Alyssa wil de laatste tijd ook op de dag (als ze slaapt krijgt ze m) haar speen. Ze mag hem al mee nemen naar beneden en loopt er dan 5 minuutjes mee en dan pak ik m af en leg m in de kast, nu is het zo dat ze iedere keer erom zeurt, echt zeuren en janken, maar blijf wel volhouden dat ze m niet mag, maar op dit moment is het heel vermoeiend... Heb ook al gehoord dat ze het op de crech ook doet... Weet niet zo goed wat ik moet doen, ja behalve volhouden en langzaam aan gek worden.. Iemand de gouden tip?
Ik denk dat je er weinig aan kan doen, wat je nu doet. Probeer haar zo veel mogelijk af te leiden, misschien helpt dat, maar dat zal je denk ik al wel doen.
ik heb m op een gegeven moment maar gewoon gegeven (natuurlijk is dat niet het advies wat je wil horen ) maar toen hij met zijn kiesjes begon, was hij hangerig kreeg er ook nog eens weer een oorontsteking bij en dan is hangen met mama op de bank natuurlijk het fijnste op dat moment.. dus het is er hier bij in geslopen.. straks als hij wat beter begrijpt wat we allemaal zeggen leggen we uit dat het speentje voor in bed is
Het zal niet echt heel kwaad kunnen, maar mijn dochter is nu in een fase dat ze gaat praten en heb dr zo'n hekel aan als die speen dan in dr mond zit... Blijf maar gewoon volhouden, ook al zeurt ze zoveel, wil m gewoon niet teveel geven, liefst alleen met slapen en het is nu al ietsje meer dan dat...
meningen zijn daarover verdeeld, ik vind het niet erg, maar vind het geen gezicht als de kinderen geen peuters mee zijn en dan nog met een speen lopen, denk aan de kids van de pfaff's
als je alleen wilt dat ze hem in bed krijgt zou ik hem niet meer mee naar beneden nemen en echt als ik haar uit bed haal ook de speentj uit d´r mond halen.
Zo ging het eerst altijd, speen bleef altijd boven, maar als ik m dr nu uithaal dan gaat de sirene af en wil ook niet de buren zo vroeg al wakker maken...
mijn zoontje stopt hem ok in zijn mond voor ie zijn bedje uit komt maar ik doe altijd mijn hand onder zijn mondej of voor hem en zeg geef tutje maar en dan geeft ie hem af en leg ik hem op de commode neer en als ie naar bed gaat krijgt ie hem weer. en in de buggy heeft ie er een voor als ie moe wordt. verder taalt ie er niet naar. ik zou ook proberen om hem toch boven te houden. suc6
Wij hadden precies het zelfde probleem hebben nu een doosje gekocht Hebben we haar zelf uitlaten kiezen en daar liggen haar speentjes in op haar kamertje ze legt hem er zelf in nu en als ze naar bed gaat mag ze er zelf een uitzoeken (is altijd haar balletjes speen) dit werkt bij ons heel goed denk dat je er gewoon een spelletje van moet maken.succes er mee,
Ik heb vanaf de geboorten de speen gegeven tot dat ze 8 maanden was heb ik het alleen in denacht gegeven en als ze overdag sliep,toen het ik de speen naar een tijdje overdag helemaal afgepakt, en opgeven moment wou ze hem in de nacht ook niet meer, afbouwen een idee?Ik moet wel zeggen dat ik ben blijven volhouden ook al wou ze een speentje maar naar een paar dagen was dat al weer voorbij.
Nou vanmorgen me hand eronder en ze knikt keihard nee, oke dan blijf je in bed, dus loop weg, nog 3 keer geprobeert, maar ze geeft m niet. Heb m dus uiteindelijk eruit gehaald en jawel, sirene ging af! Heb dr maar gelijk aangekleed en heb dr beneden maar ff laten afkoelen op de gang, heb haar na 2 mninuten eruit gehaald en op de bank neergezet en melk gegeven en verder geen aandacht aan geschonken. Uiteindelijk stopt ze wel met huilen. Maar zeurt nu nog wel af en toe.. zo dat was dag 1, ben benieuwd hoe het vandaag op de crech gaat! Valt niet mee, maar wil dit echt gaan afbouwen...