Ik irriteer me mateloos................................................... Ik heb een complete babykamer gekocht. De stang voor het hemeltje en het hemeltje, alles bij elkaar. Nu heb ik een stang met een voet op de grond. Het hemeltje ligt zeker voor 15 cm op de grond. De stang heeft een hoogte van 1.45 m. In het begin vond ik het romatisch staan, maar nu de visite en wijzelf er constant op staan en het niet praktisch is, vraag ik me af of het wel zo hoort. Ik weet ook niet meer hoe het er in de winkel uitzag. Ophogen is geen optie, want de voet staat onder het ledikant en daar het ik nog maar zo'n 7 cm speling. Hoort dit zo of is mijn standaard te hoog? Groetjes Wendy.
Bij mij is dat ook zo. Ik vond het ook helemaal niet handig. Het wordt natuurlijk heel snel stoffig en vies als een deel van de stof op de grond hangt. Ik heb overigens twee hemels en twee stangen en het is bij beiden zo.
Hoi, ik heb ook een hemeltje wat te lang is. Alleen heb ik er geen stang bij maar hangt het hemeltje aan een haak welke je aan het plafond bevestigt. Omdat wij een vrij laag plafond hebben met balken, hangt het hemeltje ook lager. Ik heb zelf een oplossing bedacht door aan weerskanten een losse knoop erin te maken. Hij hangt nu niet meer op de grond en het staat ook nog leuk! Misschien heb je er wat aan. Succes!
Ik heb een stang die in hoogte versteld kan worden, dus ook dit probleem niet. Maar kan me voorstellen dat het erg lastig is. Kan je de stof van de hemel niet in korten?
een extra zoom erin maken? want het is bij alle hemels zo die je koop dat ze te lang zijn..staat leuk maar niet prakties...wij hebben hem zelf gemaakt en hij hangt net op de grond...toen wij de maat overnamen van een hemel uit de winkel keeken we elkaar al aan van dit is veel te lang......... maar je kleintje ligt straks ook aan het voeteinde hoor dus niet onder de hemel..sta je er ook niet vaak op.....