Hallooooooo Jumbo....

Discussie in 'De lounge' gestart door Momfulness, 14 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Momfulness

Momfulness Niet meer actief

Wat ben ik blij...

Ik heb nou nooit eens geluk met loterijen of prijsvragen maar nu had ik eindelijk eens een meevallertje.

Ik was de vierde wachtende in de rij van de Jumbo. Ik had voor de hele week boodschappen gekocht en allemaal luxe artikelen erbij omdat ik eens zin had in een lekker avondje met Amé (nep wijn) en brie en toastjes en 2 pakken luiers en wat denk je! GRATIS!!!!

JEEEEEEEEEEEEEEEY

Lang leve de Jumbo.

Dat moest ik even kwijt.:D

2. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.036
    1.857
    113
    Provincie Groningen
    Haha, leuk!
    Geniet ervan :D

3. Nora86

Nora86 Fanatiek lid

17 mrt 2006
    4.738
    0
    36
    Ik lees t wel elke keer , maar heb het nog nooit zien gebeuren! gefeliciteerd. Fijn dat je ook echt de weekboodschapjes bij had :d

4. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.361
    266
    83
    Noord-Brabant
    oh dan heb je een goede Jumbo te pakken. Mijn schoonouders hadden het een tijdje geleden en die moesten praten als brugman om iets te krijgen omdat ze als vierde in de rij stonden (ja, die gaan er dan ook actief achteraan), maar die kregen echt niet al hun boodschappen cadeau.

5. caroline16

caroline16 Niet meer actief

zo dat scheelt je dan aardig in de kosten!
    lekker man! :D

6. sterre81

sterre81 Actief lid

24 aug 2010
    484
    2
    0
    civiel technisch
    Friesland
    Ja leuk Gefeliciteerd!!
    Ik heb het ook al eens gehad.. had die keer helaas niet veel boodschappen.. mara het gaat om het idee.
    Moest ook wel ff praten want de meiden achter de kassa hadden het niet gezien.. tjaaaaaa
    Mara ze hebben cameras hangen en zo kon de bedfrijfsleider zien dat ik gelijk had..
    geniet ervan!!

7. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Oooh dat is nog eens een lekkere meevaller zeg! :D

8. Momfulness

haha thanks, we gaan er zeker van genieten. Het is toch maar een kar boodschappen maar de kick is dan zo groot.

Nou ik had zelf niet in de gaten dat ik de 4e wachtende was. Maar een meneer in de andere rij wel en die zei het. Toen begonnen de cassieres met elkaar te discussieren en die man werd boos omdat hij gelijk had. Ik heb het allemaal maar even laten gebeuren en toen ik eindelijk aan de beurt was toen zei ze, je hebt je boodschappen gratis! Ik stond ook perplex en helaas was die meneer al weg want ik heb hem niet kunnen bedanken.

@Sjorsje, wel raar dat ze bij je schoonouders zo moeilijk deden.

9. stampvamp

stampvamp Fanatiek lid

30 jan 2007
    1.719
    0
    0
    zelfstandig ondernemer
    wauw das een lekkere meevaller!! ik heb het werkelikj nog nooit zien gebeuren dat iemand dat kreeg... heb we een paar keer gehad dat ik in de rij stond en dacht ik ben zo de 4e, maar dan riepen andere mensen het al en zeiden ze nee hoor want die 2 kassas zijn defect dus alle kassas zijn open dus dan telt het niet..
    al had ik sterk het idee dat daar op zaterdag altijd kassas zogenaamd defect waren want dan was het er stervens druk en volgens mij hadden ze dan neit genoeg mensen ofzo want viel op dat het elke week zo was...
    zo van dan kunnen mensen daar geen aanspraak op maken dus lossen we het zo op...
    maar man wat moet dat heerlijk zijn als je voor een week boodschappen hebt zeg !! lekker genieten!!\

edit: wat supertof van die man om dat te zeggen voor je dat je erop gewezen werd! wel lullig weer dat die kassieres dan een discussie aan gaan.. t zal wel ermee te maken hebben dat hun dat moeten voorkomen ofzo, en dat ze dan discussieren wie schuldig is of zoiets.. want wat boeit zon kassiere dat nu...

10. Djamila

Djamila Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.221
    3
    0
    Lekker zeg.

11. Momfulness

@Stampvamp, indd een flauwe smoes van ze. En dan maken ze misbruik van het feit dat jij als klant niet in de picture wil staan voor de rest van het winkelend publiek. Want eigenlijk zou je moeten zeggen, bewijs maar eens dat die kassa's het niet doen dan..

De kassieres hadden zelf hun twijfels bij die man zijn verhaal. Een andere vrouw in mijn rij, zei weer dat het niet waar was....
    Maar wel heel jammer dat die man weg was!!

Deel Deze Pagina