Aanmelding IVF Erasmus MC Wie nog meer?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Diligo Ergo Sum, 11 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nijntje5

nijntje5 Bekend lid

23 jun 2012
    739
    1
    18
    mijn kleine lieve manneke
    zuid-holland
    Hey tammie, een meisje op komst wat leuk! Al helemaal gewend aan het idee na je zoontje?

2. nijntje5

nijntje5 Bekend lid

23 jun 2012
    739
    1
    18
    zuid-holland
    en diligio, jij ook binnenkort weg, lekker hè zo laat. Voor je het weet is het dan oktober

3. Diligo Ergo Sum

Diligo Ergo Sum Bekend lid

26 aug 2012
    885
    0
    16
    Nijntje,
    Ja, heerlijk! Ik merk el dat mijn hoofd nu al helemaal bij de herfst is..het weer is nu ook niet meer zo denderend he...dus twee weken lang dertig graden is hartstikke welkom!
    We gaan naar Malaga, Andalusië, Zuid- Spanje...heerlijk gebied met veel mogelijkheden. Maar we gaan vooral lekker genieten van elkaar :) en dromen over alles wat komen gaat ;)

Kopen jullie af en toe al wel eens baby spulletjes..ookal ben je nog niet zwanger? Wij doen dat soms wel..:)

4. Tammie87

Tammie87 Fanatiek lid

28 jan 2010
    1.091
    102
    63
    Ja alles gaat goed hier hoor. Was wel even wennen een meisje op komt. Maar super leuk natuurlijk.

5. nijntje5

nijntje5 Bekend lid

23 jun 2012
    739
    1
    18
    zuid-holland
    Diligio, ik heb al een zoontje dus het meeste staat op zolder. Voor ons zoontje heeft het 3 jaar geduurd en ik durfde niks te kopen. Helaas/gelukkig wel een hoop mensen om ons heen die kindjes kregen dus dan kon ik wel lekker los.
    Maar leuk hè al dat baby spul!
    Ik hoop dat het snel mag lukken bij ons!

Tammie, en heeft je zoontje al door dat er iets gaat veranderen?

6. Tammie87

Tammie87 Fanatiek lid

28 jan 2010
    1.091
    102
    63
    Ik had het ook voor dat ik zwanger was van mn zoontje. Had ook al wat rompertjes gekocht. Ik hoop dat jullie snel lekker gericht kunnen shoppen!

Echt besef heeft hij nog niet. Hij weet wel dat er een baby in mn buik zit, omdat ik het vaak benoem, maar echt een idee erbij heeft hij niet.

7. Diligo Ergo Sum

Diligo Ergo Sum Bekend lid

26 aug 2012
    885
    0
    16
    Hihi, wij kopen af en toe wel een rompertje ofzo..gewoon voor het idee...zo van; het komt eraan!!

Leuk hoor Tammie een meisje en een jongetje...gaaf! Hoe oud is je zoontje nu?

Deel Deze Pagina