Aanmelding IVF Erasmus MC Wie nog meer?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Diligo Ergo Sum, 11 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tammie87

Tammie87 Fanatiek lid

28 jan 2010
    1.091
    102
    63
    Spannend meiden!!

@Daan balen die onzekerheid! gelukkig wel een knipperhartje gezien.

@Leeuw spannend hoor, wanneer mag je testen?

@Julia wat fijn! op naar de punctie!

@Nijntje ik heb vandaag de termijnecho gehad, zover was alles goed. buikje wil nog niet echt, klein bobbeltje wat mn darmen zijn.

succes meiden

2. Leeuw1808

Leeuw1808 Actief lid

2 apr 2012
    117
    0
    0
    Goedemorgen, vandaag 10 dagen na tp. Manlief is vandaag ook vrij en we hadden ons voorgenomen om te gaan testen. We hadden er nog 1 op voorraad. Doet die test het niet!!! Dus nu maar wachten tot morgen en straks even een ritje maken om ergens anders testen te gaan halen. Vorige keer had ik 11 dagen na tp mn menstruatie maar dat was natuurlijk van een verse. Ben erg benieuwd, soms denk ik dat ik elk moment kan gaan menstrueren en het andere moment heb ik alleen last van mn liezen en krijg ik weer hoop.

3. nijntje5

nijntje5 Bekend lid

23 jun 2012
    739
    1
    18
    mijn kleine lieve manneke
    zuid-holland
    Spannend hoor leeuw! Ik ga duimen op een supermooi weekend voor jullie!

@julia, wat fijn dat je weer mocht prikken met de gonal! Zo schiet het weer een beetje op, en ook een mooi resultaat meteen, hopelijk blijven ze mooi groeien.

@daan, hoe is het nu met jou? Hopelijk verder geen stress meer deze week

@diligio, hoe is het met jou? Al wat nieuws gekregen? Ik hoop zo dat je binnenkort ook echt eens mag starten....

@tammie, wat super, fijn dat alles zo goed gaat, snapt je zoontje al dat hij een brusje gaat krijgen?

@hier, nog steeds aan het prikken met de decapeptyl, aanstaande dinsdag de uitgangsecho en hopelijk daarna starten met de puregon. Ben het nog niet zat maar begint wel te komen. Ik vergeet alleen soms dat ik moet prikken, echt erg he.;)
    Vakantie was heerlijk, het weer was zo zo, maar genoeg zon om een lekker kleurtje op te doen en te zwemmen met de kleine man. We hebben het zonnetje in ieder geval mee genomen voor jullie ;)
    Fijn weekend iedereen!

4. Leeuw1808

Leeuw1808 Actief lid

2 apr 2012
    117
    0
    0
    Hallo dames, hier vanmorgen 13 dagen na tp een negatieve test in mn handen :( Nog geen menstruatie te bekennen maar die zal vandaag of morgen wel komen dan. Manlief en ik gaan zo lekker even uitwaaien op het strand. Dit was onze laatste cryo in deze cyclus en we hadden gezegd het maar 1x te proberen. Gent zit nog in ons achterhoofd waar we ook een afspraak hebben staan maar daar gaan we de komende tijd eens goed over praten samen. Geniet nog even van t zonnetje ladies.

5. nijntje5

nijntje5 Bekend lid

23 jun 2012
    739
    1
    18
    zuid-holland
    Ah nee.......... Het blijft een diep gat als je een negatieve test hebt....
    Sterkte leeuw!

6. julia1984

julia1984 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.244
    5
    38
    NULL
    NULL
    Hier voor echo geweest, eitjes zijn goed doorgegroeid. Totaal nu 5 follikels om aan te prikken. Vanavond de ovitrell en dan woensdag punctie.....jeetje wat spannend dit zeg!

Leeuw, wat erg van je test, kan het niet zo zijn dat je te vroeg test? Zolang je nog niet ongi ben duim ik dat het blijft plakken.

Nijntje, weer terug spannend meid, morgen weer voor echo dus! Hoop dat je mag beginnen aankomende week met stimuleren

Tammie, goed wat van je te horen, fijn dat alles goed gaat. Enne dat buikje komt vanzelf wel hoor, juist fijn als het rustig groeit.

Daan hoe is het?

7. Leeuw1808

Leeuw1808 Actief lid

2 apr 2012
    117
    0
    0
    Jeej Julia, wat goed! Spannend hoor nog twee nachtjes slapen.

Ik vond het dood eng die punctie maar ze zijn allemaal zo aardig daar en ik moet zeggen ondanks dat ik het echt wel goed voelde, het duurde maar 10 minuten en het was met wat wegpuffen hier en daar heel goed te doen hoor.

Succes woensdag.

Nijntje, jij morgen veel succes!

Hier nog geen druppeltje bloed te zien, vanmorgen het ziekenhuis gebeld. Die wilde dat we elke twee dagen gaan testen zolang er nog geen bloed te zien is.
    Ik hoop dat ik laat HCG aan maak of we een late innesteling hebben maja hoe groot is die kans.
    Als het toch niet goed is mag van mij mn menstruatie nu wel doorzetten ook.

8. nijntje5

nijntje5 Bekend lid

23 jun 2012
    739
    1
    18
    zuid-holland
    @julia, eindelijk de punktie, veel succes morgen! Hier duurde de punktie ongeveer 10 minuten, en ik had naproxen voor de pijn en dormicum om rustig te blijven, is mij prima bevallen.

@leeuw, spannend en frustrerend zeg, ik ga duimen op een goede uitslag!

@hier, de echo was goed dus vanavond gestart met de puregon. Hopelijk over 2 weken de punktie.... Volgende week woensdag in ieder geval de eerste echo.
    Ik heb vandaag wel een baaldag, heb echt het gevoel dat de hele wereld om mij heen zwanger of net bevallen is....

9. julia1984

julia1984 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.244
    5
    38
    NULL
    NULL
    Punctie was niet fijn, 4 follikels en maar 2 eicellen. Zware tegenvaller dit zeg.

10. Leeuw1808

Leeuw1808 Actief lid

2 apr 2012
    117
    0
    0
    He verdikkeme Julia. Dat is balen zeg.
    Wanneer hoor je nu of en hoeveel er bevrucht zijn? Ik ga duimen voor twee mooie embryo's!!!

hier: nog geen menstruatie ik ga vrijdag pas weer testen als dat nog nodig is. Niet dat ik nog denk dat ik zwanger ben maja..

11. julia1984

julia1984 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.244
    5
    38
    NULL
    NULL
    We worden zaterdag gebeld of er een bevruchting is of niet. Zoja mogen we komen voor terugplaatsing.

Ja wat vreselijk spannend ook voor jullie. ....dat wachten is echt killing

12. nijntje5

nijntje5 Bekend lid

23 jun 2012
    739
    1
    18
    zuid-holland
    Spannend nog zeg, bij jullie allebei!

Julia, kan me voorstellen dat dit een grote domper is! Ik ga duimen voor 2 mooie embryo's! Heb je al eens nagevraagd of een ander model meer follikels op kan leveren, dus bijvoorbeeld puregon ipv gonal?

13. julia1984

julia1984 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.244
    5
    38
    NULL
    NULL
    Nijntje, ik mag de volgende keer menopur gebruiken ipv gonal.
    Of heb jij nog andere tips? Volgende week uitslag van mn amh.

14. nijntje5

nijntje5 Bekend lid

23 jun 2012
    739
    1
    18
    zuid-holland
    @julia, helaas geen tips voor je.... Maar je hoort gelukkig wel vaker dat een ander middel beter kan stimuleren, dus dat is hopelijk ook bij jou zo!
    Ik hoop dat de uitslag van de amh goed is, al kan ik me voorstellen dat je er rekening mee houdt dat deze mogelijk minder goed is.
    Hopelijk is het snel zaterdag en krijg je positief bericht! Je krijgt trouwens bij het telefoontje te horen of er wel of geen teugplaatsing is, ik vond die ochtend wel pittig omdat je niet weet wat je kan verwachten en alleen maar zit te wachten tot je gebelt wordt, of heb je nog iets te doen die ochtend?

15. Leeuw1808

Leeuw1808 Actief lid

2 apr 2012
    117
    0
    0
    Nijntje, nog 1 nachtje slapen. Ik blijf voor je duimen hoor.

Hier ziiten we inmiddels 18 dagen na tp en er is nog geen bloed te bekkenen. Vanmorgen ook geen positieve zwangerschapstest gehad grrrr

Vannacht weer ontzettend last van mn rug/benen/buik en liezen alsof mn menstruatie begint. Net het ziekenhuis gebeld, van de week werd er namelijk gezegd dat ik vandaag terug moest bellen en dat ze dan verder onderzoek zouden doen. Maar nee hoor, even overlegd met de arts en nu mag ik dinsdag weer terug bellen. Ze willen geen bloed aftappen, geen echo maken helemaal niks. Vind het echt schandalig wordt al dagen van het kastje naar de muur gestuurd. Volgens mij snappen ze niet dat dit niet uit te houden is voor ons. Ookal heb ik negatieve testen ergens houd je toch hoop dat er toch iets zit en ik een van die weinige vrouwen ben die gewoon heel laat hcg aanmaak of waar de testen niet op reageren.

Vanmiddag wel even naar mn eigen huisarts, kan ik even mn ei kwijt en even navragen wat zij er van vind..

16. nijntje5

nijntje5 Bekend lid

23 jun 2012
    739
    1
    18
    zuid-holland
    @leeuw, je bedoelt Julia zeker ipv mij ;)
    Ik zat je verhaal te lezen en ik vind het ook raar dat er verder niks gedaan wordt! Dit is toch zenuwslopend! Ben je nog wat wijzer geworden bij je huisarts, hopelijk heeft hij/zij je wel voor bloedprikken gestuurd...

@julia, mijn duimen draaien overuren voor je!

17. julia1984

julia1984 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.244
    5
    38
    NULL
    NULL
    Leeuw, hoe is het met je? Nog veranderingen? Ik vind het maar vreemd dat het ziekenhuis niet gewoon bloed wil afnemen, al dit gestress levert toch ook niks op. Had je de verpleegkundige aan de lijn, of de fertiliteitsarts? Nog bij de huisarts geweest?
    Ik denk aan je meid en hoop zo voor een positief bericht!

Nijntje, wanneer mag je weer voor echo deze week?

Ik zit hier te wachten op bericht vanuit het ziekenhuis. Duurd me ook veelste lang.....pfffff! Snap precies wat je bedoeld nu nijntje

18. julia1984

julia1984 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.244
    5
    38
    NULL
    NULL
    Yoehoe, vanmiddag een terugplaatsing!

19. nijntje5

nijntje5 Bekend lid

23 jun 2012
    739
    1
    18
    zuid-holland
    Julia, wat goed!!!!!! Gefeliciteerd!
    En hoe is het met je andere eitje afgelopen?

Ik mag a.s. woensdag voor de echo, ik ben benieuwd hoeveel er te zien zijn, ik begin nu het prikken wel zat te zijn en ik heb veel last van de hormonen.

20. julia1984

julia1984 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.244
    5
    38
    NULL
    NULL
    Het andere eitje deelde niet goed, dus die is afgekeurd. Hopelijk is deze goed genoeg. Spannend woensdag weer, laat ff weten hoe het was

Deel Deze Pagina