Hoi allemaal! Iemand een idee wanneer Generatie 2010 weer begint?! Ik kan het namelijk nergens vinden..?! Liefs, Femme..
Ik wilde deze vraag ook stellen, maar ik was even vergeten hoe dit programma ook alweer heette, dus bedankt!
Oh! Ik kan het ook nergens terug vinden op de site van ncrv.. of nederland 1.. echt vreemd! Maar bedankt
Ja, dat was Generatie 2010! De baby's zijn allemaal in januari 2010 geboren. Mijn jongste dochtertje is ook van januari 2010 en van de jan. mama's hier deed ook een stel mee. Ze volgen de komende jaren deze stellen en hun kinderen, alhoewel het stel wat ik bedoel er niet meer aan mee doet. Als eht goed is, komt in het voorjaar weer het volgende deel! Kreeg ik als antwoord!
Heb er weer zin in Welk stel dat meedeed zat hier ook dan? En weet je toevallig waarom ze niet meer meededen?
Oh nu staat het idd wel op de site! 31 mrt! duurt wel lang zeg.. Dacht dat ze vorig jaar zeiden dat het elk jaar in januari werd uitgezonden?!
Mij een beetje lekker maken en dan nog tot eind maart moeten wachten! Haha nee hoor, vond het toen ook leuk om te zien. Was toen zwanger.