Babyshower

Discussie in 'Babyuitzet' gestart door duitshollandsmeisje, 14 jan 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. duitshollandsmeisje

    18 sep 2018
    5.425
    7.266
    113
    Vrouw
    Kokkin
    Duitsland
    Hallo :)

    Ik weet niet zo goed in welk deel van het forum ik dit bericht het beste plaats dus als het fout staat mag het graag verplaatst worden ;)

    Ik organiseer dus samen met nog iemand de babyshower van onze beste vriendin die in April uitgerekend is. Nou heb ik zoiets nog nooit georganiseerd omdat dit de eerste vriendin is van mijn vriendengroep die een kindje krijgt.

    Heeft iemand leuke ideeën, tips, recepten voor hapjes/(non-alcoholische)drankjes? Het word overigens een jongetje :)
     
  2. Cookies

    Cookies Actief lid

    18 jun 2016
    480
    223
    43
    Ik zou Pinterest eens ff doorspitten! Heel veel leuke ideeën te vinden.
    Bij mijn dochter hebben we rompers beschilderd. Was erg leuk, en leuk om te bewaren voor later ook. Ook hebben we een voorspelling gedaan (geboorte dag, gewicht, naam e.d.).
     
    duitshollandsmeisje vindt dit leuk.
  3. littlemunchkin

    littlemunchkin Fanatiek lid

    12 mei 2015
    1.811
    1.004
    113
    Qua hapjes; pot luck, iedereen maakt wat. Ik heb wel eens choloadeschijfjes met muisjes gemaakt.

    Een paar leuke spelletjes zijn ook;
    Een verboden woord voor de hele shower, bijv baby. Iedereen een wasknijper op hun shirt en die mag je afpakken als je die persoon het verboden woord hoort zeggen. Degene met de meeste knijpers 'wint'.

    Iedereen een babyfoto mee en dan laten raden door de mama to be wie op welke foto staat.
     
    duitshollandsmeisje vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina