Balen meid! dat je nog langer moet wachten Ik snap dat je het even beu ben hoor. Wat gaan ze nu doen dan? Wij hebben de terugplaatsing gehad. We hadden 9 embryo's! was zo erg verbaast, zat met mn mond vol tanden toen ze het zei. vorige keer hadden we er 4, nu gewoon 9. binnen 2 weken krijgen we een brief of er cryo's zijn, ik hoop het. @leeuw weet jij al wat meer?
@tammie; lekker rustig aan doen nu en wat goed 9 stuks!! Heel veel succes de komende weken! @Diligo; balen hoor! wachten is echt frustrerend!
@tammie, wat een goed nieuws! Super zeg! En nu wachten....succes @diligo, mei zelfs, jeetje, hebben ze dat van de week laten weten? Daar zou ik ook de balen van hebben op zijn zachts gezegd. @hier, weer lekker weekend. Volgende week ma, di, wo werken en dan een lekker lang weekendje weg. Ik heb er zin in!
@Nijntje lekker hoor een weekendje weg! Ik was een beetje vergeten hoe verschrikkelijk die wachtweken zijn! wordt er zo onzeker van. Soms denk ik dat het gaat lukken, maar meestal heb ik t gevoel dat het gaat mislukken. en dat geeft weer zo'n rotgevoel. vorige keer van mn zoontje voelde ik heel duidelijk rond deze tijd de innesteling, voel nog helemaal niks...pff zo onzeker weer. ik ben blij als ik dinsdag weer ga werken. ik hoop dat de week dan snel voorbij is. mag officieel 11 maart testen. maar ik ga 9 of 10 maart testen want dan ben ik vrij. Als ik niet al eerder ongesteld ben geworden. moet de utrobolletjes tot en met 8 maart. Fijne zondag iedereen
@Tammie spannend hoor dat afwachten. Ik heb morgen de uitgangsecho als die goed is mag ik morgenavond beginnen met spuiten van Gonal F.
Jeej!!!!Ik mag weer starten, de Gonal F ligt alweer in de koelkast. Ik ben zo blij dat we weer mogen en ik ben me met dezelfde noodgang alweer aan het voorbereiden op een mislukking. Blegh wat kan ik af en toe slecht tegen deze mmm zeg.
jeeeeee! goed nieuws! Ja toch een beetje uit zelfbescherming he! hopelijk gaat het nu gewoon goed. Ik zie deze poging ook al als mislukt terwijl ik nog een week moet soms zijn er weer momenten dat ik positief ben.
Hallo meiden, ik start april met IVF, vandaag intakegesprek gehad. Zit wel in een ander ziekenhuis voor de behandeling en punctie. Maar terugplaatsing wel in het EMC. Kan ik hier mee kletsen?
@Julia, van mij ben je super welkom hier! @Tammie, het is idd een stukje zelfbescherming denk. Het hoort er schijnbaar toch allemaal bij. Waarom zie je deze poging als mislukt? Naar voorgevoel, andere symptomen of toch weer die zelfbescherming? Ik hoop dat het lukt meid, zolang je nog geen nee hebt is alles nog mogelijk! Had het er van de week met mn moeder over, dat ik zo benieuwd ben of ik zou weten (aanvoelen) of ik zwanger ben zoals sommige vrouwen dat hebben. Mijn moeder is 3x zwanger geweest en het was alle drie de keren anders bij haar zei ze haha bij de eerste liep alles "volgens het boekje" en dat ging met 16 weken fout, bij mij heeft ze 9 maanden lang zo ongeveer vanaf de bevruchting boven de pot gehangen en bij mijn zusje wist ze pas bij 13 weken dat ze zwanger was!!! Nergens last van en telkens wat bloedverlies wat zij logischerwijs aanzag als menstruatie. Dus daar is ook geen pijl op te trekken haha
@julia, welkom hier! Zit jij ook bij het asz? @leeuw, wat goed dat je weer mag beginnen!!! Spannend weer, hopelijk gaat het deze keer goed. @tammie, hoe gaat het met de wachtweken? @hier, vandaag de intake gehad, meteen bloed moeten prikken. Volgende week bellen voor de uitslag en inplannen wanneer we mogen starten. Als het goed gaat dan eind deze maand starten, ben benieuwd! Komende dagen gaan we er ff tussenuit, lekker naar een huisje, zwemmen en lol maken met de kleine en grote man.
@Julia welkom! Spannend ook voor jullie @Leeuw ja zelfbescherming denk ik haha, vandaag wat menstruatiekrampen gehad, dat gaf me weer wat hoop op een innesteling. maar daarna voel ik weer niks en dat komt de onzekerheid weer. Hoe gaat het prikken bij jou? @Nijntje de wachtweken zijn killing! haha geduld is een schone zaak, ik heb het alleen niet. Spannend voor jou Nijntje het komt weer dichterbij. Lekker dat jullie er even tussenuit gaan!
Ik ben dus vanmorgen gewoon gaan testen...ik weet het heel dom, maar ik kon het gewoon echt niet laten. Bij mn vorige zwangerschap maakte ik ook snel en veel hcg aan dus ik dacht ik doe het gewoon. Er kwam een heeeel licht streepje met kv 2 voor 5! Had het met mn 2e plasje gedaan. Nu zegt dat natuurlijk niks want het is nog vroeg, er kan nog van alles mis gaan. nu maar om de dag testen dan en hopen dat het streepje donkerder wordt.
Ooh Tammie! Weet je zeker dat de pregnyl al uit je systeem is? Of had je ovitrelle? Verder hoop ik voor je dat hij donkerder wordt!
Ik had ovitrelle, als het goed is is dat na 10 dagen uit je lichaam, heb het 12 dagen geleden gespoten...maar het zou misschien kunnen ik weet het niet. haha risico van vroeg testen, je weet eigenlijk nog niks. Maar ik hoop dat hij donkerder wordt. Ik ga nog nergens vanuit ieder geval. Maar ik hoop het wel
Ik ga met je meeduimen, zou wel erg gaaf zijn en geeft ons ook meteen hoop! Op welke dag mag je testen?
@Tammie het prikken gaat weer goed hoor. Deze keer nog geen last van bijwerkingen Wat spannend zeg! Weet niet of ik zo vroeg zou durven te testen. Nu hard duimen dat het streepje steeds duidelijker wordt idd! Ik duim mee!
@leeuw, wanneer heb jij je eerste echo gepland staan? Fijn dat je nu minder last van de bijwerkingen hebt! @tammie, heb je al met getest? Of ben je aan het wachten? Ik hoop voor je dat het ok is!
@Nijntje a.s. zondag hebben we de eerste meting. Ben erg benieuwd wat mijn lichaam deze keer doet. Voor jullie begint het aftellen nu ook al. Lekker dat jullie er nog even tussenuit gaan!
@Nijntje ik mag officieel pas dinsdag testen. @Leeuw wat fijn dat je bijwerkingen minder zijn. En ik hoop dat je zondag een goede echo hebt! Ik had vanmorgen weer zo'n vage lichte test. dus nog niks wijzer. Wel erg geschrokken want ik had vanmiddag ineens bloedverlies! 4 dagen voor NOD. neeeee dacht ik. het was alleen met afvegen, het was roze/oranje...na een paar uur werd het lichtbruin en nu is het bijna weg. Ik hoop dat het ook niet meer terug komt...ben bang dat als ik morgen die laatste utro bolletjes heb gedaan dat de menstruatie gaat uitbreken, ik hoop het zo niet pff afwachten weer dus.