Ik vind het wel raar dat ze maar 2x een half uurtje mogen slapen op dat kdv. Niet dat ik ervaring heb met kdvs hoor. Maar het lijkt me raar. Die van mij is bijna 2 en slaapt nog gemiddeld zeker 2 uur op een middag.
Dat is niet correct. Haar kleine slaapt maar een half uurtje en daar wil ze dus verbetering in. Het is niet zo dat ze niet meer mag slapen dan dat.
ik zou ze vragen om je eigen schema aan te houden overigens hebben wij zo ongeveer hetzelfde schema als jou, en is dit bij onze kdv ook het schema van hunzelf. groetjes
Nee, ze mag daar niet maar een half uur slapen, ze wil gewoon niet langer. Althans, lukt daar niet, terwijl het thuis geen probleem is om twee uur achter elkaar te slapen. Tja, ze is er verder ook wel vrolijk onder enzo en gaat dan 's avonds gewoon maar wat eerder naar bed als ze daar weinig heeft geslapen. Maar ik zou het fijn vinden als ze daar wat langer slaapt. Je hoort altijd dat het zo goed is als kleintjes nog veel slapen ivm groeien enzo. En ik ben dan weer zo'n muts die me daar druk over maak... Ze groeit overigens prima hoor.... maar toch....