Ik doe zelf aan bootcampen, wat ik erg leuk vind, maar ergens blijft het knagen om paardrijden weer op te pakken. Dit heb ik vroeger jaren gedaan en genoot hier altijd erg van. Op welke sport zitten jullie en hoe vaak sport je?
Hardlopen, voor de zwangerschap 3-4 keer per week tussen de 5-12 kilometer per keer. Dit zal ik straks weer op moeten bouwen. Heerlijk om nergens van afhankelijk te zijn en te gaan wanneer het mij uitkomt
Ik sport via de sweat app van Kayla itsines, lekker in de tuin wanneer het mij uitkomt. Wil nog wel erbij gaan boksen, of misschien toch zelf een zak aanschaffen.
Geen sport, wel een redelijk actieve levensstijl. Ik fiets overal heen (geen auto), wandel 1 tot 2 keer per dag met de hond en ga soms met mijn vriend voor een lange wandeling op vrije dagen.
Vroeger reed ik altijd paard, mis het wel, maar het is zo'n dure sport! Nu wandel ik met de hond en zou dat eigenlijk wel vaker moeten doen. Sprintjes trekken wil ik dan ook wel, maar door de bevallingen gaat dat nog moeizaam...
Ik fiets een paar keer per week 8 km heen en weer naar mijn werk (mits het droog is). Verder wandel ik minimaal 5km per dag met de hond. En daarnaast voetbal ik normaal 3 keer per week, maar door corona helaas maar 2 keer per week. Daarnaast geef ik ook regelmatig voetbaltraining en dan sta ik ook niet stil. Verder zou ik het leuk vinden om weer eens een zaterdagavond samen met vriendinnen te gaan stappen en dan lekker te dansen. Maar dat zit er voorlopig niet in, eerste avondje stappen wordt pas juni.
Heb net vorige week m'n vroegere bootcampinstructeur weer gecontact. Nu nog even horen van m'n bekkenbodemfysiotherapeute of het verstandig is om op dit moment te beginnen of beter nog even wachten en horen wat voor oefeningen ik dan beter wel en beter niet kan doen. Heb verder wel een prima basisconditie gelukkig. Vorig jaar zomer had ik al 4 jaar officieel niet gesport, maar toen ik ging hardlopen over de hei hield ik dat met gemak een uur vol. Loop en fiets vrij regelmatig.
Ik geef les in bodypump en bodystep en sport dan sowieso 4x per week. Eens in de 3 maanden worden de lessen vernieuwd en dan sport ik wat meer, omdat ik de lessen moet leren.
Momenteel doe ik niks. Ik twijfel om bootcamp te gaan doen maar ivm beide wisseldiensten lijkt me dat lastig (en ik ben geen alleen sporter haha) Tot m'n zwangerschap ging ik drie keer per week sporten (cardio en kracht training) Ik heb 19jr paard gereden en dat mis ik nog steeds.
Zwemmen (baantjes trekken 1x per week). Ben benieuwd of ik het nog kan, is inmiddels meer dan een jaar geleden En ik wandel veel met de hond. Ben een tijdje geleden begonnen met hardlopen, maar dat wil nog niet echt vlotten.
Hardlopen, om de dag, rondjes variëren van 7km als ik geen zin heb tot ongeveer 15km als ik er wel zin in heb
Hiit via een app. Lekker thuis en kan t aanzetten als t mij uit komt. Gestart in januari na jaren niets gedaan te hebben en bevalt goed.
Bootcamp buiten ongeveer 2x in de week. Ze werkt met strippen-kaart model en intekenen per les, ideaal voor mensen met een druk schema Verder ga ik nog 3 keer in de week hardlopen. Dat lijkt overdreven, maar ik werk al een jaar thuis en op werkdagen zet ik soms alleen maar de stappen naar mijn werkkamer en naar de keuken
Fitness ( kracht training ), kickboksen, skeeleren, wandelen. Ik geef 5 dagen per week trainingen waarin ik zelf vaak automatisch mee sport
Hockey, maar sinds Corona heb ik vrij weinig gehockeyd. Nu mogen we weer en heb ik erg veel last van mijn schouder. Dus bijna niet. Ik speel piano sinds vorig jaar. Is ook een soort van sport Heb trouwens mijn trainingspak wel regelmatig aan!
Geen, ik heb een hekel aan sporten. Hoewel ik wel dagelijks minstens een half uur een zware fitnesshoepel rondzwier. Maar dat doe ik tijdens het kijken van mijn favoriete series, dus dat voelt niet echt als sporten
Voor mijn zwangerschap 2 keer per week 5 km hardlopen. Ik mis het wel nu het weer beter wordt. Muziekje op en lekker naar buiten. Daarnaast ging ik om de week nog met een vriendin baantjes zwemmen. Dat wil ik weer oppakken nu de zwembaden open gaan. Voor Corona 1x per week sportschool en tijdens Corona thuis met gewichten 2x per week korte kracht training. Maar daar ben ik dus ook mee gestopt.