Hoi allemaal, Ik ben op zoek naar een uitgebreide planner voor 2024. Eerder kocht ik jaarlijks de signature planner van Steph Phase, maar door de verzendkosten en importkosten (uit Australië), hoop ik dat er ook iets soortgelijks in Nederland te vinden is. Ik zoek een planner met: • begin van de maand een maandoverzicht • weekindeling (niet per dag, vind ik niet overzichtelijk) • habit tracker vind ik ook leuk • ruimte om maandelijks doelen bij te houden / maand te reviewen. • data al ingevuld! Bullet journalen vind ik ook leuk, maar met werk, studie en gezin is het echt teveel werk om een jaar agenda te tekenen. Ik heb ook Google agenda op mijn telefoon, maar vind fysiek toch prettiger. Hebben jullie tips? Wat gebruiken jullie?
Heb een gezinsplanner sinds kort. Ma tm zondag onder elkaar en 5 vakjes na elke dag. Kan ik elk gezinslid een vakje geven en de 5e is algemeen bijv als we een gezamelijk uitje/verjaardag hebben. Deed alles uit mn hoofd maar man die zat op een gegeven moment te vol. Verkopen ze gewoon bij de Bruna. Deze planner vind ik net genoeg werk het moet geen studie worden
Wij hebben een familieplanner. Het is per maand, met meerdere vakjes achter elkaar zo dat je voor het hele gezin in kan vullen. Wij vinden een maand prettiger om een beter overzicht te houden. Inmiddels de 3 of 4de kalender. Zal zo even kijken welk merk het is ( poes ligt op schoot)
https://www.bol.com/nl/p/purpuz-planner-pro-weekplanner-agenda-ongedateerd-24-weken-doelen-planner/9300000074030149?referrer=socialshare_pdp_androidapp Dit nog een idee?