aanrechtsubsidie

Discussie in 'De lounge' gestart door Priscilla R, 7 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Seth

Seth Niet meer actief

hahaha... ikke niet hoor...

moest mn peuter naar de peuterspeelzaal brengen....... en krijg daar trouwens geen vergoeding voor....:D

sterker nog... brief gehad dat
    als beiden ouders in een niet westers land geboren zijn...
    of één van de ouders Wel in een westers land, maar laag opgeleid ze WEL tegemoedkoming krijgen.....:D

2. oooo eerst eens aanvragen dan 8)

3. Seth

Seth Niet meer actief

:D..........

4. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

dit luie wijf is wreed de ramen aan het zemen! is dat wat!

5. ooo ik mag niet soppen...ik heb officieel sopexceem :D

6. augurkjes

augurkjes Niet meer actief

moet je wel geld voor krijgen he ;)

7. zo79

zo79 Fanatiek lid

27 nov 2007
    3.925
    0
    36
    Klopt dat iedereen wel ergens voor betaalt waar hij geen gebruik van maakt. Maar de mensen die er wél gebruik van maken, betalen er ook zelf voor (over het algemeen dan).

Het gaat er dus ook niet om dat ik betaal voor de heffingskorting van de moeders die niet werken. Dat maakt mij helemaal niks uit, net zoals het me niks uitmaakt dat ik betaal voor andere mensen hun huurtoeslag, kindgebonden budget en noem alle regelingen maar op.

Het gaat er om, dat het een ietwat rare regeling is dat je belasting terugkrijgt, terwijl je geen stuiver belasting hebt betaald. Dat is het enige ;)

8. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

vanavond in natura denk;)

9. :D...............

10. augurkjes

hahahahhaha :D

11. bloem82

bloem82 VIP lid

5 sep 2007
    11.197
    601
    113
    Thuisblijf h**r

Die is wel heel erg :) :D

12. ik pleur hier bijna onder mijn burootje, stik dr bijna in... *LOL*

13. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

:D:D

14. Seth

Seth Niet meer actief

en hun partners dan???
    die betalen toch ook voor jouw kinderopvang.....

Dus als ik even samenvat..

Gezin (man en niet werkende vrouw + kind ) betalen voor kinderopvangtoeslag, waar ze geen gebruik van maken

gezing (waarin beiden werken+ kind) betalen voor aanrechtsubsidie.... waar ze geen gebruik van maken

nou is het toch weer in evenwicht...???

15. augurkjes

sommige hier kunnen zich beter druk maken om de mensen die BEIDE thuis zitten! en allebei genieten van een uitkering waar ze GEEN recht op hebben!!

Mijn vent werkt :p btaald belasting :D en ik als thuisblijfmoeder ontvang dat. Zijn belasting mijn geld dus.

16. Amen!!

ik ga pleite

17. Seth

Seth Niet meer actief

vind ik ook!!!!

of de niet ziektekosten- verzekerden.... die zich wel bij het ziekenhuis melden met vanalles... en ziekenhuis verplicht is ze te helpen........
    wie zal dat betalen???;)

18. augurkjes

hahaha inderdaad Seth. En zo kunnen we nog wel even doorgaan.

19. chantal1984

chantal1984 Niet meer actief

nou idd, mensen die alleen maar hun handjes ophouden en niet de moeite doen om een baan te krijgen terwijl ze dit gemakkelijk kunnen doen die kunnen voor mij de pot op dan zou ik idd ook mijn belasting centen aan thuisblijf moeders uitgeven ...

Ik ben ook een thuismoeder niet omdat ik het zelf wil maar ben gedwongen door de crisis, krijg geen subsidies of uitkeringen doe het allemaal zelf.. maar ga toch maar eens kijken voor dat aanrecht subsidie ...

20. chantal1984

chantal1984 Niet meer actief

amen !

Deel Deze Pagina