Goedenavond allemaal, Morgen ben ik 39 weken zwanger en heb tot 36 weken gewerkt. Verveel me ondanks het mooie weer dood (schaam, schaam) Meer mensen die hier last van hebben? Van mij mag die kleine wel komen hoor
Ik herken je verhaal, als is het bij mij anders. Ik heb nu 1 week ongeveer verlof en zit m'n dagen vol te plannen. Kan zo niet goed tegen stil, thuis zitten! Ga overal heen en wassen en nog maar eens het huishouden doen enz. Heb gemerkt dat ik het rustiger aan moet doen maar na een 15 min denk ik: ik moet wat doen!!
Geniet toch maar even van je verveel momentjes want die heb je over een tijdje nog maar heel erg weinig, hoop dat je kleintje snel mag komen en alvast heel veel succes & geluk!
Iets wat misschien maar een tijdelijke mogelijkheid is: koop voor jezelf een stapel tijdschriften, haal lekker vers fruit in huis en geniet! Nu kan het nog! (hoe cliché )
Ik herken het helemaal Zit vanaf 32 weken al thuis omdat ik rustig aan moest doen Maar jeetje er is gewoon ook niks te doen Mensen zeggen allemaal geniet ervan .. Nou ik vind het gewoon oer saai. De tv heb ik ondertussen ook wel gezien En een boek lezen hou ik niet van.. We mogen eigenlijk niet klagen natuurlijk maar hoop dat hij zich wat eerder laat zien dan die 40 weken
Oh herken het wel.... Bij nr 1 verveelde ik me de laatste weken ook, alles was klaar. Grote schoonmaak gehouden enz!! Maar geniet er lekker van joh, het kan nooit heel lang meer duren moet je maar denken, en het is iig heerlijk weer! Ben nu zwanger vd 2e en ga vd week met verlof, kijk er nu wel naar uit. Dat had ik toen ook niet zo, dacht meer van kan de hele wereld nog aan, enz. Nu ook trouwens, weinig klachten nog!! Maar met een peutertje verveel je je niet zo snel, hihi. Ben blij dat ze 2dgn naar een kinderdagverblijf gaat (medisch) en ik die dagen even lekker relaxed kan doen. Wat een verschil met 2 jaar geleden..., hahah!!