aanrijding trein- bakfiets

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door LisbethSalander, 20 sep 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. boogiebril

boogiebril Niet meer actief

#441 boogiebril, 21 sep 2018
    Laatst bewerkt door een moderator: 21 sep 2018
    Wat jullie die juf toewensen is ook wel wat extreem vinden jullie niet? o_O

Aszz, littlemunchkin, nelta en 3 anderen vinden dit leuk.
  2. Riverdale87

Riverdale87 Fanatiek lid

15 okt 2017
    4.151
    4.681
    113
    Vrouw
    Ik vind sowieso reacties vreselijk. Men speculeert maar. Gister wist iemand te vertellen dat het meisje in het ziekenhuis overleden was maar dat is nergens te vinden, toen ik die reactie ging zoeken was hij al weer weg.
    Ik snap echt niet wat mensen er uit halen om zó hersenloos onzin te roepen.
    En die juf, mag hopen dat ze nooit meer een baan vindt. Als dat mijn kinderen les zou moeten geven :rolleyes:

3. DastyQueen

DastyQueen Niet meer actief

Ik vind het geheel terecht en logisch dat ze ontslagen is maar ik twijfel of een mening op fb voor de rechter een gegronde reden is voor ontslag op staande voet.

Zonnestralen vindt dit leuk.
  4. DastyQueen

Ik zag ergens in een nieuwsbericht dat alle families anoniem wensen te blijven dus ik verwacht dat niet.

5. DastyQueen

Extreem mild vind ik dat nog.

fanona, Lisa2, sleutelbloem en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  6. Lieke1989

Lieke1989 Niet meer actief

Als ik me niet vergis was de mening dat sinterklaas voor de ogen van kinderen neergeschoten moest worden ook voldoende reden voor ontslag, ook al beweerde de schrijver het als een grapje bedoeld te hebben. Als je dan kijkt naar de voorbeeldfunctie die een juf heeft denk ik dat de school een sterke hand hierin heeft.

littlemunchkin, Riverdale87 en DastyQueen vinden dit leuk.
  7. DastyQueen

Mooi, dat stelt me gerust.

8. boogiebril

Wauw.

9. Piep2016

Piep2016 Fanatiek lid

30 apr 2016
    1.408
    952
    113
    Als ik sommige reactie zie, zowel over/naar de juf als vele andere die net zo’n hersenloze opmerking maakte ben ik bang dat er heel veel mensen er toch een andere mening over hebben. Ik denk dat ze inmiddels niet meer over straat kan net als de rest die gewoon open op fb bedreigd en gewaarschuwd worden...

DastyQueen vindt dit leuk.
  10. tuc

tuc Niet meer actief

Met de MH17 vond ik dat ook heel confronterend. Maar omdat de omvang van die ramp zo groot was snap ik het ook wel weer: de slachtoffers een gezicht geven. Heb toen wel flink moeten slikken.

Dit is natuurlijk iets heel anders. Van mij hoeft dat nu ook zeker niet, maar dat gebeurd ws wel, anoniem blijven lukt echt niet.

11. tuc

tuc Niet meer actief

Heb jij de opmerkingen gelezen van die juf? En ik ben maar heel eerlijk, ik doe dat uiteraard nooit echt maar dat ik zo iemand de hersens in wil slaan dat is echt het eerste gevoel dat in mij opkomt.

Lisa2, Zara75, Riene en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  12. Deedee91

Deedee91 VIP lid

10 jun 2015
    13.648
    5.687
    113
    Ja erg confronterend, gewoon die blije gezichten enzo zien. Net als met al die bomaanslagen. Worden ook steeds gezichten bij gedaan, verhaaltjes etc.

Ik hoop voor ze dat ze anoniem blijven, zo niet dan kijk ik naar de kindjes en laat ik waarschijnlijk een traan. En ik denk aan ze en hoop dat ze op een fijne plek zijn.

sleutelbloem en tuc vinden dit leuk.
  13. boogiebril

Ja, ik heb de screenshots gelezen. Ik keur de opmerkingen van haar en anderen absolúút niet goed, begrijp me niet verkeerd. Maar om iemand de dood toe te wensen of de hersens in te slaan gaat voor mij echt te ver. Ook al is het anoniem (lekker makkelijk), ook al meen je het niet echt, ik vind dat gewoon niet kunnen. Maar goed, dat is dan mijn mening.

Aszz, In your eyes, littlemunchkin en 8 anderen vinden dit leuk.
  14. tuc

tuc Niet meer actief

Ik loop met een kiddybus,ik weet niet of je die kent, maar het is eigenlijk een enorme kinderwagen waar 6 kindjes in kunnen in een busvorm. Ik loop daar gewoon handmatig achter,maar heb donderdagmiddag toen ik naar school liep wel zeker van 5 vreemden gehoord: wel voorzichtig he?

15. tuc

tuc Niet meer actief

Dat mag natuurlijk.

16. Niveah

Niveah Fanatiek lid

4 dec 2014
    3.528
    1.391
    113
    Vrouw
    Ik werd misselijk van die reacties. Ik schaam me echt voor dat soort mensen. Hoe Kun je zo iets zeggen? Dan heb je echt zaagsel ipv hersencellen in je hoofd. Respectloos, alsof het ze niet boeid, wauw echt wauw. Wat als het hun kinderen zouden zijn? Ik vind dat echt misselijkmakend en zulke mensen hebben wij niet nodig in de maatschappij. Kunnen net zo goed gevoelloze moordenaars zijn.

sleutelbloem, tuc en DastyQueen vinden dit leuk.
  17. Paardenbloem

Paardenbloem Niet meer actief

Beetje off-topic maar inderdaad, zag gisteren nog een moeder met baby van denk ik nog geen 3 maanden in bakfiets over drempels knallen met zo’n 25/30 km/uur. Echt, sommige mensen..
    Die juf is ook echt ziek in haar hoofd zeg, misselijkmakend!

18. boogiebril

En dus moeten ze maar dood? Kom op zeg.

19. Posh

Posh Niet meer actief

Ik zag gisteren hetzelfde, alleen dan een moeder op een elektrische fiets met een kindje voorop, en die ging harder dan dat een stint kan. Kindje had geen helm op, echt ongelooflijk.

Paardenbloem vindt dit leuk.
  20. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.156
    8.129
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    Wat een imbeciele reacties onder dat bericht. He le maal gestoord.

Deel Deze Pagina