Aanmelding IVF Erasmus MC Wie nog meer?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Diligo Ergo Sum, 11 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Typfoudt

Typfoudt Actief lid

20 feb 2014
    225
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt ;) we stappen er gewoon weer positief in :)

Ik heb overigens wel blauw/paarsige plekken gehad van de deca. Verder weinig last van bijwerkingen

2. nijntje5

nijntje5 Bekend lid

23 jun 2012
    739
    1
    18
    mijn kleine lieve manneke
    zuid-holland
    @tammie, ik heb de orgalutran altijd in mijn buik gespoten bij de iui's, daar had ik ook wel eens een blauwe plek maar is nooit een probleem geweest. Bij twijfel altijd ff bellen toch? Of hebben jullie geen mogelijkheid om te bellen voor vragen?

@deebje, balen van je miskraam zeg! Hopelijk heb je morgen een goede echo!

@typ, welkom hier, zit je ook bij het asz? Bij jou ook een miskraam, balen! Hopelijk dat je nu een plakker gaat hebben!

@diligo, wanneer heb jij je volgende afspraak staan? Of wacht je nog op een uitslag? Balen dat het zo traag gaat!

3. Typfoudt

Typfoudt Actief lid

20 feb 2014
    225
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nijntje; ja :) wel erg fijn daar. Altijd rustig en erg vriendelijke fa

4. Tammie87

Tammie87 Fanatiek lid

28 jan 2010
    1.091
    102
    63
    @Typfoudt welkom! balen dat je eerste poging in een miskraam eindigde. Hopelijk meer geluk in poging 2!

@Leeuw Het gaat inderdaad wat langzamer dan, is ook niet erg maar was bang dat het te langzaam zou gaan, maar ik hoefde me geen zorgen te maken zei de arts. Moet gewoon iets smeer geduld hebben haha lastig als je dat niet echt heb he :D zaterdag nieuwe echo.

@Nijntje ja ik had kunnen bellen hoor, maar was al wel gerustgesteld hihi

5. Daan79

Daan79 Lid

15 jan 2014
    46
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi dames,
    Nou ik ben er ook weer een keer. Ben ff op vakantie geweest en begonnen met een nieuwe baan. Gelijk weer druk druk druk....
    Ik zie dat hier ook dames begonnen zijn. Zo eens goed teruglezen, want ik hou het niet meer bij....
    Vandaag eindelijk de papieren gehad voor de info avond en de uitnodiging bij de fertiliteitsarts. Maart gaat het worden en dat is toch een half jaar na mn 1e intake in het EMC....Al die onderzoeken duren toch weer best lang.
    Ik heb zelf al eens met puregon 75E gespoten voor IUI maar heb daar verder helemaal geen last van gehad.
    Nou iedereen succes! ik ga teruglezen :)

6. Tammie87

Tammie87 Fanatiek lid

28 jan 2010
    1.091
    102
    63
    Zo ik as jullie ff kwijt haha dit topic is verplaatst!

@Daan welkom terug! fijne vakantie gehad? Wat fijn dat je eindelijk een datum hebt. wat duren die onderzoeken lang he!
    Wanneer mag je?

Wij hadden vandaag 2e follikelmeting en ze hebben ineens een groeispurt gedaan. ze waren goed gegroeid dus maandag om 10.15 hebben we de punctie. Daar zie ik wel ff tegen op...maar t is voor een goed doel he

7. nijntje5

nijntje5 Bekend lid

23 jun 2012
    739
    1
    18
    zuid-holland
    @typ, ja heerlijk he! En ze zijn zeker allemaal superlief! Kon jij de ronde na de intake meteen beginnen met de ivf?

@tammie, wat een goed nieuws! Spannend hoor, ik zie ook het meest op tegen de punktie.... Maar wat je zegt, het is voor het goede doel. En het is max 3 keer als het goed is en hopelijk zelfs maar 1 keer.

@daan, fijne vakantie gehad? En een nieuwe baan, leuk hoor, kan je je draai een beetje vinden? Ik heb bij de iui 50 puregon geprikt, ik ben benieuwd.

8. Daan79

Daan79 Lid

15 jan 2014
    46
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou ik moest ook ff zoeken hoor....Onderwerp is inderdaad verplaatst.

Ja heb een heerlijke vakantie gehad! Was er aan toe!! En mn nieuwe baan is ook super dus niets te klagen.
    Ik mag 11 maart naar de arts en daarna beginnen. Dat is mooi want ik moet eind van die week ongesteld worden.... Kunnen we gelijk van start. Gek genoeg heb ik er zin in om spuiten in m'n lijf te zetten. Nieuwe ronde nieuwe kansen :)

9. nijntje5

nijntje5 Bekend lid

23 jun 2012
    739
    1
    18
    zuid-holland
    Ik was me net ook al rot aan het zoeken, fijn..... Maar hallo weer!

Daan, ik ga april waarschijnlijk beginnen, ik verwacht volgende week ongesteld te worden en de week erna heb ik de intake en ik heb begrepen dat er dan nog wat bloedonderzoeken gedaan moeten worden en dan kan ik starten.

10. Daan79

Daan79 Lid

15 jan 2014
    46
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Nijntje5;
    Volgende week pas je intake, dan duurt het misschien nog wel even voor je kunt starten....Mijn intake was 8 oktober vorig jaar....
    Hoop natuurlijk van harte dat je april gelijk mag!!

11. Typfoudt

Typfoudt Actief lid

20 feb 2014
    225
    0
    0
    NULL
    NULL
    Daan79; heerlijk lekker er tussen uit geweest. Spannend om te starten!

Tammie, heel veel succes maandag!

Nijntje; succes, het kan snel gaan na een intake en bloedprikken kan vaak nog de dag van de intake

12. Leeuw1808

Leeuw1808 Actief lid

2 apr 2012
    117
    0
    0
    Hallo dames, even alles terug gelezen. Wat een positief nieuws, op naar puncties, start van de behandelingen, nieuw leuk werk. Helemaal goed!!

Wij gaan snel nog een poging doen. Het is even wachten op m'n menstruatie, als alle eiblaasjes dan opgelost zijn gaan we een poging doen, mocht dat niet het geval zijn wachten we nog een maandje.

Geniet nog even van jullie zondag en Tammie heel veel succes morgenochtend!

13. nijntje5

nijntje5 Bekend lid

23 jun 2012
    739
    1
    18
    zuid-holland
    @daan, wij zitten niet in EMC zelf maar in een streekziekenhuis waarbij het lab en de terugplaatsing alleen in het EMC zit. Daardoor kan het sneller gaan. Tussen intake en start. De fa zei bij de laatste iui dat er vaak 1 a 2 cycli tussen zit, de intake is in mijn 2e cylus na de iui, ik verwacht aankomende week ongesteld te worden en de week erna is de intake.

@tammie, veel succes morgen!

14. Daan79

Daan79 Lid

15 jan 2014
    46
    0
    0
    NULL
    NULL
    @nijntje, ow gelukkig maar.....dat wachten is ook niks.
    Ik had m'n 6x IUI vorig jaar (april-september) in het regionale zhuis. Maar daar kon ik niet verder. Dus door naar Rotterdam. Weer een hoop met onderzoeken enzo en vind het dus allemaal best lang duren (bij mij dan).....

15. Tammie87

Tammie87 Fanatiek lid

28 jan 2010
    1.091
    102
    63
    @Daan voor je het weet is het maart en kan je ook lekker starten. Dat wachten is inderdaad maar niks;)

@Nijntje na de intake kan het inderdaad ineens snel gaan.

@Leeuw ik hoop dat je gelijk weer kan starten.

Vanmorgen de punctie gehad, het was goed gegaan, het was best te doen, ik had minder pijn dan vorige keer. Die eendenbek heeft me meer pijn gedaan dan het aanprikken eigenlijk. Binnen 5 minuten was alles aangeprikt. Mijn bloeddruk werd alleen weer laag, net als de vorige keer, maar wel minder laag dan toen. Ben de hele dag erg misselijk geweest, nu gaat het wel weer, alleen mn buik voelt aan alsof ik een paar stompen heb gehad. Ze hebben 9 eitjes geoogst!! 3 meer dan de vorige keer. ze wist alleen niet of ze ook alle 9 rijp genoeg zijn voor bevruchting. Donderdag ochtend worden we gebeld of we die dag voor een terugplaatsing kunnen komen.

Fijne avond!

16. nijntje5

nijntje5 Bekend lid

23 jun 2012
    739
    1
    18
    zuid-holland
    Spannend tammie ! Ik ga in ieder geval duimen voor je!

17. Leeuw1808

Leeuw1808 Actief lid

2 apr 2012
    117
    0
    0
    Spannend hoor Tammmie, iig een hele mooie score!! Ik duim ook met je mee.

18. Tammie87

Tammie87 Fanatiek lid

28 jan 2010
    1.091
    102
    63
    We zijn net gebeld, om 14.00 mogen we komen voor een terugplaatsing!! Ben zo blij!
    Dan horen we ook of er meerdere embryo's zijn ontstaan.

Hoe is het verder met iedereen?

19. Leeuw1808

Leeuw1808 Actief lid

2 apr 2012
    117
    0
    0
    Wat goed Tammie!!! Gefeliciteerd!

20. Diligo Ergo Sum

Diligo Ergo Sum Bekend lid

26 aug 2012
    885
    0
    16
    Hoi lieverds..ik was even weg ;) Even alles beu...het gaat bij ons nog wel even duren (mei) door mijn suiker..valt allemaal gewoon even erg tegen. Maar ik ga weer mee lezen!

Tammie,
    Wow wat spannend!!!

Deel Deze Pagina