Hulp nodig ---> haar opsteken

Discussie in 'De lounge' gestart door Kaatje85, 1 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Hey meiden.

Ik heb hulp nodig ( en niet zo'n beetje ook :rolleyes: )

A.s donderdag trouw ik, maar nu zit ik door omstandigheden zonder kapper. Mijn haar is vorige week wel geknipt,maar wil het donderdag dus een beetje leuk opsteken. Maar hoe?

Heb ook een carmen set maar dat werkt dus echt niet als je het bij jezelf moet doen.

Wie heeft er een leuke (simpele ) manier om je haar op te steken,wat je ook bij jezelf kan doen.

( a.u.b. duidelijke uitleg en eventueel foto's want ben echt een kluns qua haar betreft)

alvast bedankt.

2. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.058
    2.195
    113
    Brabant
    @ kaatje, kun je niet bij een andere kapper terecht? Ik zat op mijn trouwdag bij zo;n inloop kapper zonder afspraak, ik zat daar voor de deur te wachten;)

ehm, heb verder geen tips, fijne dag iig!:)

3. Elke1984

Elke1984 Niet meer actief

Ja, ik zou toch ook naar een andere kapper gaan zenne. Zelf kan je het nooit zo mooi als een kapper en je zal net die dag zien dat je een 'bad hair day' hebt!

Lieve groetjes!

4. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Die bad hair day heb ik iedere dag haha.
    Heb idd al druk aan het bellen en mailen voor afspraken,maar ja is al over twee dagen dus kan ook niet overal meer.

5. cira

cira Fanatiek lid

7 mrt 2007
    2.884
    0
    0
    Property service coordinator
    Gorinchem
    Hebben jullie geen team kapsalon in de buurt?

Mijn man is daar op de ochtend van ons trouw heen gegaan zonder afspraak gewoon met openingstijd er al zijn en kwam netjes geknipt terug. Of wellicht een vriendin of kennis die je haar kan opsteken. Zelf doen wordt echt heel erg lastig ben ik bang.

Veel Succes ! en vooral veel plezier!

6. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Nee hebben hier alleen kappers op afspraak in het dorp. en verder helaas ook geen handige vriendinnen die mijn haar kunnen opsteken.

7. Moaatje

Moaatje Fanatiek lid

19 sep 2007
    2.535
    0
    0
    Misschien in een stad dichtbij? Er zijn op internet best veel foto's met uitleg te vinden. Alleen doen ze dan altijd alsof het super simpel is. Maar ik ben ook zo'n ramp met mijn haar dat het mij nooit lukt met plaatje erbij. En dan voel ik me alleen maar ellendiger.

Zijn er op het forum geen kapsters die je uit de brand kunnen helpen? Vriendendienstje onder de (toekomstige) zwangeren?

Een hele fijne dag donderdag!

8. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    We hebben wel kapsters een stadje verderop,maar ja zie het niet echt zitten om sochtends vroeg lekker zenuwachtig en gestressd daarheen te moeten.

heb nu wel al een paar thuiskapsters gemaild,dus hoop dat die nog tijd hebben om langs te komen.
    Heb nu de carmenset trouwens weer in de opwarmer,dus ga zo weer een poging wagen..nog anderhalve dag om te oefenen

9. loopy

loopy Fanatiek lid

23 apr 2007
    3.564
    0
    0
    kantoor
    gouda
  10. loopy

loopy Fanatiek lid

23 apr 2007
    3.564
    0
    0
    kantoor
    gouda
    oh ja, misschien even doorscrollen naar beneden want het begint met een amy winehouse kapsel

11. misschien vind ze dat juist mooi :D

12. k3lly

k3lly Fanatiek lid

1 feb 2008
    2.091
    2
    38
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Heerhugowaard
    ik heb misschien wel een tip, weet niet of je lang of kort haar hebt, maar wat ik vaak doe voor een feestje is mijn haar in een hoge paardenstaart (heb zelf lang haar) en dan een streng pakken van ongeveer 2 cm die draaien en vastzetten met een schuifspeldje op je hoofd... zo krijg je een heel leuk effect...

verder weet ik het ook niet, probeer inderdaad thuiskapsters, en het lijkt mijn het makkelijkst om te bellen inplaats van te mailen, zo heb je gelijk antwoord..

suc6 en geniet van je mooie dag!

13. Adine

Adine Fanatiek lid

12 sep 2006
    2.355
    0
    0
    Ridderkerk
  14. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    :whistle: ik heb een kapper :whistle:

15. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    dubbele post

16. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.058
    2.195
    113
    Brabant
    gelukkig! weer een stukje minder stress! geniet ervan meid!

17. Iggylover

Iggylover Fanatiek lid

25 jan 2008
    3.649
    0
    0
    NS
    labjesland
    zou toch echt even op zoek gaan naar een goede kapper want trouwen doe je maar 1x en dus moet je hget echt goed doen...
    ben net getrouwd en weet als geen ander dat je je haar nooit zo mooi opgestoken krijgt terwijl ik echt iedere dag weer op andere manier mijn haar opsteek en der altijd complimenten over krijg

18. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Fijn dat je toch nog een andere kapper hebt gevonden. Het is toch wel leuk dat op zo'n speciale dag je dat niet zelf hoeft te doen!
    Ik wens je veel plezier op je trouwdag!

Deel Deze Pagina