@tammie, dinsdag, dat duurt nog wel even, en zeker schrikken dat bloedverlies..... Ik ga hopen voor je dat het niet doorzet! @leeuw, dat schiet al op zondag eerste meting, hopelijk een goede meting! @hier, we zitten heerlijk in het huisje, lekker relaxen, genieten van elkaar en de omgeving. Vandaag wezen shoppen en uit eten. Morgen een rustig dagje, alleen wat zwemmen en speeltuintjes af met de kleine man. Zondag nog op pad en maandag weer naar huis en in de middag weet werken, maar eerst nog ff genieten.
hii @Leeuw succes morgen! Het is (nog) niet doorgezet. Geen rood/bruin meer gehad vandaag Maar goed vandaag de laatste utrobolletjes dus kan nog ongesteld worden erna. Ik hoop zoooo dat ik gewoon zwanger ben! Vanmiddag weer een testje gedaan, kon t niet laten weer haha Maar nog steeds zo licht. misschien dat hij ietsje duidelijker was dan de rest. Ben die kv testen zat, ze zijn zo onduidelijk. heb clearblue plus gekocht voor morgen of overmorgen. Hopelijk een beter resultaat.
@Nijntje, veel plezier nog! @Tammie lastig als de testen zo vaag blijven. Hopen dat ze snel duidelijker worden!! Ben erg benieuwd naar morgen. Ik laat het hier sowieso even weten
Hier vanmorgen weer beetje bruin met afvegen Vanmorgen een cleurblue plus gedaan en er kwam een lichte streep binnen 2/3 minuten. even dik als de horizontale streep. Nu had ik hem mooi op de foto. Daar is hij ook op te zien. Maar zodra ik hem hier plaats is hij amper nog te zien, hoe kan dat nou. En de foto's draaien automatisch Maar goed ik zet ze erop. Ik denk niet dat jullie ze zien maar het streepje staat er echt...maar heel licht weer. Heb niet echt goede hoop meer. Nog 2 dagen voor NOD...
Goedemorgen dames, Tammie, lastig zeg die tegenstrijdige dingen. Ik blijf duimen voor je hoor! Wij hebben vanmorgen de echo gehad. Alles lag netjes op schema en donderdagochtend mogen we terug voor een nieuwe meting. Het is nog even afwachten en duimen.
Game over voor ons:'( heb ongikrampen donkerbruinverlies met rood bloed. Ga vannacht of morgen opgesteld worden wat:''''( Ik ga nooit meer vroeg testen en ik ga nooit meer kruidvat testen gebruiken.
Tammie, neeeeee, balen zeg! Ik had stiekum wel goede hoop voor je.... Ik hoop dat je de volgende ronde meer geluk hebt! Heb jenog cryo's? @leeuw, wat goed zeg! En minder klachten, super! Hier onze laatste avond. Morgen uitchecken, en rond de middag begint het normale leven weer met werken en kdv voor de kleine man. We hebben het weer wel gigantisch mee gehad en ook heerlijk genoten. Nu hopen dat we dinsdag horen dat we eind maart mogen starten, ik heb er wel weer 'zin' in, tijd voor actie
@tammie, hoe is het met je? @leeuw, hopelijk weer een goede echo morgen, succes! @de rest, hoe is het met de rest, diligo, typfoud, etc? Het is wel stil zonder jullie! @hier, Jeeee, alle uitslagen van het bloed was goed, dus het mapgesprek is ingeplanned voor woensdag de 19e. Ze verwachten dat we eind maart kunnen starten met de ivf. Vind het nu wel spannend worden ondanks dat ik het prikken wel ken.
Tammie, wat vervelend zeg dat het niet gelukt is! Enorme tegenvaller lijkt me, sterkte! Nijntje, volgens mij doorlopen wij precies hetzelfde traject in hetzelfde ziekenhuis Bij ons was het bloed ook goed en het mapgesprek hebben we op 25mrt. De verwachting is ook dat ik rond 11 april ga starten met het lange schema, even afhankelijk van mn cyclus. Heb jij al eerder gespoten dan? Ga jij voor IVF of ICSI? Leeuw, vandaag nieuwe echo? Ben benieuwd, hoelang spuit je nu al?
Hallo dames, we hebben net de echo gehad.Zaterdagochtend 10:15 in het ziekenhuis zijn voor de punctie. Ik heb nu 4 eiblaasjes dat worden er waarschijnlijk wel 6 of 7. Ik ben helemaal in de gloria
@ Julia, daar lijkt het wel op ja. Zit jij ook in het asz? Ik heb al 6 iui achter de rug met hormonen prikken, dus nee het is niet nieuw voor me. Ik krijg een kort protocol. Ik heb ook al een zoontje van 3 die middels iui met hormonen gekomen is. Ik hoop over anderhalve week ongesteld te worden. En jij?
Hi meiden! Ik had even wat tijd nodig! was zo verdrietig. tnx voor de digitale knuffel Het gaat nu wel weer haha. Dinsdag is mn menstruatie echt doorgezet. Had het ziekenhuis gebeld en we moeten een maand wachten pfff waarom mag ik niet gelijk dan? vraag ik, ja dat is advies van de artsen om na een hormoonbehandeling een maand rust te houden...pff weten ze wel hoelang een maand duurt voor ons?! de vorige keer mocht ik wel gelijk door en was toen zwanger van mn zoontje geworden...maar goed, we wachten wel weer. @Leeuw wat goed!!! spannend hoor zaterdag! @Nijntje wat fijn dat alle uitslagen goed zijn! op naar eind maart! @Julia duurt voor jou ook niet heel lang meer
Leeuw, wat fijn zeg! Laat het dan maar snel zaterdag worden. Zie je op tegen de punctie? Tammie, wat balen zeg dat je weer een maand moet wachten....duurd allemaal al zo! Maar dat de hormonen even uit je lichaam zijn, kan ik me ook wel weer iets bij voorstellen. Nijntje, loop idd ook in het asz. Voor jou helaas bekend dus het spuiten, al 6 IUI''s gehad, heftig! Wel heerlijk dat je al een zoontje hebt gekregen door IUI. Weet jij waarom ze bij de een kiezen voor het korte schema en soms voor het lange schema? Wat ik begreep is dat ik eerst 2 wkn decapeptyl moest spuiten en dat start 21 dgn na ongi en daarna pas medicatie om mn eitjes te rijpen.....zal het allemaal wel precies horen de 25e. Ik moet vlg weekend weer ongi worden. Hoe oud zijn jullie eigenlijk, even nieuwsgierig. Ik ben nu 29
@Tammie gelukkig voel je je weer wat beter nu. Wel balen idd dat je nog even moet wachten. Maar als het uiteindelijke resultaat maar is waar we allemaal zo hard voor werken toch.. @Julia Ik ben ook 29. Fijn zeg dat het voor jullie ook steeds dichterbij komt. Ik zie als een berg op tegen de punctie. Dat heb ik al die tijd al gehad. Geen idee waarom maar ik kan er nu al helemaal zenuwlappig van worden :-s We zullen het zien, het is niet dat ik een keus heb hierin.
Leeuw, kan je niet om een roesje vragen, mijn arts zegt dat dat gewoon mag. Het is allemaal al zo belastend!
Ik krijg morfine en prikjes aan de binnenkant. Smorgens dan 2 paracetamol en ik mag druppels nemen voor de ergste zenuwen. Ik hoop dat ik vannacht een beetje slaap. Ik ben al zo vaak geopereerd dat ik haast wel gewend zou moeten zijn aan de spanning maar blijkbaar blijf ik toch een mietje haha
Leeuw, is helemaal niet gek hoor, ik zie er nu al tegenop en moet nog gaan spuiten Ik krijg ook morfine en daarnaast voor het roesje dormicum. Heel veel succes meid morgen en hou je taai!
Ik ben blij dat ik de enige niet ben! Dankje, het komt vast goed. Het schijnt zo gepiept te zijn. Ik laat wel even weten hoe het gegaan is..