Wat doen jullie tijdens sprongetjes?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Suzzert, 30 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Suzzert

Suzzert Fanatiek lid

12 mei 2012
    3.340
    4
    38
    Rotterdam
    Ik begin het vermoede te krijgen dat DL bezig is met der 22 weken sprong.

Het is jantje lacht jantje huilt en echt alle signalen die bij het sprongetje staat doet ze. Nu moet ik wel lachen om de ongeduldigheid maar wat ik lastig vindt is dat ze of wil zitten de hele dag op schopt of mee bewandelt wil worden. Nu is veel zitten slecht voor der maar ze wil haast niet anders.

Hoe gaan jullie hier bijv mee om?

2. ChocoChick

ChocoChick Fanatiek lid

10 apr 2011
    2.152
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik probeer haar zoveel mogelijk te helpen om zo snel mogelijk door de sprong te gaan. Door te kijken waar haar interesse ligt en dat extra te stimuleren. Veel kiekeboe spelletjes spelen, liedjes zingen met gebaren of sta- en zit spelletjes doen.
    Sterkte! ;)

3. miss geul

miss geul Fanatiek lid

26 feb 2012
    2.587
    0
    0
    ik geef toe aan zijn wil, en ik weet ook zitten is niet goed voor hem maar overspannen mama is ook niet goed voor hem.
    wel probeer ik hem elke keer neer te leggen met leuk speelgoed boven hem.

de babygym is hier populair

4. Rrianne

Rrianne Fanatiek lid

5 nov 2010
    2.614
    0
    36
    Hier ook veel aan toegegeven, het werkte gewoon het beste voor ons beide. Achteraf had ik het liefst een goede draagzak gehad. En ja, hier ook een jongentje veel op schoot gehad. Liggen zowel op rug of buik was gewoon geen optie, had overigens wel een andere reden (kiss syndroom).

5. NooNoo

NooNoo VIP lid

18 jul 2010
    5.422
    1
    0
    Ik ga er zoveel mogelijk in mee. Als ze bij me wil zijn dan mag dat, stofzuig ik vanavond wel. Als ze niet wil slapen en er verdrietig van wordt, dan kom er maar lekker weer uit, proberen we het straks nog een keer. Lekker spelen, veel wandelen en nog meer knuffelen.
    En op het moment dat je het gejammer en gehuil even beu bent, vooral bedenken dat het voor je kindje ook niet leuk is, die snapt er al helemaal niks van. Neemt niet weg trouwens dat het niet zulke leuke periodes zijn hoor, ik ben dan altijd blij dat we het met z'n tweeën doen :)

6. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Ik ga er ook in mee en hoop dat het niet te lang duurd ;)

7. Suzzert

Suzzert Fanatiek lid

12 mei 2012
    3.340
    4
    38
    Rotterdam
    Het lopen vind ik niet zo erg :p goed voor de lijn.

Maar dat zitten omdat het niet goed voor der heupen is. Nu duwt ze zich zelf elke keer helemaal omhoog.

Overigens is niets nu goed :p box, speelkleed, wandelen of knuffelen. Hopelijk duurt die niet te lang!

8. Emmarijn

Emmarijn Fanatiek lid

21 jun 2011
    2.548
    2
    0
    Misschien vindt ze een draagzak wel fijn?

9. mw21

mw21 VIP lid

24 okt 2010
    5.173
    168
    63
    Zorg
    't Westen
    zo veel mogelijk op pad gaan werkte hier!

10. Sunlover

Sunlover Bekend lid

26 jan 2011
    764
    0
    0
    NULL
    NULL
    Toegeven en veel wandelen en fietsen!!

11. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    verkoopster babyspeciaalzaak
    ook Wij Gingen er in mee. In elke sprong trouwens. Veel fijner voor haar en dus ook voor ons. :)

12. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Hier is het bij lastige perioden: In de draagdoek, blijven ademen, en buiten wandelen want dan gaat 't vaak veeeeeel beter. En soms gewoon even mee huilen want het kan enorm veel energie kosten, voor baby en voor moeder.

Deel Deze Pagina