Herkent iemand dit? Ik vind het super vervelend en denk soms dat ik de enige ben? Op vakantie slaap ik bijna standaard de eerste nacht niet, en de rest van de vakantie ben ik dolgelukkig als ik 4-5 uur per nacht slaap. Dus nooit echt heel uitgerust En nu heb ik door mijn studie eigenlijk door het hele land verspreid vriendinnen, en vaak willen ze dat ik blijf slapen (dat is ook handiger voor vervoer 's avonds als het erg ver is). Maar dan slaap ik dus gewoon niet! Wat ik ook probeer. Slaappillen wil ik in principe niet omdat ik gewoon in m'n eigen bed, eigen ritme prima slaap. Maar ik voel me zo'n saaie muts. Ik zie er namelijk echt tegenop als ik bij een vriendin 'moet' gaan slapen, want ik ben daarna dus door moeheid zeker een dag of 2 ontregelt, en ik zit wel in m'n master-jaar dus studeren moet wel een beetje lukken natuurlijk! Iemand tips?
Hier helpt m'n eigen kussen heel erg! Anders sliep ik op vakantie ook altijd de 1e nacht heel beroerd. Maar met m'n eigen kussen gaat het zoveel beter!
bij mij is het niet zozeer bij een ander slapen maar vooral zonder manlief dat ik dan slecht slaap zoals vannacht! Maar idd op vakantie neem ik mijn eigen kussen mee want als ik dat niet doe slaap ik vaak slecht!
Herken het enorm. Weekendjes weg zijn ook echt een doodvermoeiende opgave voor me. Kom volledig gesloopt terug. En helaas heeft onze dochter er ook last van. Een vreemd bed zorgt gewoon standaard dat ik wakker lig, heel vervelend
Wow ik vind het al zo fijn dat ik niet de enige ben! Kussen meenemen zal ik eens gaan proberen. Sidmick vervelend dat je dochter het ook heeft! Ik had het vanaf kinds af aan ook al, en mijn moeder heeft het ook. Misschien erfelijk?
Ik kan daar ook last van hebben hoor. Erg vervelend is dat. Op vakantie heb ik het gelukkig alleen de eerste nacht. Ik zie er vaak dan ook echt tegen op om 1 nacht ergens anders te slapen.