Hoe doen jullie dat? Alleenstaand en werk?!

Discussie in 'Zwangerschap en werk' gestart door IngiePingie, 12 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. IngiePingie

IngiePingie Niet meer actief

Ik kon zo 1,2,3 geen topic hier over vinden dus open maar even een nieuwe..
    Ik vroeg me af hoe de alleenstaande moeders onder ons het doen qua werk.. Hoeveel uur werken jullie en wat voor opvang hebben jullie?

Ik verwacht straks in mei een kleine en wil absoluut na de zwangerschapsverlof weer aan het werk.. Maar wat is haalbaar als je alleen bent?
    Ik heb het geluk dat ik gewoon op mijn werk mag blijven ondanks dat mijn contract voor het einde van mijn verlof verloopt.. Ben hier zelf erg blij mee en voelt ook echt als een opluchting. Nu zit ik alleen heel erg in over hoeveel dan te gaan werken.

Hoor graag hoe jullie dit doen!

2. Damay77

Damay77 VIP lid

18 apr 2010
    13.735
    7.501
    113
    Vrouw
    ik ben alleen en werk 28 uur in de zorg. wisselende diensten. dus ochtenden door de weeks en in de weekeinden en avonddiensten.
    m'n kleine gaat 2 halve en 1 hele dag naar het kinderdagverblijf. de ochtenden in de weekeinden en de avonden passen m'n ouders op.
    heb je wel al iets van dagverblijf of zo geregeld?? daar moet je meestal wel snel bij zijn. ik moest me aan het begin van m'n zwangerschap al inschrijven om een plekje te krijgen. maar dat verschilt per verblijf/plaats.

3. IngiePingie

IngiePingie Niet meer actief

Nee, helaas nog niks geregeld daar in.. Weet ook niet wat ik wil en wat beter is. Mn gevoel gaat uit naar gastouder.. Dit omdat ik voor mijn werk al voor 2 dagdelen op een kinderdag verblijf zou moeten betalen hier doordat ik eind van de ochend begin en in de middag klaar zou zijn.. Heb dan liever iets waarbij ik alleen voor de gebruikte uren betaal.. Sta er totaal alleen voor dus in "voor niks" betalen heb ik niet zo'n zin...

4. Damay77

Damay77 VIP lid

18 apr 2010
    13.735
    7.501
    113
    Vrouw
    dan zou ik nu alvast rustig rond gaan kijken naar een gastouder.

Deel Deze Pagina