Ik zat playmobil te vergelijken met de prijzen in Nederland en dat scheelt echt wel een hoop geld, hebben jullie ervaringen met bestellen via Amazon.de?
Is een soort bol.com voor Duitsers, familie die in duitsland woont besteld er vaak iets altijd goed. Wij bestellen er ook weleens iets (als nederlanders) duurt iets langer voordat het geleverd is maar altijd prima!
Prima te doen. Zorg wel dat je thuis blijft wanneer de levering is na 2x niet wordt het weer terug gestuurd
Wij wonen in duitsland en bestel er heel veel. Prijzen kunnen wel per dag verschillen trouwens. En volgens mij kan niet alles naar nederland worden gestuurd. Als je prijzen weet kun je dus goee vergelijken. En idd playmobil en ook lego zijn hierveel goedkoper. In de winkels trouwend ook
Oooh kan het tegenwoordig ook met iDEAL? Ik heb er een paar jaar geleden wat op de creditcard van een ander moeten kopen. Maar idd snel geleverd! En leuke prijzen. Het product dat ik had scheelde 40 euro met hiet in NL kopen
Ik woon dan wel niet in Nederland, maar ook niet in Duitsland. Ik bestel vaak over Amazon.de of zelfs Amazon.fr of co.uk, allemaal prima levering en prima ervaring. Ik zou het zeker aanraden.
Ik bestel best vaak via amazon.de gaat onwijs goed. Terugsturen gaat ook makkelijk, dat gaat naar Eindhoven. Haba is er trouwens ook erg goedkoop!
Bij je account-instellingen kun je kiezen voor betaalmethoden instellen, dan heb je onderaan de optie iDeal. In je account stel je dan in met welke bank je wil betalen, en vervolgens staat die optie er bij als je iets wil afrekenen.
Wij hebben ook al een paar keer via Amazon.de besteld. Gaat prima. Op speelset-site komen zij ook vaak als goedkoopste uit de bus... scheelt vaak toch weer. Soms moet je iets langer wachten (3 dagen)..
Ik bestel al jaaaren bij Amazon.com, co.uk en laatst ook bij .de. Is gewoon een keurig online warenhuis.
Ik heb net even gekeken naar de Playmobil prijzen maar die zijn zelfs duurder dan bij onze plaatselijke speelgoedwinkel. Ik woon wel in België en daar is de Playmobil wel goedkoper dan in Nederland.