Khad de vorige x 6 hele mooie bevruchte eitjes.. uiteindelijk niks in gevroren, deze keer drie hele mooie en weer niks ingevroren. Ik heb dus ook van anderen gehoord dat ze daar alleen iets invriezen als het echt top top kwaliteit is, terwijl dat in andere ziekenhuizen niet zo is.
Wij hebben goed nieuws gehad! In oktober starten wij met het IVF traject bij het Erasmus..natuurlijk zijn we hier enorm blij mee! Eerst nog even zomer vieren en op vakantie...daarna kan het beginnen allemaal..heerlijk! Hier nog nieuws dames?
Diligio, wat een supergoed nieuws!!! Wij gaan ook sept/okt starten met onze laatste poging, dus gaan we ongeveer tegelijk verder. Gaan jullie nog weg met de vakantie? Hier, aanstaande woensdag hebben we evaluatiegesprek van de 2e poging, hebben we aangevraagd omdat we bij het erasmus geen terugkoppeling krijgen omdat zij alleen de terugplaatsing doen, wat ook logisch is. Ben benieuwd of ze nog iets toe te voegen hebben. Verder ff rust tot na de zomer, merk dat het allemaal te veel is geweest, op het werk ook.
Nijntje, Dank je wel! Oh dat is leuk, gelijk op. Ik ben een beetje afwezig geweest op dit topic..balen dat de eerste twee pogingen niet zijn gelukt. Is daar een te benoemen reden voor? Ik kan me indenken dat het even teveel is..en idd..eerst even zomer/vakantie.. Gaan jullie nog weg? Wij gaan twee weken naar Malaga (Andalusië)...en daarna starten we. Als het goed is ben ik lekker uitgerust dan!
Hoi hoi, hier is het rustig, weer die tijd van de maand en weer lekker hoofdpijn, lang leve de paracetamol Verder doe ik het rustig aan, zit overspannen thuis, en het gaat langzaamaan beter. Gelukkig ben ik nog redelijk op tijd gestopt. Hoe is het verder met jou? Al zin in oktober?
Nijntje, Jeetje, overspannen thuis echt niet leuk..wel super goed dat je op tijd gestopt bent. Wat is het plan nu? Enne..lekker he..die tijd van de maand..ik ben er net een dag van af. Hier wel oké dus..zin in oktober, maar tegelijkertijd vind ik het egr spannend...ben toch ook een beetje bang ofzo..dat het niet gaat lukken en wat dat dan betekent. Veel onrust op het werk ook..waardoor alles onzeker is. Ik ben blij dat we nu nog even vakantie hebben
Het plan is rustig aan doen en langzaam aan weer opbouwen. Ben nu 2 uur per dag aan het thuis werken, maar het werk wat ik heb gekregen van mijn baas is goed te doen maar confronteerd behoorlijk met datgene waar ik niet aan toe kwam. Ik heb ook niet het idee dat het nu veel beter gaat, dus dat gaat nog anders worden. Ik heb om de week een afspraak bij de arbo en wekelijks nu bij de psycholoog. Het zal tijd kosten maar het komt goed. Ja die onzekerheid vind ik in de hele mmm het lastigste. Als we nou een garantie op papier hadden is de tijd te overzien, maar die onzekerheid is de grootste belasting. Ik probeer alles te doen wat ik kan, dus gezond leven en regelmatig sporten. Ik heb ook wat dingen zoals voetreflex enzo geprobeerd maar het rare was dat toen ik dat niet meer deed ik zwanger van mijn zoontje werd, middels iui. Dus probeer vertrouwen te hebben. Hopelijk lukt het snel bij ons allemaal!
Nijntje, Nou kan me voorstellen dat het thuis werken ook niet helemaal de oplossing is..kost hoe dan ook energie en dat is wellicht nu nog te veel? Ik begrijp wat je bedoelt met de onzekerheid die belastend is. Ik zeg ook wel eens tegen mijn man; ook al zou het nog vijf jaar duren maar ik zou weten dat we dan een kleine zouden hebben...zou het allemaal niet zoveel uitmaken...maar goed. dat is niet zo We kunnen idd niet anders doen dan hopen en duimen...en dan is het fijn dit samen te doen
Nou de belasting valt op zich wel mee, maar het nadeel is dat mijn baas er geen gevoel bij heeft. Hij denkt ik geef haar kleine klussen van haar werk. Op zich prima maar ik loop er eerst tegenaan te hikken dat ik er zelf niet aan toe ben gekomen, vevolgens doe ik het, en valt het mee waarna ik denk, had ik dat nou niet eerder kunnen doen, dus ik wordt telkens geconfronteerd met datgene wat niet gelukt is en baal ik achteraf van dat het niet eerder gelukt is. Ik heb het vrijdag nog aangegeven maar hij snapt het denk ik niet helemaal... Het blijft een man he Zeker fijn dat we dit samen kunnen doen, iedereen begrijpt wat de ander meemaakt en hoe zwaar de belasting is/kan zijn en dat is fijn
Oké, begrijp het...lastig zeg! Hier steeds dichterbij de vakantie en dan merk je pas hoezeer je eraan toe bent...hihi.. wij leven nu erg naar de vakantie toe..als we terugkomen is het nog twee weken en dan de info avond..spannend! Nu begreep ik dat je de pil moet slikken voor start IVF traject..hoe ziet dat eruit? Moet dat een hele cyclus?
Dan schiet het lekker op voor jullie zeg! En dan gaat het hopelijk snel van start. Ik heb geen pil hoeven slikken, het protocol is niet bij iedereen hetzelfde, ze kijken Naar wat passend is bij jou. Dus geen idee hoe dat werkt.
Wij hebben de datum voor de info avond; 6 oktober! Gaat er wellicht nog iemand starten in oktober? En hoe gaat het met iedereen?
Hoi hoi, gaaf 6 oktober, nog 6 weekjes ongeveer dus. Het gaat langzaam aan opschieten! Spannend! Heb je ook een lekkere vakantie gehad? Hier nog een weekje en dan gaan we weg met de tent. Ik heb er erg veel zin in. Heerlijk. Met mij gaat het langzaam beter maar het gaat echt langzaam. Arbo past over maanden tot volledig herstel, dat was wel confronterend. Maar ik hoop dat het na de vakantie wat makkelijker gaat worden. Ik ben bang dat in oktober starten helaas niet gaat gebeuren. Ik wil me eerst weer helemaal goed voelen voordat ik weer een poging ga wagen.
Nijntje, Jeetje..ja is een proces dat de tijd moet hebben...dus neem die vooral Lekker hoor, weg met de tent! Wij gaan nog, ook volgende week dus even twee weken weg! Heeeeerlijk! Heb er ontzettend zin in, nog even naar de zon, met zijn tweetjes even op energie komen voor we het traject instappen
He meiden lees nog steeds met jullie mee! Spannend diligo! hopelijk gaat de tijd snel voorbij. Nijntje sterkte meid