het verhaal van je paps. Hij gaat je vast helpen! Morgen alweer 7 jaar geleden dat mijn paps overleden is. Is wel heel dubbel zo, mogen testen en dat samen.

2. Diligo Ergo Sum

Diligo Ergo Sum Bekend lid

26 aug 2012
    885
    0
    16
    Nijntje,
    Sterkte morgen! :)

3. Leeuw1808

Leeuw1808 Actief lid

2 apr 2012
    117
    0
    0
    Nijntje, sterkte morgen!

Julia, ik vond de punctie wel meevallen. Het deed zeker pijn vooral aan 1 kant maar het duurt maar een paar minuten en heb vooral gedacht als ik ooit wil bevallen zal ik meer pijn hebben. Maar het is voor iedere vrouw anders.

4. nijntje5

nijntje5 Bekend lid

23 jun 2012
    739
    1
    18
    zuid-holland
    Helaas slecht nieuws hier, ik had een negatieve test en voelde vanochtend ook de krampen voor ongi komen. Ff flink balen hier....

5. Diligo Ergo Sum

26 aug 2012
    885
    0
    16
    Nijntje
    Balen meis...sterkte..

6. Leeuw1808

Leeuw1808 Actief lid

2 apr 2012
    117
    0
    0
    Aaahh nee, balen meis! Sterkte!

7. miss40

miss40 Bekend lid

18 mei 2011
    543
    0
    16
    noord-holland
    In 2008 is ons zoontje geboren na een succesvolle ICSI, De embryo terugplaatsing werd gedaan in het Erasmus medisch centrum in Rotterdam, de punctie in het MCRZ(heette toen nog zo) ook in Rotterdam. De rest van de begeleiding en follikelmetingen enz. was in Beverwijk.

Ik vond de terugplaatsing in het EMC heel professioneel, vond de mensen er ook heel aardig.
    Het was bij ons de eerste ICSI, er werden 2 embryo's tegelijk teruggeplaatst, dat mocht toen nog, ik was 36.

Veel succes!

8. nijntje5

nijntje5 Bekend lid

23 jun 2012
    739
    1
    18
    zuid-holland
    Dank je wel! Ik vind het fijn om het met jullie te kunnen delen omdat jullie weten hoe het voelt.
    Ik heb nu een afspraak voor eind april staan om te bespreken wat we gaan doen met de medicatie om niet nog een keer 6 onrijpe eitjes te krijgen. Helaas gaan we waarschijnlijk pas in juni verder omdat we eind mei een vakantie geplanned hebben en dit mogelijk verkeerd uitkomt met mijn cyclus. Maar ik blijf met jullie meeleven!

9. Tammie87

Tammie87 Fanatiek lid

28 jan 2010
    1.091
    102
    63
    ahhhh nee Nijntje!!! wat balen zeg!! en wat balen dat je dan moet wachten zo lang! ik hoop dat ze wat kunnen doen qua medicijnen.

Sterkte meis

10. julia1984

julia1984 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.244
    5
    38
    NULL
    NULL
    Nijntje wat verdrietig dit zeg, ben je ook al echt ongi nu dan?
    Echt zo naar dit! Had het je zo gegund!
    Vervelend als je niet snel door kan, maar aan de andere kant is samen op vakantie ook belangrijk, zodat je weer met frisse moed de volgende poging kan beginnen. Blijf hoop houden hoor!

11. Leeuw1808

Leeuw1808 Actief lid

2 apr 2012
    117
    0
    0
    Hallo dames, vanmorgen een echo gehad en de tp staat voor woensdag. Dan worden we smorgens gebeld of er een embryo goed uit de vriezer is gekomen.

12. julia1984

julia1984 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.244
    5
    38
    NULL
    NULL
    Spannend leeuw, hoop dat alles goed gaat. Gelukkig best alweer snel.

13. Diligo Ergo Sum

26 aug 2012
    885
    0
    16
    Leeuw,
    Spannend!

Hier vanochtend telefonische afspraak gehad. Bloeduitslagen waren nu positief, in principe zouden we op basis daarvan groen licht krijgen. Nu is er weer wat anders...de waardes van mijn lever zijn wat verhoogd, niet schrikbarend zegt ze, maar wel even checken voor we ervoor gaan....*zucht*...is alleen maar goed natuurlijk om zeker te zijn. Maar wordt er zo moe van....wil zo graag aan de slag...

14. nijntje5

nijntje5 Bekend lid

23 jun 2012
    739
    1
    18
    zuid-holland
    @Oh diligo, balen zeg! Geven ze dan ook aan wanneer ze dit gaan bekijken?

@leeuw, jippie, duidelijkheid, spannend aankomende woensdag! Hopelijk ontdooit de kleine krummel goed.

Meiden die al een mislukte ivf hebben gehad, hadden jullie ook (sorry voor de smerige details) een flink bloedstolsel bij de start van jullie ongi?

15. Leeuw1808

Leeuw1808 Actief lid

2 apr 2012
    117
    0
    0
    Diligo, balen zeg. Het blijft wel fijn dat ze zeker willen weten dat je ok bent. Maar ik snap dat je zo onderhand wel eens zou willen beginnen.

Nijntje, de bloedstolsel had ik ook. De gyn had ook gezegd dat het weleens hevig zou kunnen zijn omdat ze zoveel slijmvlies opgebouwd hebben dmv de hormonen.

16. Diligo Ergo Sum

26 aug 2012
    885
    0
    16
    Ze gaa het zsm inplannen :) Dus zien wel..wordt dan toch sowieso juni, denk ik..

17. julia1984

julia1984 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.244
    5
    38
    NULL
    NULL
    Diligo, duurd weer even dus! Hopelijk wel gelijk een goede start dan! Zie dat je super veel bent afgevallen, goed zeg!

Leeuw, moet je nog iets voorbereiden voor die cryo terugplaatsing, of gaat dat in eigen cyclus?

Gebruiken jullie verder nog extra vitamines ofzo? En jullie mannen?
    Ik gebruik alleen mamma vitaal van davitamon (zit foliumzuur in)
    En mn mn man slikt de gewone davitamon.

18. Daan79

Daan79 Lid

15 jan 2014
    46
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Hoi,
    Wat een leuke en helaas ook minder leuke berichten weer. Moest weer even een half uurtje bijlezen hoor. Het worden weer spannende weken zo te zien......
    Vorige maand ben ik begonnen met de 1e poging IVF. Deze is helaas stopgezet wegen te weinig eiblaasjes....Nu deze maand een ander prikschema gehad (nu dag 2 begonnen) en heb zaterdag m'n punctie gehad. 5 eiblaasjes (nog niet bijzonder veel) met uiteindelijk 4 eitjes. Morgen hoor ik of er een terugplaatsing mogelijk is.
    Succes allemaal!

19. Tammie87

Tammie87 Fanatiek lid

28 jan 2010
    1.091
    102
    63
    Meiden ik lees nog steeds met jullie mee! Zal wat minder reageren. Ik duim hard voor jullie!

Leeuw en daan succes bij de terugplaatsing. Hopen op een mooie plakkerd.

Nijntje diligo ook succes ik duim voor jullie

20. Diligo Ergo Sum

26 aug 2012
    885
    0
    16
    Julia,
    Ja, idd...bijna 20 kilo. Ben er blij mee :)
    Merkte meteen verschil aan mijn cyclus..heeft toch echt wel veel invloed :)
    Nu weer afwachten...

Daan,
    Oeeeh spannend zeg! Ben benieuwd!

Tammie,
    Hoe is het allemaal? Hoe voel jij je?

Deel Deze Pagina