Aanmelding IVF Erasmus MC Wie nog meer?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Diligo Ergo Sum, 11 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Diligo Ergo Sum

Diligo Ergo Sum Bekend lid

26 aug 2012
    885
    0
    16
    Tammie,
    Wat geweldig! Gefeliciteerd meid, geniet er vooral van! Voel je niet bezwaard...is ook ons doel, toch? Geniet! :)

2. nijntje5

nijntje5 Bekend lid

23 jun 2012
    739
    1
    18
    mijn kleine lieve manneke
    zuid-holland
    Wat goed Tammie! En voel je niet bezwaard, hopelijk kunnen we snel meekletsen met je.

3. julia1984

julia1984 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.244
    5
    38
    NULL
    NULL
    Tammie, ik wil wel graag de echo zien hoor, daar doen we het allemaal tenslotte voor! Gun het jullie allemaal.

Hier helemaal klaar met prikken, heb ook enorme last van stemmingswisselingen, nachtzweten, dromen en blauwe plekken. Heerlijk zo´n lang schema, nu maar hopen dat het allemaal niet voor niets is. Vind het maar niks dat ik zo op die hormonen reageer! Voel me soms echt niet mezelf......
    Maar goed, alweer 3 wkn aan het prikken, aankomende woensdag voor echo, ben benieuwd of alles doet wat het moet doen.

4. julia1984

julia1984 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.244
    5
    38
    NULL
    NULL
    Zullen we een lijstje maken, zodat we precies weten wie waar zit in zijn schema, vind ik wel prettig eigenlijk!

5. Daan79

Daan79 Lid

15 jan 2014
    46
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Hoi,
    Voel je idd niet bezwaard Tammie. Ik zie graag waar ik het voor doe.
    Een lijstje is misschien wel leuk en handig. Zo kunnen we idd makkelijk zien wie waar zit in zijn cyclus.... Wat wil je dat weten?

Begin prikken: 08 april
    19 april puntie
    22 april TP
    04 mei (eventuele test)
    Zoiets??

6. nijntje5

nijntje5 Bekend lid

23 jun 2012
    739
    1
    18
    zuid-holland
    @daan, jouw testdatum is heel erg in de buurt, hoe voel je je?

@julia, hou vol he! Ik weet volgende maand weer hoe het voelt...
    Ik ben niet zo goed in lijstjes maken, wel in aanpassen. Ben jij wel goed in lijstjes maken?

Hier mijn gegevens:
    Nijntje5, 36 jaar, 2e ivf start 8 mei, 2e kindje

@diligo, nog steeds geen nieuws van het ziekenhuis? Kan me voorstellen dat het je inmiddels behoorlijk zal frustreren.... Als je je verhaal kwijt wil mag dat hier altijd he!

@leeuw, hoe is het met je? Heb je het nieuws van slecht ontdooien al een beetje een plekje kunnen geven?

@hier, vandaag mijn nieuwe prikschema opgehaald, het is wel ff wennen aan het idee dat ik nu weer veel langer moet prikken dan de 2 weken die ik eerst had, maar ik hou het doel maar voor ogen, meer rijpe eitjes. Maar ik zie wel op tegen het lange prikken, door de geplande vakantie tussendoor zal het wel een week of 5/6 zijn. Echt respect voor prikkende diabetici!

7. Daan79

Daan79 Lid

15 jan 2014
    46
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi
    Ja mijn testdatum komt in de buurt, maar heb het gevoel dat ik elk moment ongesteld kan worden (en meestal heb ik gelijk) helaas.
    Dat was poging 1.....zo gaat het best hard :(

Bij mij is het trouwens de 1e ivf poging voor het 1e kindje. Circa 4 jaar bezig. In 2013 6x IUI gehad (3x zonder en 3x met hormonen). Een paar jaar geleden 1x spontaan zwanger geworden, maar een miskraam met 9 weken.

@nijntje5, jij hebt een langer prikschema gehad omdat je te weinig eiblaasjes had ouzo? Ga je ook een hogere dosis prikken?

8. julia1984

julia1984 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.244
    5
    38
    NULL
    NULL
    #308 julia1984, 3 mei 2014
    Laatst bewerkt: 3 mei 2014
    IVF/ICSI EMC

April
    Julia1984, 29 jaar, 1e IVF, start 12 april (lang protocol), 1e kindje
    Daan79, .. jaar, 1e IVF, start 8 april, ... kindje
    19 april puntie, 22 april TP, NOD 4 mei

Mei
    Diligo Ergo Sum, ..jaar, 1e IVF, start april/mei, ...kindje
    Leeuw1808,..jaar, 1e IVF...cryo TP.....kindje

Zwanger
    april zwanger! Tammie87

9. julia1984

julia1984 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.244
    5
    38
    NULL
    NULL
    Meiden, heb even een lijstje gemaakt. Misschien wil iedereen het ff checken en aanpassen waar nodig.

Leeuw, hoe is het met je?

Nijntje, thnx ga zeker volhouden, maar soms zit je er even doorheen. Vandaag voor de 5e x gonal gespoten en voel toch wel wat meer druk en steekjes onderin mn buik, is dit normaal?
    Spannend weer het lange schema, niet fijn die bijwerkingen maar wel zo belangrijk dat het resultaat goed is.
    Eerst lekker op vakantie! Waar gaan jullie heen?

Daan, zo jullie zijn al lang bezig! Nog niks is bepaald hoor! Je kan best wat klachten krijgen van ongi en toch zwanger zijn. Ga je morgen testen?

Diligo, al meer zicht op een startdatum?

10. Daan79

Daan79 Lid

15 jan 2014
    46
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi,
    sorry ik zal ff aanvullen:
    Daan 34 jaar, 1e kindje

Nee nog niet getest, durf het eerlijk gezegd niet aan.
    De buikpijn neemt toe. Dus zal vandaag wel doorzetten :(

11. julia1984

julia1984 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.244
    5
    38
    NULL
    NULL
    Daan wat spannend hou je het....als je niet ongi word, wanneer test je dan?
    Ik blijf duimen....zou zo fantastisch zijn.

12. Leeuw1808

Leeuw1808 Actief lid

2 apr 2012
    117
    0
    0
    Hallo dmaes,

ik zal het lijstje ook even aanvullen.
    Ik ben 29. Word in aug 30!! Whaaa
    wij zijn voor ons 1e kindje bezig.

Het verlies van de cryo ligt wel aardig naast ons. We zijn steeds meer met adoptie bezig, hebben gent een mailtje gestuurd en we hebben nog een cryo, dus er is nog geen man overboord.

Ik ben een beetje afwezig hierzo. Ik lees wel mee maar de kleine van mn schoonzus ligt in het ziekenhuis. Ze hebben geen idee wat ze heeft maar ze blijft maar afvallen en wil steeds meer aanwezig zijn. Dus we zijn op dit moment vooral daar op gefocused en doen wat we kunnen voor hun.

13. Daan79

Daan79 Lid

15 jan 2014
    46
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoi,
    Nou vanmorgen getest en een dikke vette dubbele streep.Ik wist niet wat ik zag....durf eigenlijk nog niet blij te zijn. Wat een achtbaan!
    Ik was zo overtuigd dat ik ongesteld zou worden. Wat kan je lijf je voor de gek houden zeg.....Nu maar hopen dat het blijft zitten.
    Succes allemaal!

14. julia1984

julia1984 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.244
    5
    38
    NULL
    NULL
    Daan....yeah. gefeliciteerd meid! Wat een fantastisch nieuws, zie je zegt helemaal niks van te voren.
    Ben super blij voor je.....het is gelukt! Heb je nog een foto gemaakt :)
    Zal morgen het lijstje aanpassen en even goed reageren, ben nu erg moe.

15. nijntje5

nijntje5 Bekend lid

23 jun 2012
    739
    1
    18
    zuid-holland
    Daan, wat gaaaaaaafffff!!!!! Gefeliciteerd!

Leeuw, sterkte met je nichtje, hopelijk weten ze snel wat er met haar aan de hand is.

Hier wat drukke weken voor de boeg op het werk, maar ik ga proberen regelmatig te reageren.

16. julia1984

julia1984 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.244
    5
    38
    NULL
    NULL
    Gistermiddag de eerste echo gehad, helaas totaal geen ei groei op de gonal f 150. Wat een enorme tegenvaller zeg, was behoorlijk van slag vandaar nog niet online geweest.
    Ben je bijna 4 wkn aan het spuiten en dan moet je cyclus afgebroken worden! Had 1 grote follikel en 2 kleintjes, dus niet de moeite voor een IVF poging.
    Nu dus weer gestopt de gonal en doorgaan met de decapeptyl. Ook slik ik nu primolut om de ongi op te wekken. Voor de bijwerkingen krijg ik livial voor 14dgn, want die zijn echt extreem aanwezig! Als ongi begint moet ik weer bellen voor een uitgangsecho en ga ik opnieuw stimuleren met een hogere dosering gonal. Ik begin dus gewoon weer opnieuw helaas.

17. julia1984

julia1984 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.244
    5
    38
    NULL
    NULL
    EMC meiden;)

Mei
    Julia1984, 29 jaar, 1e IVF, start 12 april (lang protocol), 1e kindje
    Geen eigroei, doorstart 7 mei deca
    Diligo Ergo Sum, ..jaar, 1e IVF, start april/mei, ...kindje
    Leeuw1808, 29jaar, 1e IVF...cryo TP, 1ekindje

Zwanger
    april zwanger! Tammie87, uitgerekende datum.....
    mei zwanger! Daan79, 34 jaar, 1e IVF, 1e kindje uitgerekende datum....

18. nijntje5

nijntje5 Bekend lid

23 jun 2012
    739
    1
    18
    zuid-holland
    Julia, ook hier wil ik je nog ff een hart onder de riem steken, want het is wel een enorme tegenvaller zo!!! Het gaat vast goedkomen meid, hou vol.
    Misschien een opsteker, bij ons zoontje hadden we ook dat we de iui moesten afbreken en opnieuw opstarten, uiteindelijk is dat toch een mooi mannetje geworden.
    En we gaan gewoon dapper door, we beuren je wel op als je het ff nodig hebt.

19. Daan79

Daan79 Lid

15 jan 2014
    46
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt voor de felicitaties. Ben nog erg voorzichtig hoor, de echo is nog ver weg.....

@julia; wat vervelend dat je moest afbreken. Had ik ook bij mijn 1e poging in maart. Had ook bijna niks. Dat is echt een enorme tegenvaller!!!!
    Ook mij volgende poging viel tegen, maar die ene die over was, is toch blijven plakken.
    Succes allemaal!

20. nijntje5

nijntje5 Bekend lid

23 jun 2012
    739
    1
    18
    zuid-holland
    Hoe is het met iedereen?

Buiten dat ik het druk op het werk heb merk ik dat ik wat minder behoefte heb om te reageren omdat het nog zo lang duurt voordat er echt actie is. Het prikken valt in ieder geval mee, ik heb nog niet het gevoel veel last van de deca te hebben (en ik durf het ml niet te vragen ;) )

Nog een weekje en dan lekker er ff uit, ben er wel ff aan toe. Sorry voor het ego berichtje....

Deel Deze Pagina