Ervaringen met de EasyWalker SKY

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Suusje1985, 10 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Suusje1985

23 mrt 2008
    97
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    rotterdam
    Hallo allemaal,

We zijn al een poos op zoek naar een geschikte kinderwagen en ons oog is nu gevallen op de EasyWalker SKY. Maar wat zijn jullie ervaringen ermee?

Alvast bedankt,

Groetjes Suzanne

2. Nathalie47

Nathalie47 Actief lid

7 dec 2008
    344
    0
    0
    Zelfstandige
    Belgie - Oost-Vlaanderen
    Al een kleine twee jaar een heel tevreden bezitster ;) .
    Handige en vlotte kinderwagen, mooi in design, en in vergelijking tot de bijna dezelfde urban jungle een pak goedkoper.
    Hebben er nog niks mee aan de hand gehad, behalve een keertje een platte band. Bij de fietsenmaker een nieuw bandje halen, kost je 2euro max en je bent terug vertrokken.
    Hij is ook erg handig buiten de stad; bos en strand kan hij gerust aan.

3. linda84

linda84 Fanatiek lid

3 sep 2006
    4.383
    36
    48
    Ik heb er geen ervaring mee maar volgens mij is hij wel als beste getest door de consumentenbond.

4. Assi

Assi Fanatiek lid

2 mrt 2008
    4.519
    46
    48
    Hoe duur is hij dan??

5. Nathalie47

Nathalie47 Actief lid

7 dec 2008
    344
    0
    0
    Zelfstandige
    Belgie - Oost-Vlaanderen
    Compleet met reiswieg tussen 580-690euro en enkel basis met buggyzit is zo'n 440-500euro. Ik heb kleine twee jaar geleden hem ergens in breda gekocht voor 350euro, enkel de basis met een of andere achtiedag.
    Hij is idd in 2008 bekroond door de consumentendienst.
    De complete urban jungle kost zon 750-800euro, scheelt toch dik 150euro .

6. Toys

Toys Fanatiek lid

21 jul 2006
    3.326
    0
    0
  7. spinnie1978

spinnie1978 Actief lid

17 feb 2009
    358
    22
    18
    Heb de easy walker sky via rentepunten gekocht bij de postbank, duurt nog 3 maandjes totdat wij deze in gebruik nemen, maar staat al geruime tijd te pronken in de babykamer en zijn er ontzettend wijs mee. In eerste instantie wilden wij ook de urban jungle maar aangezien deze toch een stuk duurder is 'kaal' en je bij de easywalker sky er van alles al bij 'krijgt'. Zeker met de actie van postbank helft rentepunten en helft betalen hebben wij nu een complete kinderwagen incl verzorgingstas en voetenzak etc. voor nog geen 400 euro!

8. Suusje1985

23 mrt 2008
    97
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    rotterdam
    Ja wij willen hem ook via de rentepunten kopen, scheelt de helft van het geld en verder doe ik weinig met de rtentepunten.

@ Spinnie1978: Had je de wagen snel in huis of moest je er lang op wachten?

Ik ben blij dat hij ook goed is voor bos en strand enz. We zijn nogal buiten mensen dus een wagen die dat soort dingen goed aankan vind ik wel belangrijk.

Maar hoe is de wagen eigenlijk als je hem inklapt, gaat dat makkelijk en is het een beetje compact?

Liefs Suzanne

9. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

1 okt 2008
    7.728
    0
    0
    Wij hebben hem ook via rentepunten. Nog niet in gebruik maar hij klapt wel makkelijk en klein op.

10. Florentine

Florentine Actief lid

28 jan 2009
    107
    0
    0
    Ook wij hebben 'm via de rente punten van de Postbank besteld. We krijgen hem van de vader van mijn vriend en kopen er ook idd nog een voetenzak bij. We hebben de EasyWalker Sky een aantal keer bij diverse babyzaken 'uitgeprobeerd' met in- en uitklappen, en dat gaat heel makkelijk. Bij het echte gebruik verwacht ik dan ook geen problemen. Maar het zal zich moeten uitwijzen natuurlijk. [-o<

11. Nathalie47

Nathalie47 Actief lid

7 dec 2008
    344
    0
    0
    Zelfstandige
    Belgie - Oost-Vlaanderen
    Inklappen en uitklappen is echt makkelijk.
    Compact opgevouwen kan je het niet noemen, het blijft een kinderwagen he, maar ik vind het goed meevallen,afm zijn 90x65x45ongeveer , indien 't nodig is kan je ook de wielen er afklikken, gewoon middenknopje induwen en afhalen, opklikken is gewoon er terug opduwen.

12. ellen1983

ellen1983 Fanatiek lid

20 jan 2008
    3.375
    0
    0
    kinderopvang
    overijssel
    Mijn vriend en ik hebben ook ons oog op de easywalker sky laten vallen. TIP! kinderstoeltje.nl heeft de sky in 3 kleuren (rood, bruin en army geloof ik) in de aanbieding, de wandelwagen, MET kinderwagenbak voor 499,00 euro! er zit GEEN voetenzak bij, die kost op deze site 85 euro. ik ga er ook de adapters voor een maxi cosi bijkopen, die zijn geloof ik zo`n 45 euro.
    groetjes Ellen

13. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Lees even mee met jullie ervaringen. Wij krijgen waarscheinlijk over een tijdje de easywalker in de collectie aangezien dat one tree hill (Urban Jungle) failliet is en dus niet meer kunnen leveren. Tot nu toe allemaal tevreden easywalker gebruikers, dat is goed om te horen, kan ik straks mooi jullie ervaringen een beetje gebruiken. ;)

14. Suusje1985

23 mrt 2008
    97
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    rotterdam
    Super zeg al die goede ervaringen.
    Wij gaan morgen naar verschillende winkels om hem uit te proberen dus ben benieuwd.
    Maar in ieder geval bedankt de reacties

Fijne paasdagen

Liefs Suzanne

15. spinnie1978

spinnie1978 Actief lid

17 feb 2009
    358
    22
    18
    Nadat ik deze besteld had, duurde het 2 weken voordat ik deze wagen thuis bezorgd heb gekregen. Dat stond ook heel duidelijk aangegeven op de site van de postbank.
    Met in en uitklappen hier weinig problemen, moet er wel bij zeggen dat ik hem nog niet officieel in gebruik heb, alleen maar om te oefenen! Ik heb er gelijk een voetenzak bij besteld en was zo voor een nieuwe goede kinderwagen niet al teveel geld kwijt!

16. Linda1979

Linda1979 Actief lid

26 jan 2009
    320
    0
    0
    Wij willen deze ook gaan kopen. Ik zag dat hij als beste koop getest was bij de consumentenbond en hij is echt prachtig!

17. Suusje1985

23 mrt 2008
    97
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    rotterdam
    Heb hem van de week gezien in de winkel, vind hem echt steeds leuker

Deel Deze Pagina