Mijn moederhart scheurt als ik dit lees. Ik werk zelf op een kinderdagverblijf en wij gebruiken ook Stints. Echt ongelooflijk, ik heb er letterlijk geen woorden voor.
Bij zulke onderwerpen kun je niks zeggen of doen of je bent meteen vreselijk respectloos. Bijna iedereen begrijpt dat je het niet slecht bedoelt, behalve de mensen die niet lezen/lezen wat ze willen bij zo'n onderwerp.
Ik wil geen discussie. Ik haal mijn bericht weg. Doe jij hetzelfde met mijn quote? En @Niveah ook aub.
Kunnen we hier aub mee ophouden. Tis allemaal al erg genoeg. Er wordt op dit forum altijd zo kritisch gekeken hoe alles wordt genoteerd, dat is al vervelend, maar in dit topic nog veel vervelender en totaal ongepast, is mijn mening.
Echt.. ik ben hier helemaal beroerd van. Wat vreselijk!!! Voor de nabestaanden, de toeschouwers, de hulpverleners, het kdv. Echt geen woorden voor. Mn moederhart huilt...
Ik vind het alleen niet gepast om te discussieren. Zou je uit respect jouw post waarin je mij quote weg willen halen?
Het ongeluk is gefilmd door een frontcamera in de trein lees ik. Je zal die beelden maar moeten bekijken.
Ik denk dat mensen door de heftigheid van deze gebeurtenis, een ander heel snel verkeerd begrijpen (eerst met het bericht van Niveah, nu met het bericht van Tuc).. Denk dat niemand hier iets plaatst met verkeerde bedoelingen, maar dat het soms niet lekker overkomt of überhaupt niet overkomt zoals het bedoeld is. Gruwelijk allemaal, in ieder geval. Onvoorstelbaar gewoon..
Zullen we asjeblieft stoppen met speculaties over overleden begeleidster/5e overleden kindje/zwangere begeleidster, tot dit officieel bevestigt wordt. Roddels gaan in deze zo hard. Waar de 1 zegt: misschien, zegt de volgende al: ik hoorde. Stel dat je familie bent van dat ene kindje nog in het ziekenhuis en je leest zulke dingen op fora en social media. Zo vreselijk dit. Geen woorden voor.
Echt zo verschrikkelijk.. Ik denk dat het enige wat nu past, is medeleven uiten aan de slachtoffers en nabestaanden, en de andere reacties en meningen even te parkeren. Er gaan nu een paar families kapot van verdriet, en ik kan me niet voorstellen hoe erg dat moet zijn.