Ik heb haar verschillende reacties gelezen. Laten we het erop houden dat ze zeer ongepaste "grapjes" maakte
Ik ben gisteren gestopt met reacties lezen omdat ik extreem agressief er van werd. Als ik op fb zo een reactie had gezien van een juf of bekende had ik ze opgezocht.
Ik hoop dat de juf het in ieder geval niet voor elkaar krijgt dit ontslag aan te vechten en nog word beloond met een smak geld.
Er is op dit moment al meer dan €40.000,- opgehaald voor de slachtoffers en nabestaanden. Wat een enorme impact heeft dit tragische ongeval op velen gemaakt dat er in zo’n korte tijd al zoveel geld is ingezameld.
Ja en toevallig is ze op fb bevriend met degene die daarboven zo'n lompe opmerking maakte en toevallig is ze ook nog eens lid van de fb groep: zwarte humor
Ja ze probeerd er onder uit te komen. Maar die mensen zijn ziek in hun hoofd met zulke opmerkingen. Vind het erg zorgwekkend Kan haar niet meer vinden op fb. Denk account verwijderd?
Ik hoop eigenlijk dat ze dr verstand nog eens krijgt,want dat is ze momenteel duidelijk kwijt. En dat ze dan de rest van dr leven inzit en zich doodschaamt over de opmerkingen die ze gemaakt heeft.
Als je op staande voet ontslagen wordt door eigen schuld dan heb je geen recht op een ww-uitkering. ( Correct me if m wrong) Gisteren op school stond de stint voor de BSO klaar om te vertrekken. Moest me inhouden om te zeggen dat ze voorzichtig moesten zijn. En mijn kinderen extra geknuffeld.
Wat zou ik graag samen met zo'n misselijkmakend figuur 5 minuten in een klein kamertje opgesloten willen zitten.
Ja idd daar heb ik niet aan gedacht,je hebt gelijk. Zo nieuwsgierig en google zot als dat ik ben, ben ik even naar de website van de betreffende school gegaan en het team opgezocht. Bij groep 6 staat een dubbele punt en verder niks. Ze is daar ook direct verwijderd.
En terecht! Ik kan er echt met mijn hoofd niet bij wat haar en haar mede “grappen” makers bezielt. Knettergek zijn ze!
Weetje wat ik niet hoop, dat er foto's van de kindjes op internet komen. Zo van dit zijn de slachtoffers. Daar zou ik zo niet tegen kunnen
Gewoon misselijkmakend hoe sommige hersenloze reacties plaatsen op fb, zo ie zo begrijp ik het echt niet dat iemand met zo weinig inlevingsvermogen een juf is kunnen worden. Ik heb nog veel meer reacties gezien, deze gevallen maken hun eigen leven zo gigantisch kapot want niks is vernietigender dat social media. Zag dat de juf inmiddels ook geen fb meer heeft. Fijn te zien dat de inzamelactie zo goed loopt, hopelijk worden dingen net wat dragelijker voor de slachtoffers. Ik heb ergens gelezen dat de leidster buiten levensgevaar zou zijn maar vind dat er echt weinig naar buitenkomt van haar en het meisje.