Binnenkort gaan manlief en ik lekker een weekendje naar amsterdam toe samen. Aangezien ik zwanger ben heb ik echt geen zin dagen te shoppen want kom toch niet verder dan positiekleding Ik heb op mijn lijstje al het anne frank museum staan, madame taussaud en de albert de cuyp markt. Wat zijn nog meer aanraders om te doen en te zien?
Een rondvaart is best leuk, en bovendien biedt het je de gelegenheid om even lekker te zitten. Er zijn natuurlijk prachtige musea en tentoonstellingen (check bijvoorbeeld Van Gogh, Hermitage, Tropenmuseum). Kijk anders even op www.iamsterdam.com voor tips, ik weet natuurlijk niet waar je van houdt.
Wat ik erg leuk vond (beetje burgerlijk maar ja...) was een toer door de Jordaan onder leiding van een gids. Prachtige buurt met leuke winkeltjes en hofjes. De PC Hooftstraat is altijd leuk (ook om te kijken), ik ben dol op Oud -Zuid. Vondelpark is wel leuk, Waterlooplein. Ach, genoeg te zien en te doen.
ja wat vind je leuk he er zijn echt tal van dingen te doen in amsterdam misschien makkelijk als je aangeeft waar jullie intresse ligt (p.s. ben geboren amsterdammer)
Ja, vond ik ook erg interessant om te zien! En je hebt nog Amsterdam Dunguon, dat is een soort groot spookhuis. En uhmm je hebt nog het scheepvaart museum en daarnaast zit ook Nemo.