ik word echt gek hier... misschien hebben jullie een idee? ei op 10 jan. vanaf 14 jan. zere borsten wat tot nu toe alleen maar erger is, ben me zeg maar de hele dag bewust van mijn borsten. borsten lijken zwaarder te voelen bl. ader erop lijken groter. af en toe branden tepels tegen bh tepel hoven lijken groter witte dingen erop. gistermiddag/avond pijn in buik met af en toe hele nare steekjes. af en toe vlaag van misselijk met name na eten. zijn dit ook 1.5 week voor nod symptomen? zoja lekker balen als dat elke mnd zo is mijn man kan geeneens naar borsten wijzen.
Misselijkheid en pijnlijke borsten en een 'branderig' gevoel aan de tepels heb ik ook gehad. Maar goed, wil niet bij iedereen iets zeggen
Hey Pipikippie, Ik heb precies hetzelfde! Ik moet als het goed is ongeveer tussen 24 en 26 jan ong worden. Ik heb ontzettend last van mn tepels, die lijken ook harder op de een of andere manier, heb op mijn rechterborst een blauwe ader lopen die me nog niet eerder is opgevallen, en heb sinds gisteren een erg opgezette buik, erg vreemde steken.. het zijn van die steekjes die ik niet eerder heb gevoeld.. ben trouwens ook ontzettend veel aant eten de laatste tijd maar dat zou wel eens kunnen komen omdat ik gestopt ben met roken..' Ik voel me niet echt raar, maar viel vanavond een keer bijna flauw, en werd misselijk na het eten... Zou het dan toch? Of zijn we gewoon te erg bezig met zwanger worden? Ik hoop voor ons dat het raak is! hihi Liefs, Debbie
IK loop ook al een hele tijd met vragen rond van ben ik nu zwanger of niet? Ik kan eventueel testen als ik wil maar ik durf niet. Ik heb al een keer getest maar die was toen negatief toen had ik veel te vroeg getest en ik had toen die dag heel veel water gedronken dus nu maar hopen dat ie daarom negatief was. Ik loop al ruim een week met vervelende kwaaltjes rond. Dus ik weet helemaal hoe jij je eigen voelt Pipikipi.
Hoi Pipikippie, Je had al een topic hier over zere borsten etc. Kan je in dat topic verder gaan? Om het forum overzichtelijk te houden, doe ik dit topic op slot. Groetjes, Elvira (moderator)