is het echt waar wat ze zeggen dat wonderolie de weeen kan opwekken en mantelthee ook. ik zit er aan te denken als ik bij de 38 weken ben en nog niet ben bavllen omdat te gaan proberen
Mantel thee weet ik niet, maar van wonderolie weet ik dat het vooral erg invloed heeft op je darmen en heel soms krijg je er weeen van en kan de bevalling op gang geholpen worden, met nadruk op geholpen worden. Want dat geldt alleen maar als je baarmoeder klaar is voor de bevalling. Als het dan niet het moment is, dan kun je de wonderolie drinken wat je wilt, maar daar ga je alleen maar met darmrampen op de wc van zitten en dat lijkt me ook geen pretje. Ik zou dus afwachten tot de tijd rijp is. Je lichaam bepaalt niets voor niets zelf wanneer het beste is om te bevallen. Succes
indd kan je wonderolie pas gebruiken als je baarmoeder mond rijp is heb al vaak gehoord dat het echt niet werkt als je eigen lichaam er niet klaar voor is
Mijn vliezen waren gebroken, maar de weeen kwamen niet op gang. De verloskundige had me vrouwenmantelthee & wonderolie aanbevolen. Ik heb het allebei 3 dagen gedronken, maar ben nog ingeleid geworden.. Van de wonderolie kreeg ik wel darmkrampen en daar kreeg ik weeen van die na een hele nacht weer stopten. Ik ging steeds meer wonderolie slikken, omdat ik hoopte dat het dan wel door zou zetten. Maar dat werkte helaas niet! Wel had ik toen ik werd ingeleid al 2 cm ontsluiting. Ik weet niet of het van de wonderolie of de vrouwenmantelthee kwam, maar het was wel mooi meegenomen haha!
Waarom zou je je weeen zo op willen wekken? je kindje komt toch in principe als het er klaar voor is? Als jij het gaat pushen, is dat toch niet goed voor je kindje? En 38 weken... als je nou bij de 42 zou zitten en dus tegen een ziekenhuisinleiding aan zit, dan snap ik het wel, maar bij 38 weken echt niet...