Nijntje, Ja, heerlijk! Ik merk el dat mijn hoofd nu al helemaal bij de herfst is..het weer is nu ook niet meer zo denderend he...dus twee weken lang dertig graden is hartstikke welkom! We gaan naar Malaga, Andalusië, Zuid- Spanje...heerlijk gebied met veel mogelijkheden. Maar we gaan vooral lekker genieten van elkaar en dromen over alles wat komen gaat Kopen jullie af en toe al wel eens baby spulletjes..ookal ben je nog niet zwanger? Wij doen dat soms wel..
Diligio, ik heb al een zoontje dus het meeste staat op zolder. Voor ons zoontje heeft het 3 jaar geduurd en ik durfde niks te kopen. Helaas/gelukkig wel een hoop mensen om ons heen die kindjes kregen dus dan kon ik wel lekker los. Maar leuk hè al dat baby spul! Ik hoop dat het snel mag lukken bij ons! Tammie, en heeft je zoontje al door dat er iets gaat veranderen?
Ik had het ook voor dat ik zwanger was van mn zoontje. Had ook al wat rompertjes gekocht. Ik hoop dat jullie snel lekker gericht kunnen shoppen! Echt besef heeft hij nog niet. Hij weet wel dat er een baby in mn buik zit, omdat ik het vaak benoem, maar echt een idee erbij heeft hij niet.
Hihi, wij kopen af en toe wel een rompertje ofzo..gewoon voor het idee...zo van; het komt eraan!! Leuk hoor Tammie een meisje en een jongetje...gaaf! Hoe oud is je zoontje nu?