Ervaringen iCandy Peach

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Dyson, 7 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dyson

Dyson Fanatiek lid

8 mrt 2013
    1.404
    551
    113
    Ik ben op zoek naar een geschikte duowagen voor als onze tweede kleine komt. Hoewel een Topmark Toppi 2 erg praktisch is neig ik toch naar de iCandy Peach. Die vind ik toch net even wat mooier en ook praktisch als de oudste straks niet meer in de wagen wil dat we dan een enkele wagen hebben (huidige kinderwagen gaat naar mijn zus die rond dezelfde tijd is uitgerekend).

Afijn, lang verhaal, maar wat zijn jullie ervaringen met deze wagen? Kan je je luiertas een beetje kwijt? En is het niet te ver bukken naar het onderste kindje? En kan het onderste kindje er makkelijk in en uit?

Ik heb er al mee gereden bij de Babydump maar ben erg benieuwd naar jullie praktijkervaringen.

2. mamajudith

3 dec 2013
    80
    0
    0
    Hier erg tevreden met mijn icandy peach!
    Er past makkelijk een luiertas in het mandje! Ideaal vind ik dat!
    Als je de kap naar beneden hebt gaat dat heel erg makkelijk,
    Maar vaak ligt mijn kleine neefje nog lekker te slapen, dan klik je de lage bak er ook heel erg makkelijk er vanaf!

Tip, op marktplaats staan ze ook te koop! En vaak nog heel erg netjes!

Scheelt een hoop geld!

3. Dyson

Dyson Fanatiek lid

8 mrt 2013
    1.404
    551
    113
    Dank je mamajudith! Vandaag een heeeele mooie 2e hands gekocht via Marktplaats. De nieuwprijs zou ik nooit neer hebben gelegd dat is me echt veel te veel, maar nu een mooie deal gekregen op een meer dan complete wagen.
    De evo gaat denk ik per direct naar zus of zolder, wil deze echt direct gebruiken :D :D

4. mamajudith

3 dec 2013
    80
    0
    0
    Leuk om te horen!! Ik gebruik hem nu ook enkel en duo ben er zelf ook heel blij mee!

Deel Deze Pagina