grrrrr buren met jacuzzi!!!!!

Discussie in 'De lounge' gestart door muis26, 5 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. muis26

muis26 Fanatiek lid

ff klagen hoor!!!!!!
    onze buren (zelfde leeftijd als ons ongeveer) hebben een jacuzzi in de tuin, waar ze met dit weer bijna elke avond in zitten. op zich heel gezellig... maar nu zitten ze er echt tot heel laat in, en proberen ze met elkaar en met vrienden boven het lawaai van de bubbels uit te praten!!!! ik word er af en toe gek van..... kan t soms letterlijk verstaan. is t stom als ik daar iets van zeg? of ben ik dan een zeur.

ik slaap elke nacht dramatisch wegens erge bekken klachten en zwangerschapsichias, en als je dan ook nog es niet in slaap kan komen door de herrie van je buren, das best frustrerend....

iemand tips ? :)

hehe dit lucht alleen al op :)

liefs Muis

2. paradijsvogel

paradijsvogel Fanatiek lid

4 aug 2008
    1.789
    0
    0
    Noord-Holland
    mmmm, moeilijk. Ik zou het denk ik toch even aangeven. Vaak heb je niet eens door dat je zo hard praat als je ergens overheen moet. Misschien als je het even aangeeft ze er rekening mee kunnen houden.

3. muis26

muis26 Fanatiek lid

ja heb je gelijk in,,,, maar is zo moeilijk he, je voelt je zo snel een zeur :)

4. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Mag je niet ff mee bubbelen? Lijkt me wel lekker voor jou :D..
    Haha nee alle gekheid ok een stokje, als het echt tot laat is, kan je er gerust wat van zeggen!

5. muis26

muis26 Fanatiek lid

haha ja vast wel, hebben er wel eens in gezeten hoor!!!! daarom vink het ook zo lullig om er wat van te zeggen. maar t galmt zo door savonds, naja ik kijk het nog even aan :eek:) ze zitten er nog steeds in. als het 12 uur is ga ik maar es ff een sms sturen denk ik :)

6. paradijsvogel

4 aug 2008
    1.789
    0
    0
    Noord-Holland
    Helemaal mee eens. Maar als ik jou buurvrouw zou zijn zou ik liever hebben dat je het tegen me zegt ipv dat je je hierover irriteert :D

7. paradijsvogel

4 aug 2008
    1.789
    0
    0
    Noord-Holland
    hahaha, die komen er zo verschrompelt uit :D

8. celia82

celia82 Fanatiek lid

14 apr 2009
    2.077
    0
    36
    gewoon uit de raam roepen!! en nu is het genoeg geweest!! ik wil er ook 1 !!!

Nee maar goed die mensen genieten natuurlijk.

misschien zijn ze er niet eens vn bewust dat jij er zo een last vn heb;)

9. muis26

muis26 Fanatiek lid

ja dat is ook zo...... ik ga straks ook wel smsen als het nog te lang duurt :)

en denk dat er weinig van ze over blijft ja hihihi dis al de 3e avond achtereen dat ze er in zitten. daarna gaan ze nog altijd even tekeer op hun mega trampoline, maakt ook zon lekkere herrie..

oh oh oh wat ben ik een zeuuurrr geworden door mijn zwangerschap..... ergggggg,,,,,,, zo ben ik normaal nooit hoor hihihihi

10. celia82

celia82 Fanatiek lid

14 apr 2009
    2.077
    0
    36
    oh zie het nu pas gefeliciteerd!! nog ff he;)

jaa dan kan je al niet slapen door een mug!!

11. brenjomi

brenjomi Fanatiek lid

24 nov 2008
    2.297
    1
    0
    activiteitenbegeleidster
    roze wolk
    ik zou erheen gaan en zeggen: stil zijn of ik kom erbij:D;) haha. nee grapje.
    lijkt me ook best moeilijk. maar als je het gewoon vriendelijk vraagt en uitlegt. je kan er nog bijzeggen dat je jezelf ook een zeur voelt, maar dat je echt niet kan slapen. (en al zo moeilijk slaapt)
    succes.

12. muis26

muis26 Fanatiek lid

hahaha nou idd!!!

van deweek had ik EN pijn in mn bekken, en maagzuur, buren in een jacuzzi, een snurkende vriend naast me... nou ik dacht echt dat ik GEK werd :) ben echt een hoopje ellende dan de volgende dag...... nog 5 weken tot uitgerekende datum ja :) spannend!!

13. Mikki77

Mikki77 VIP lid

17 nov 2007
    5.698
    0
    36
    Noord-Holland
    Gewoon wat afwasmiddel erin gooien...moet je zien hoe snel ze eruit zijn :D

Offe...bikini aan, die tuin instormen, en keihard een bommetje maken. Met een buik van 35 weken heb je dat bad in één klap leeg!

Nee maar serieus...ik vind dat je tot 12 uur 'mag' praten in je tuin. Daarna moet het stil zijn. Het staat natuurlijk nergens wettelijk vastgelegd, maar ik vind 12 uur wel een redelijk tijdstip om stil te zijn...

14. Que

Que Niet meer actief

Ik zou vragen of het wat zachter kan. Wel op een vriendelijke manier natuurlijk. En ik zou anders aangeven dat je niet meer zo lang moet en je je rust hard nodig hebt. En volgens mij mag je na 22.00 uur geen herrie meer maken, maar goed ik zou het zelf persoonlijk tot 23.00 uur aankijken en dan gaan vragen of ze er misschien rekening mee willen houden.

En anders er lekker bij gaan zitten ;)

15. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    en als je ze nou verteld dat je alles letterlijk kan horen. en dit miss voor hun ook niet echt fijn is. kan me namelijk voorstellen dat ze er miss ook wel dingen bespreken die voor andere mensen niet echt bestemt zijn. zo elg je het weer wat meer bij hun. van he je praat zo hard door dat ding dat ik alles kan horen en dus de andere buren ed ook. dus miss is het verstandig er wat op te letten.
    ik zou het tenminste neit fijn vinden als buren alles konden horen.

16. chantal1984

chantal1984 Niet meer actief

En hoe is het gisteren afgelopen ?

17. FairyLaughs

FairyLaughs Niet meer actief

ze moeten zelf toch ook wel weten dat ze schreeuwen? (dat moet wel om boven een jacuzzi uit te komen)... zo hard praat je toch ook niet als je niet in zo'n ding zit.. dus ze zullen heus wel weten dat mensen hun kunnen horen...

18. Pris

Pris Fanatiek lid

Zo zou ik het ook doen.
    Ben benieuwd of ze het heel laat hebben gemaakt??!!

19. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    En zelf oordopjes indoen? Werkt hier altijd goed! Van die gele flexibele oordopjes. Nou, je hoort echt niks!

Ik waarschuw dan altijd wel mijn man dat ik ze inheb dus als de kindjes wakker worden dan moet HIJ eruit of me wakker maken ;)

20. Tinkerbel80

Tinkerbel80 Niet meer actief

Oh jeetje, ik zou er gewoon wat van zeggen.

Wel goed dat ik dit lees, want ik wil er ook 1 in onze tuin maar en nooit bij stil gestaan dat die dingen zo'n herrie maken.

Deel Deze Pagina