Dat wel. Ik doelde meer op familie/mensen om hun heen. Ik kan me voorstellen dat als ik zulk bericht thuis krijg en dan ook nog hoor dat de leidster had kunnen stoppen ik ook nog woedend ben op haar. Zou dan liever horen dat de remmen niet werkte en ze wel alles heeft gedaan wat kon op zo'n moment. Dat zij niet onverantwoord bezig was. Kan het niet goed uitleggen
Heel verdrietig. Hoe kon dit nu gebeuren. Deden de remmen t niet vreselijk heel veel sterkte en liefde gewenst voor de families broertjes zusjes enz
Verschrikkelijk. Hoorde al vroeg op de ochtend vele sirenes. Dacht al er moet iets vreselijks gebeurd zijn... Daarna dit bericht doorgekregen Heb toch even wat traantjes gelaten. Het is zo dichtbij. Kindjes van 4 tot 11 jaar En dan waarschijnlijk 3 kindjes uit hetzelfde gezin. Dit overleef je toch niet als ouders zijnde
Veel sterkte aan familie, vrienden. Ik hoor net dat de begeleidster ook is overleden. Geen idee of het klopt.
Als je nog wil leven dan. Ik denk dat je er amper te boven komt. Wat er is gebeurd, wat er bij je zelf is gebeurd, de schuld. Ik hoop dat die vrouw even flink een pak rammel krijgt. Hoe durf je dat zo neer te zetten op internet echt een steekje los.
Ja ik hoor inderdaad ook net dat het andere kindje en de leidster overleden Heb het nog niet zelf op een nieuwspagina gelezen... Wat een verschrikking dit...
Lees nu dat de kinderen tussen de 4 en 11 haar oud waren. In reacties melden mensen dat vermoedelijk 3 kinderen uit hetzelfde gezin erin zaten, maar dat is nog nergens bevestigd. Hoe dan ook wat een horror dit....
Ik ben zelf verpleegkundige en het is bijna mijn plicht om te helpen als er iets naars gebeurd. Maar denk dat ik als ik dit had gezien ik niet eens zou kunnen helpen door wat ik dan net gezien zou hebben. Dat kom je als omstander ook niet makkelijk te boven.
Mijn moederhart huilt. Ik werk in Oss ken hulpverleners die ter plaatse zijn geweest en het was overduidelijk extreem heftig. Veel ooggetuige, veel slachtoffers. Hier zijn alleen maar verliezers op dit moment Het was zo’n bakfiets waar je achterop staat en die niet meer remde, leverancier is onderweg om het ding te checken. Daarbij die Ilona van der Vlerk doet haar naam eer aan met haar O zo domme reactie’s...