Ik lees dit net op Facebook via Linda. Heb me altijd afgevraagd of zij ooit gevonden zou worden (net als Madeleine McCann trouwens..) https://www.lindanieuws.nl/nieuws/buitenland/nieuwe-hoop-voor-familie-holloway-na-vondst-menselijke-resten/
Ik las het ook net. Ik hoop eigenlijk wel dat zij het is. Vreselijk om na al die jaren niet te weten waar je dochter is en wat er is gebeurd. Misschien komt er nu eindelijk duidelijkheid voor alle nabestaanden.
Ik hoop het heel erg voor de nabestaanden. Het is natuurlijk een klap, maar ze weten denk inmiddels wel dat hun geliefde dochter niet meer (levend) thuis komt. Dan kunnen ze haar nog een mooi plekje geven. ♡
Ik hoop het zo voor haar familie en vrienden. Kun je het eindelijk echt een plekje geven. Snap alleen niet waarom het een maand duurt om het DNA te checken?? Iemand?
Omdat als het lichaam er al 12 jaar ligt het erg lastig is om uit weefsel dna onderzoek te doen. En het complexer is als het verkregen moet worden uit b.v. bot? Dat denk ik..
Ik hoop dat zij het is en de nabestaande het na al die jaren een plekje kunnen geven. Wel jammer dat die tipgever 12 jaar wacht met vertellen wat hij weet.
Ik hoop echt voor de nabestaanden dat ze eindelijk duidelijkheid krijgen. Het zou aan de ene kant natuurlijk vreselijk zijn als het inderdaad de resten zijn van Natalee, maar ze kunnen het dan wel eindelijk een plek geven.
Peter r de vries zei bij Boulevard iets als dat vader en een ander persoon dit onderzoek en opgraven zonder politie en overheid gedaan hebben. Peter heeft zijn twijfels of alles wel juist is, want uitgebreid onderzoek op plek van vondst is nu niet meer mogelijk. Hij noemde ook dat DNA onderzoek normaalgesproken binnen 48 uur kan en daarom ook de vraag waarom het zo lang duurt. Even afwachten dus.
Ik had een keer ergens gelezen dat de politie op Aruba een beetje klaar is met deze familie/zaak, ivm slechte reputatie dat zich meebrengt voor het land. Dus kan mij voorstellen dat de familie weinig vertrouwen in hun heeft en nu via een eigen weg dit onderzoek doet. Duurt dan wellicht langer, maar voor hun meer hoop dat het eerlijk/goed gebeurd.
Ik las dat dat onzin is; dna zou binnen 48u gecheckt kunnen zijn - zelfs nog veel sneller bij sommige laboratoria. Men denkt dat dit een publiciteitsstunt is, reclame voor een docu-reeks die gaat starten en aan het einde maken ze dan kennelijk de uitslag van het dna-onderzoek bekend.
https://nos.nl/artikel/2188431-aankondiging-van-gevonden-resten-holloway-komt-op-opvallend-moment.html Ik zie het inderdaad..