Oh wat verschrikkelijk. Het nieuws laat mij niet los, ik kan me niet voorstellen hoe het is om zo dicht bij te staan. Ik wens jou en je kindjes ontzettend veel sterkte.
Verschrikkelijk dit!!! Wat een domme koe ben je als je zoiets zegt/schrijft en dan zelf ook met jonge kinderen werken. Bah om misselijk van te worden. @marlies85 sterkte!
tja, weet je....ik krijg serieus moordneigingen van zulke dingen. Dat is ook niet goed misschien, maar ik wordt hier oprecht zó boos over. Het zal je kind maar zijn waar ze zulke "grappen" over maken!!! Dat moet je niet recht in mijn gezicht doen, want hoe kalm ik normaal ook ben, hier wordt ik letterlijk furieus van!
@marlies85 veel sterkte, voor jou maar zeker ook je kindjes! @boogiebril ik ben hier inderdaad anoniem en zal zeker geen doodsverwensingen doen naar zo’n mensen maar ik durf je met 100% zekerheid te zeggen dat als deze personen in mijn omgeving woonde ik ze hoogstpersoonlijk met de punt van mijn schoen op plekken zal kriebelen die ze niet heel prettig vinden. ‘Zwarte humor’ of niet, je kunt met een grap net op het randje gaan zitten maar dit is niet net op het randje, dit is er behoorlijk overheen. Dit soort situaties ga je niet zo’n opmerkingen over maken en nogmaals ik heb het over een ieder die deze opmerkingen maakt want er zijn meer aso’s maar een juf wauw daar had ik zeker wel meer verwacht. Karma is a bitch...
Zag overigens op fb wel weer een heel mooi gedicht voor de leidster, zal eens kijken of ik hem nog gevonden krijg...zie hier... Held Daar ga je weer, door weer en wind Scherp en alert om het overzicht te bewaren Op pad met ieders kostbare kind Ook vandaag volhardend om de “klus” te klaren “Nog een klein stukje kids, dan zijn we er” De bellen, auto’s en wind hoor je razen De trein je hoort hem, hij is nog ver Je ziet twinkelende kinderogen zich over de omgeving verbazen Je remt, en schrikt, paniek in je lijf De kar rijdt onverstoorbaar door Je handelt, remt, je lijf wordt stijf Je schreeuwt en kijkt naar de kids, want daar doe je het voor.. Tot het laatste moment wilde je ze veilig stellen Ik denk aan jouw handelen die zwarte dag Je kon eraf springen, had het na kunnen vertellen Het is vreselijk dat het zo niet wezen mag Ik denk aan je moedige daad voor het aan jouw zorg toevertrouwende kind Toen je het gevaar af wilde weren Je ondernam actie, ging remmen bleef staan op die Stint Maar soms kan zelfs een held het tij niet keren In al het verdriet, in de onmacht en onrecht wat jullie is overkomen Gaan mijn gedachte tussen al dat grijs en grauw Naar de engel, die tot het laatst alles deed om dit te voorkomen Ze is mijn held, een bewonderenswaardige vrouw ❤️ *ik wens je alle sterkte bij je herstel*
Eerlijk gezegd vind ik dit ook wel iets waarmee anderen kunnen laten zien hoe we meeleven én waar de getroffenen ook echt iets aan hebben. Zouden ze daar belasting over moeten betalen? Soms kan dat zo wrang uit pakken.
misschien belasting en ook kosten voor de site- hoewel ik bij de reacties op de donatie site al las, dat er wel aangepaste afspraken zijn gemaakt over dit bedrag..