aanrijding trein- bakfiets

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door LisbethSalander, 20 sep 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.810
    4.446
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Mischien moet je eigen berichten nog eens terug lezen. Iets met zelfreflecterend vermogen ontwikkelen.
    Je verhaal raakt kant nog wal. In het ontwerp is namelijk wel degelijk rekening mee gehouden dat men geen enkele spoorwegovergang in Flevoland wilde.
    En of de bende zou kunnen verzakken heeft daar niets mee te maken. Anders had men de moeite kunnen besparen om de treinen zo hoog te laten rijden in bewoond gebied. Want dan volstond een spoorwegovergang - met palen er onder net als op het platteland - wel.

DastyQueen vindt dit leuk.
  2. Lisanne1811

Lisanne1811 Fanatiek lid

2 dec 2016
    3.701
    4.591
    113
    @Maev @maartje84 kunnen jullie alsjeblieft via pb verder ruziën? Of open een topic over spoorwegen in Flevoland. Dit topic gaat over een ongeluk waarbij 4 kinderen zijn overleden, niet over wie er gelijk heeft.

marloes80, Zonnebloem92, loetje en 4 anderen vinden dit leuk.
  3. esklessebes

esklessebes VIP lid

23 mrt 2014
    7.013
    3.667
    113
    Vandaag de herdenking, wat zal het heftig zijn voor de leidster, het meisje, de familie's en bekenden hiervan. Ook de hulpverleners en omstanders.

Hoop dat ze steun hebben aan elkaar.

4. Mammielove

Mammielove Niet meer actief

Ik hoop er erg in te hebben vanmiddag en te gaan kijken.

5. Manque

Manque Niet meer actief

Ik was er graag naartoe gegaan, het theater is hier op loopafstand. Maar mijn zoon stoort teveel, ben ik bang. Dus ik steek wel een kaarsje op.

6. Manque

Manque Niet meer actief

Ben naar de sportbar gegaan, zit nu op groot scherm naar omroep Brabant te kijken.

7. Bailey07

Bailey07 Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.187
    1.749
    113
    Hier ook OB aanstaan, meters kippenvel continue. En (dit bedoel ik verder niet vervelend oid) maar toch wel fijn om nu ook juiste informatie te krijgen. Zoals dat dat de leidster haar benen niet is verloren.

DastyQueen en Manque vinden dit leuk.
  8. olleke

olleke Fanatiek lid

8 mrt 2012
    4.850
    4.104
    113
    Wat mooi en respectvol allemaal.

Manque vindt dit leuk.
  9. Manque

Manque Niet meer actief

Inderdaad. Ik verbaas me over de dingen die ik hier gehoord heb van mensen die claimen de slachtoffers te kennen. Ik heb al die tijd gedacht dat de leidster haar benen kwijt was. Ben inmiddels wel opgehouden met kijken.

Lisanne1811 en DastyQueen vinden dit leuk.
  10. DastyQueen

DastyQueen Niet meer actief

Ik haakte op het einde pas in, wat een mooie rustgevende stem heeft de spreekster, het stuk dat ik gezien heb vond ik ook erg "mooi" en respectvol.

11. Mammielove

Mammielove Niet meer actief

Erg mooi....

En idd... wat triest toch dat er altijd van die onwaarheden de ronde gaan na zo’n vreselijk ongeluk.

12. Nimue

Nimue Niet meer actief

Mooi hoe ze het hebben georganiseerd. Maar o zo heftig.. :cry:

13. marlies85

marlies85 Niet meer actief

Mooi en emotioneel. Heb thuis gekeken met de kinderen.

14. Faithful

Faithful Niet meer actief

Wow ben er still van.

Voor wie het geheel wil (terug) zien.
    Laatste half uur gezien en erg indrukwekkend en respectvol gedaan. Ook de manier hoe de kinderen werden betrokken bij het geheel (met de lichtjes).
    Heb het niet droog gehouden.

sleutelbloem, DastyQueen en Manque vinden dit leuk.
  15. Manque

Manque Niet meer actief

Met 'hier' bedoel ik hier in Oss, niet hier op het forum.

Het was echt een mooie dienst. De burgemeester was ook weer sterk.

16. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Wow. Heel mooi. Vanavond kijk ik het even helemaal. Heb er nu wat stukjes uitgehaald om te kijken.

17. Lynx

Lynx VIP lid

19 jul 2008
    8.696
    2.511
    113
    Heel mooi die herdenking. Heb een stukje op Omroep Brabant gezien. Ik kon het haast niet droog houden.

18. Toverbal

Toverbal Fanatiek lid

9 mei 2012
    2.715
    907
    113
    Meters dik kippenvel... Wat een prachtige herdenking

19. Deedee91

Deedee91 VIP lid

10 jun 2015
    13.650
    5.692
    113
    Heel bijzonder gedaan. Ik kon het niet verder zien, ben afgehaakt bij hoe het meisje fleur was.

En heel fijn om te weten dat het gelukkig niet zo erg is met de begeleidster wat er beweerd is. Een kleine troost.

20. Piep2016

Piep2016 Fanatiek lid

30 apr 2016
    1.408
    952
    113
    Ik heb haar nu diverse keren horen spreken en ik moet echt zeggen dat ik respect heb voor haar. Hoe sterk maar daarnaast ook kunnen laten zien hoeveel het haar doet. Hier op het werk ook vandaag de vlag halfstok gehad puur uit respect. Diverse collega’s die eerder zijn vertrokken om naar de herdenking te kunnen. Alle respect, ik heb net een stukje gekeken en ik durf hem echt niet volledig te kijken. Had al bij de eerste woorden die ik hoorde kippenvel en tranen in de ogen. Ik las net hier dat de begeleidster haar benen niet kwijt is? Dat was het verhaal wat ik inderdaad ook hoorde, wat fijn maar nogmaals wat zal het meisje het zwaar hebben. Kreeg vandaag te horen dat ze ten tijde van het ongeluk zwanger was maar dat niemand kon vertellen of dit nog was.

Deel Deze Pagina