Ahh leeuw, nee toch....vind het echt heel erg voor je. Je hebt nu nog 1 cryo toch? Moet je nu weer een maand wachten? Wat duurd het toch allemaal lang zo! Daan, nog een terugplaatsing gehad? Tammie dankje, kan ik wel gebruiken met al die hormonen
We hebben er nog 1 idd. Ik heb er heel de week al een rot gevoel over. Ik weet niet waarom maar ik had al een voorgevoel. Nu weer bellen als ik menstrueer en dan wachten of ik een eisprong heb en de cryo er goed uit komt.
@Leeuw, wat balen zeg! En nu weer een maand wachten, hopelijk wordt dat hem, anders ga je er wel heel snel doorheen! @diligo, ik heb helemaal niet meer gevraagd hoe het zondag is geweest. Ik vond die dag echt weer pittig, herbeleefde alles van het jaar daarvoor. @julia, als ik me goed herinner heb jij binnenkort de echo staan toch? Of is dat volgende week? @daan, hoe is het met je?
He jakkes leeuw! echt vervelend! Ontdooien ze dan niet gelijk de andere? Moet je daar weer een maand op wachten? @tammie, sterkte met de kwaaltjes (maar die neem je vast voor lief) Ik had zaterdag de punctie. 5 blaasjes waaruit 4 eitjes kwamen. Opbrengst vond ik niet super, maar we moeten het ermee doen. Gisteren TP gehad. Er was er 1 overgebleven. Niks in de vriezer dus. Alle hoop is op deze gevestigd. Dit worden 2 lange weken 15 dagen na de punctie mag ik testen (zondag 4/5)
Zo gaan we er idd wel erg hard doorheen. Het komt nogal nauw met een terugplaatsing dus ze wachten nu een maand met het ontdooien van de andere.... Ben zo klaar met als die spanning en dat wachten als ik eerlijk ben. Als het met de andere embryo niet mlukt gaan we iig tot na de zomer even rust nemen. We zijn nu 2,5 jaar samen en in die tijd hebben we zoveel meegemaakt. Even pas op de plaats, mijn lichaam en geest rust geven, tijd voor ons saampjes en gewoon genieten van wat we wel hebben. Daan ik doe heel hard voor je duimen, spannend hoor. Erg jammer dat ze niks in hebben kunnen vriezen.
@daan, vond jij het ook zo'n tegenvaller? Ik mag weer helemaal overnieuw beginnen.... Hopelijk is dit voor jou gewoon een plakker! Gaat de tijd een beetje snel? @leeuw, groot gelijk, wij nemen ook af en toe bewust pauze, is goed om weer ff rust te krijgen. Hopelijk de volgende ronde meer succes! @diligo, heb je misschien al wat gehoord? Of ben ik dan te optimistisch.... @julia, hoe is het met jou?
Hoi, @leeuw, ja dat zal wel. Ze zullen we heel langzaam ontdooien en dan is jou beste periode voorbij....Jammer hoor dat wachten;-( @nijntje; ik vond het een ontzettende tegenvaller. Sowieso vond ik de oogst erg laag en toen ook nog maar 1 bevruchte over. Ik hoop maar dat deze het echt wordt. Anders is poging 2 snel in aantocht. Het wachten gaat deze week wel goed. Had een enorm drukke week, dus ben erg toe aan weekend. Het is altijd de 2e week die zo lang duurt bij mij...... Ik kan het niet opbrengen om rust te nemen. Iedere maand is er weer 1 en je hebt al zo weinig kans. Als deze niet lukt moet ik wel, want ik mag geloof ik niet gelijk verder ivm die hormonen enzo. Succes allemaal met wachten. Ons geduld wordt wel erg op de proef gesteld met deze trajecten.
Hoe is het met iedereen? Morgen hebben we de afspraak in het ziekenhuis om te praten over de onrijpe eitjes, ik ben benieuwd of ze een voorstel hebben of dat ik er rekening mee moet houden dat het de volgende ronde weer zo is. Ook maar meteen afspreken hoe we verder gaan aangezien we devolgende ronde precies verkeerd op vakantie gaan. En anders wordt het echt juni
Start vanavond met de gonal f. Echo afgelopen week was goed. 7 mei weer terug. Ik ben ff afwezig....op vakantie en super slecht bereik. Succes allemaal! !
@julia, hele fijne vakantie! En laat die follikels maar lekker groeien. @diligo, wat kan wachten lang duren he..... @tammie, ik heb vandaag in ons ziekenhuis geleerd dat ze daar 3/4 per jaar meemaken dat iemand zwanger wordt na een ivf behandeling. Dus je bent redelijk uniek. @daan, hoe is het met de wachtweken? @hier, vandaag het gesprek in het ziekenhuis. We hebben afgesproken dat ik weer naar het lange protocol met deca ga om de eitjes wat langer te laten rijpen. Ook ga ik meer puregon prikken. Het is jammer dat ik weer aan de deca mag maar als ik daarmee meer rijpe eitjes krijg vind ik het prima.
@julia; fijne vakantie! @diligo; pfff duurt lang zeg @nijntje5: Wat is deca dan precies? @hier: wachtweken gaan wel. Heb nog geen drang om test te doen, maar ik heb natuurlijk die bolletjes nog tot donderdag....Misschien dat ik daarna mn geduld verlies. Ben wel van mening dat het nu nog te vroeg is....(om teleurstellingen te voorkomen)
@Nijntje Hopelijk groeien je eitjes beter met het lange protocol. En dat is inderdaad dan vrij uniek, had ik ook nooit verwacht hoor. @Daan spannend! ik duim voor een mooie test. @Julia succes met prikken!
Daan, dat is decapeptyl, ik vind het alleen zo'n lang rotwoord dat ik het deca noem, sorry voor de verwarring.... Tammie, wanneer heb je je echo? Kan niet lang meer duren gok ik zo. Ik hoop op een mooie echo voor je!
Ik heb de echo maandag gehad, wilde hem hier niet plaatsen, voel me erg bezwaard. Heb een mooi kloppend hartje gezien.