Ik zie door de bomen het bos niet meer welke beeld babyfoon is goed en handig in gebruik? En waar hebben jullie de camera staan?
Wij hebben de luvion elite. Hebben de camera op het plankje boven de commode staan. Zijn er heel tevreden mee. Duidelijk beeld, ook in het donker. En vanaf de ouder unit 'verstellen'.
Zou het geen probleem zijn dat de andere babyfoon gaat storen door er nog een bij te nemen want die andere gebruik ik nog voor de oudste
Luvion essential Heel tevreden van buiten dat de batterij heel snel leeg is Dochter slaapt nog op onze kamer aan het raam, dus camera staat op de doos v/d verpakking op de vensterbank Als ze naar haar eigen kamer gaat, gaan we het op het wandrekje zetten
Wij hebben er eentje van avent, maar ben er niet zo blij mee. Verbinding valt regelmatig weg. De camera staat bij ons ook op het plankje boven de commode. Je moet alleen dan wel opletten hoe het snoertje naar het stopcontact loopt. Mijn zoontje heeft hem namelijk al een paar keer op de grond gegooid door aan het snoer te trekken.