Die driewieler met ombouw staat hier al 1,5 jaar stof te vergaren... Sinds kort heeft zoonlief een "echte" fiets en daarmee maakt hij de buurt onveilig. De driewieler was alleen leuk om op en in te klimmen... Hier was rond zijn 1e verjaardag de V-tech bal een favoriet speeltje, dat ding rolt zelf en zoonlief ging erachteraan... En de ballentent!
Ik heb de V-tech bal laatst gekocht voor mijn zoontje. Hij is nu 5,5 maand. Hij vind het ook super geweldig. Bij de Bart-Smit heb je een auto van fischer price met stuur (echt iets voor jongens hihi) en sleutel en al eraan. Is echt heel leuk. hebben we laatst gekregen van vrienden. misschien een aanrader? Ik vind het trouwens altijd zo irritant als ze kleding geven met de eerste verjaardag. Is wel even offtopic maar goed.
Ik wil graag houten speelgoed voor de eerste verjaardag van mijn zoontje. Ik vind een enkel plastic speelgoedje met geluid niet erg, maar hoef er ook de kamer niet mee vol. op Spelendwijzer kan ik genoeg uitzoeken
Ik heb mijn zoon een driewieler gegeven, deze is vanaf 15 maanden, dus heb het nog even in de doos laten zitten en gisteren inelkaar gezet, en deze fiets valt erg goed in de smaak gisteren meteen een blok met hem omgelopen, hij op het fietsje en ik er achter duwen met zo'n duwstok. en grote legoblokken heeft hij gekregen van mij (megablocks) en daar speelt hij nu erg veel me, vind hij geweldig.
Ik kwam laatst speelgoed tegen waar geen batterijen in hoeven, maar waar toch geluid en lampjes aan zitten. Wel erg leuk leek me... beetje knijpkat idee... Even opzoeken waar ik het gezien heb... Duurzaam speelgoed -