ja de titel zegt het al,he? Stijn heeft nog niet echt een vast patroon wat betreft de voedingstijden. De ene keer krijgt ie de laatste fles om 19.30 en wordt dan rond 4.00 wakker ( en dan dus om 8.0,12.00.16.00,19.30) Ook wordt hij wel eens wakker om 23.00 ( en dan om 6.00, 10.00, 14.00, 18.00,22.00) Moet ik nu de voedingstijden gaan aanpassen zodat hij steeds om 19.30 de laatste fles krijgt, want naar dat schema van 19.00- tot 7.00 moeten we toch op een gegeven moment toe. Of moet ik het gewoon per dag bekijken?Maar dan krijgt hij dus zeer onregelmatige voedingstijden Hopelijk hebben jullie tips! Alvast bedankt! xxx
Het is bij de leeftijd van Stijn nog vrij normaal dat hij op wisselende tijden komt. Al probeer ik bij Tim (die wel een stuk jonger is) er al wel een schema in te krijgen. Misschien kan je zorgen dat hij rond 22.00 uitkomt op zijn laatste fles.. en dan kan hij de nacht ook wat langer doorslapen. als hij dan weer om 6.00 uur komt, dan kan je weer om 10 uur enz enz geven. Tim krijg om 23 uur zijn laatste fles en komt dan om 7.00voor zijn fles. Daarna weer om 11.00, 15.00 , 19.00 en weer 23.00 uur. Dit is voor ons ook goed vol te houden en ook Tim vind het prima.. komt hij eerder s'ochtends.. dan is dat ook geen probleem, dan geen we hem eerder een flesje en probeer ik dat over de dag weer te verdelen zodat ik toch weer op 23 uur uitkom.
Ja, dat bedoel ik dus. Dan pas jij de tijden dus wel zo aan dat je op een vaste 'eindtijd' komt. Vandaag komen we uit op 22.00 uur. Lijkt me wel mooi inderdaad. En ze geven dan vanzelf aan dat ze die van 22.00 niet meer nodig hebben? xxx
Een handig hulpmiddel daarbij is om elke voeding een kwartiertje later te gevent tot het moment dat je op de door jullie gewenste tijd uit komt. Lotte kreeg toen voeding om 07.00-11.00-15.00-19.00-23.00..
Ja zo doe ik het ook en sem doet het goed zo, dus je kan gewoon zijn voedingstijden aanpassen hoor en idd verlengen met een kwartier, naar de gewenste tijd.
We proberen nu steeds uit te komen op 22.00. Wordt ie vannacht niet ook om 2.00 wakker en om 7.00 uur? Misschien even een missertje Vanavond weer proberen! bedankt voor de tips! xxx