Hè Leeuw, balen zeg...ik begrijp dat dit even klote is. Mag ook...even klote en dan weer door. Sterkte *knuffel*
@Leeuw krijg je een hogere dosis? Ik heb gister de eerste spuit gezet! was bij mn moeder dus heb ik het stiekem op de wc gedaan. straks ook die andere spuit erbij. hoe is het verder? Fijne avond!
Goed gedaan Tammie!! Is toch een hele overwinning weer zo'n eerste spuit We hebben geen idee wat ze gaan doen aan de medicatie. Ik heb nu Gonal f 150 gespoten maar ik denk persoonlijk dat ze puregon willen proberen bij me omdat ik heel de week aan het overgeven ben geweest van de Gonal f. We zullen het vrijdag horen, ik ben erg benieuwd en kan niet wachten tot ik weer kan/mag beginnen.
Nee ik had niet echt moeite maar wel even een drempeltje waar je over moet. Vanmorgen was ik een beetje misselijk. Leeuw ik hoop ook dat je snel weer mag starten! Ik heb ook puregon 150 nu. Morhen eerste echo.
Dames, mag ik hier ook meekletsen? Ik loop ook in het EMC Vandaag uitgangsecho gehad op dag 5, ze zagen daar dat ik 4 eitjes rechts van tussen de 5 en 8 en links 1 van 10.... Ik vind het erg weinig en ben dan ook een beetje teleurgesteld. Mijn man is positief en er blij mee en het ziekenhuis zei, dat er geen reden voor zorgen waren. Soms hebben vrouwen en 30 en soms ook maar 1 en alles er tussenin. Dussss vanavond beginnen met Gonal F en morgen er nog 1tje bij en mijn been en dan vrijdag weer terug, want dan kunnen ze zien wat er allemaal gebeurd. Volgende week de punctie iig... Mensen ervaring met de reactie op Gonal F en het kleine aantal folikels? Het maakt me toch best onzeker... Groetjes Deebje
hoi welkom! Ik weet niet precies hoe het werkt met jou schema, ik heb een schema zonder uitgangsecho. Maar ik snap je onzekerheid ook wel hoor. anders kan je het even vragen. Is het jullie eerste poging?
Welkom deebje!! Als je terug leest kan je mijn verhaal lezen. Maar laat je daar zeker niet door ontmoedigen hoor. Doen wij ook niet Succes met spuiten! Gr Janet
Hoi deebje, welkom hier! En je weet wat ze zeggen beter kwaliteit dan kwantiteit toch? Hopelijk zit hier meteen een topper tussen! Wanneer heb je je volgende echo? @ tammie, goed bezig! En wanneer heb je je eerste echo? Hoeveel mocht jij bij de iui pogingen prikken? @leeuw, zo dat is niet fijn de hele week overgeven.... Ik heb dat nog nooit meegemaakt, hopelijk krijg je wat anders dat beter gaat! En heb je ook medicatie gekregen om je cyclus te beeindigen of moet je je ongesteldheid afwachten? @diligo, hoe is het wachten bij jou? @hier, nog maar 2 weken en dan is de intake, het gaat nu best snel en ik ben wel lekker relaxed, geen keus daarin. Gelukkig ook erg druk op het werk dus de dagen gaan lekker snel. Hopelijk kunnen we begin april starten. Deze week mijn leidinggever maar eens informeren over het ivf traject. Ik heb het iui traject helemaal kunnen doorlopen zonder hem te informeren, pas bij de laatste heb ik wat moeten zeggen. Hebben jullie goede afspraken op het werk gemaakt?
@Nijntje ik heb nooit IUI gehad, gelijk icsi, helaas is ml zn zaad niet goed genoeg voor IUI. Morgen om 11.00 eerste echo spannend! En hopelijk zijn die 2 weken snel voorbij, gelukkig ben je er relaxed onder. Ik heb het mn baas verteld en het is allemaal geen probleem. ik moet doorgeven wanneer ik er niet ben.
@tammie, had je de vorige keer ook last van misselijkheid voor je zwanger was van je zoontje? Ik heb tot nu toe 50 eh puregon gespoten, straks wordt dat een stuk meer, ik ben benieuwd hoe ik daar op reageer, vandaar dat ik dat vraag.
@nijntje, nu gaat het echt snel. Voor je het weet is het zo ver. Ik had geen probleem met mijn werkgever. Ik heb na het tweede ziekenhuisbezoek (2 jaar geleden) verteld waarom we daar waren. Mijn moeder werkt ook bij mij en dat heeft er een of twee keer voor gezorgd dat ik haar apart neem en even m'n emoties kwijt moet bij haar. Het is voor hem ook wel zo fijn om te weten dat dat niet door m'n werk komt haha Toen ik donderdag na de echo verdrietig was van het nieuws kon ik eerst even met m'n moeder kroelen en daarna heeft ie me naar huis gestuurd. Erg lief!
@nijntje ik was af en toe beetje misselijk. En nu ook eigenlijk. Ben benieuwd hoe dat bij jou is straks. @ leeuw wat fijn dat ze bij jou ook zo meegaand zijn. En ook een voordeel dat je moeder er is. Zit nu in de wachtkamer...spannend!
Het goeid langzamer dan de vorige keer Het was niet erg maar wordt er wel onzeker van. Zaterdag nieuwe echo om 10.15 Hopen dat het dan wat sneller gaat. Hag rechts 8 follikels en links 9. Ze had de groitste gemeten en dat was 10 zag ik. Maar heb geen idee wat dat betekent...
Ben ik weer. Nou ik ga dan voor kwaliteit ipv kwantiteit .... Hopen dat het iets oplevert, vrijdag terug voor de 2e meeting. Dit is mijn eerste IVF poging na 6 IUI behandelingen en onze oorzaak is onbekend... Ik ben eerder zwanger geweest, maar met bijna 11 weken MK, dit was bij mijn ex (en die had nog wel traag zaad :S). Mijn lichaam heeft dus wel bewezen dat ik het kan.... Ik vind het allemaal wel spannend, maar ga maar positief zijn! Wat een hoop follikels Tammie87!!! Jeetje... Ik ga zo eens terug lezen wat iedereens verhaal is... Liefs
Beebje, Welkom! Hier duurt het wachten toch best lang..*zucht* Ik lees ondertussen gewoon met jullie mee en heb weinig te melden
Wat een spelfouten in m'n vorige bericht. die had ik met m'n telefoon geplaatst. @Deebje Wat rot dat je een miskraam had, maar wat je zegt, je lichaam weet wel hoe het moet. Ik zal duimen voor je vrijdag. @Diligo ik hoop dat de tijd vliegt voor je.. balen he dat wachten. Ik heb net orgalutran in mijn been gespoten en toen ik de naald eruit haalde kwam er bloed mee en de plek werd gelijk blauw en dik.. kan dit kwaad, weet iemand dat?? heb dat nog nooit gehad
Mag ik mij hier ook aanmelden . Wij doen icsi via het lab van het erasmus, behandeling en punctie in ander ziekenhuis en terugplaatsing dan weer in erasmus. Gister begonnen met de eerste spuit deca voor onze 2e poging. Eerste poging is helaas geëindigd in een vroege miskraam
@Tammie, ik heb geen orgalutran gespoten. ik had ook wel eens dat er een druppeltje bloed mee kwam als ik de naald eruit haalde maar nooit een blauwe plek gehad. Langzaam groeien is toch niet zo'n probleem? Tenminste dat begreep ik de laatste keer. Zoalng ze maar gelijk opgaan. Ze kunnen vanaf 1,2cm pas zeggen welke er mee doen. Daarvoor kan er nog van alles gebeuren, er kunnen erbij komen, ze kunnen een groeispurt krijgen etc. Nog niks om je eigen druk om te maken, gewoon op het gemakkie goede eitjes maken. Al snap ik je wel hoor, je wilt zo snel mogelijk zoveel mogelijk goede eitjes afleveren.
Typ, Natuurlijk! Gezellig! Jammer dat eerste poging niet goed is afgelopen. Duimen voor een mooie tweede poging!