Vandaag heeft mijn vriendin mijn haar onder handen genomen. Ik ben er erg blij mee alleen vind ik de kleur toch nog iets te warm. Ze heeft een donkere spoeling erin gedaan met een blauwtint om het assig te krijgen... Het is veeeeeeel minder warm dan het was maar goed ik wil de kleur dus nog wat koeler. Mijn vriendin woont een paar uur rijden van mij vandaan dus daar Kan ik niet even snel langs gaan. Ik dacht als ik wellicht zilvershampoo erin doe dat dat de warmte eruit trekt? Of word het dan ook weer lichter? Of moet ik toch weer een spoeling laten doen dan?
Sowieso even tijd geven . Je haar even laten herstellen . , head and schouders gaat de kleur wel vervagen naar ik zou eerst eens een weekje wachten.
Ik ben zelf een koel type dus koele kleuren staan me beter. Warme kleuren maken me zo bleek.. Als ik met head and shoulders was, was ik dan de spoeling er niet uit? Ik was voor de spoeling namelijk blond. Door de warmte in mijn haar, neigde het blonde na een paar dagen steeds weer naar oranje.. Ik wil dus echt niet weer lichter. Dan zit ik weer aan dat eeuwige zilvershampoo vast haha..
Ik ga vandaag naar de kapster om het te ontkleuren en weer donker te verven. Ik blijf een rode gloed houden waar ik mij enorm aan irriteer. Je kan ook ontkleuring kopen bij de Kruidvat oid, 2 potjes gebruiken en dan een bruine verf erover doen....
Oh wauw, ik ben officieel jaloers!!! Mooi haar hoor! Ik wil ook weer zulk lang haar, maar de structuur is behoorlijk veranderd. Zit nog steeds een hoop slag in, maar wordt zo snel droog, wat ik ook aan dure shampoos probeer. Mooi hoor!! Mooie kleur ook!
Geen head en shoulders gebruiken! Dat haalt de spoeling er weer uit. Zilvershampoo heeft alleen zin bij blond haar. Even je haar laten herstellen en dan nog eens een spoeling doen. Wat een prachtige bos heb je!
Bedankt voor de adviezen en complimenten. Hoelang moet ik het ongeveer laten herstellen? Over 8 weken gaat de spoeling weer achteruit lopen. Mag ik dan pas een nieuwe spoeling doen of mag het al veel eerder?
Weekje of vier zou ik aanhouden. Dan stapelt die spoeling zich een beetje en blijft hij ook langer mat.
Die nieuwe spoeling zal niet genoeg zijn om er veel warmte uit te halen, daarvoor zal het verder ontkleurd moeten worden en daarna een spoeling/toner er over heen. Hou er rekening mee dat dat best wat gevolgen heeft voor je haar dus belangrijk is dat je het met goede producten gaat verzorgen. Ik vind je haar prachtig zoals het nu is.
Bedankt! Ontkleuren wil ik sowieso niet. Ik heb nu dus blond onder die spoeling (ook al lijkt het op de foto echt oranje bruin en geen blond.. Dat komt waarschijnlijk door het licht ofzo) en ik heb het heel vaak laten verven totdat het licht was. Heb het in stappen gedaan. Vandaar dat mijn vriendin die spoeling erop heeft gedaan. Als ik hierna toch weer licht zou willen dan zou ik niet dat hele proces weer hoeven te doen.. Ze werkt met goede producten. Ze werkt bij Rob Peetoom en neemt daar haar producten mee Ik zal dus toch moeten wachten totdat ik het weer kan doen. Hopelijk word die wel matter zonder te ontkleuren. Dit is trouwens een before foto.. Dan zie je al dat er echt heeeeeel veel warmte uit me haar is 😳 En een uitgegroeide bayalage haha 😅
Blijven verven met as tinten. Absoluut geen tinten met rood. Nu is mijn haar knalroze dus vrij veel 'warmte' 😅 Maar voorheen kreeg ik die warmte er ontzettend moeilijk uit. Na een jaar met een 4.1 te hebben geverfd was het er zo goed als uit.
Ik kreeg grijs haar van zilvershampoo, dat wat nog donker was aan de bovenkant.. Ik vind deze kleur wel mooi hoor.. Edit; Na de voor en after foto gezien te hebben, dat warmte ga je niet te snel eruit krijgen en naar dat assige krijgen want anders wordt het groen.. Dat heb ik een keer gedaan toen ik 15 was..
Ik vind het juist erg mooi zo! Houd er rekening mee dat je haren ook iets lichter gaan worden met de tijd en door de zon.
Ja, dat is meer beige. Ik vraag me af of er genoeg pigment uit je haar is gehaald, ik ben bang dat je het zo niet in één keer gaat krijgen met een spoeling, zeker omdat er al een as over is gegaan. Ik ben benieuwd.