Weet iemand of er ergens een sint uittocht wordt gehouden. Zo ja, waar? Kan er op internet niet veel over vinden. Lijkt me zo fijn voor de kinderen om te zien dat hij ook echt weer weg gaat ....
Sinterklaas gaat snachts toch weg nadat alle cadeautjes bezorgd zijn en de schoentjes voor de laatste keer gevuld??
Ik weet dat hij sinds een paar jaar in Hoek van Holland met de boot weg gaat. Ik zie er niet zoveel toegevoegde waarde van, maar hier staat wat info erover: Get Hoekt - Hoek van Holland - 6-12 Uitzwaaien Sinterklaas Veel plezier met waar je dan ook naar toe gaat!
Sinterklaas vertrekt toch stilzwijgend ? Daarom zingen we pakjesavond toch ook "Dag sinterklaasje dahaag dahaag zwarte piet"
Ik denk dat het voor sommige kinderen heel fijn kan zijn dat ze zien dat Sint weggaat. Misschien kinderen met autisme bijvoorbeeld?
Precies ... er zijn kinderen die in maart nog steeds sinterklaasliedjes zingen. 't Lijkt me voor kinderen juist heel goed om te zien dat sinterklaas ook weer vertrekt. Dat is tenminste een goede afsluiting van de drukte!
Yep, mijn dochter heeft autisme. Lijkt mij super om Sinterklaas visueel uit te zwaaien. Ga ook is even kijken waar ze dit doen! Bedankt voor de tips!
Grappig, woon zelf in de buurt van Driel Gelderland en hier wordt een uittocht georganiseerd! Donderdag 6 december om 17.30 met een mooie lampionnenoptocht naar de boot! Leuk zeg, hier gaan we naartoe! Groetjes trotsemammavan1 Oja, mijn dochter heeft het vaak nog 3/4 maanden over Sinterklaas. Niet af en toe maar echt dagelijks. En is helemaal verdrietig / boos als hij niet meer komt! Zeer verwarrend voor vooral kinderen met Autisme.
Ik weet natuurlijk niet waar je vandaan komt, maar in Hoek van Holland is dat echt een feestje! Met zingen en vuurwerk (niet elk jaar...) de hele haven altijd vol met enthousiaste zwaaiende kindjes! Een aanrader! 6 december om 17.00